Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gijs
Maar hoe dan ook:
Het gebruik van PayPal is voor die categorie in beginsel, zonder ouders, niet toegestaan, dus op die manier is een deel van het probleem opgelost.
|
Ah, ok. Dat scheelt alvast.
Quote:
Zoals je zelf al zegt, daar zal het voor de meesten sowieso op neerkomen. Het gebruik van een adblocker is op AWF overigens verboden.
|
Kan jij zien of mensen een adblocker gebruiken dan? Ik gebruik die dingen al jaren niet meer omdat ze vaak meer slopen dan fixen, maar goed.
En als je denkt dat het vaak toch al neerkomt dat mensen het als donatie gebruiken, waarom het niet gewoon een donatie noemen?
Als je zegt dat het abbonoment is gaan mensen daar bepaalde dingen van verwachten denk ik, terwijl je bij een donatie weet dat dat verder niets aan vast zit.
Zo zie ik het tenminste, maar ik heb er dan verder ook geen onderzoek naar gedaan.
Nog wel een suggestie trouwens: Ik heb wel eens hele gesprekken over profielberichten en dan merk je dat 1000 tekens nogal aan de korte kant is. Valt dat eventueel op te schroeven? Berichten tot 1000 tekens inperken heeft ten eerste het gevolg dat je vaak veel tijd kwijt bent met een mooi breekpunt zoeken, en daarnaast is het irritant om van onder naar boven te moeten lezen.
En ik zou persoonlijk zelf liever geen animated gifs zien als avatar. Die dingen zijn enorm irritant. Of voeg dan een optie toe dat mensen die uit kunnen schakelen in de opties o.i.d.