Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > One Piece
Deze pagina opnieuw laden Merchandise, wat heb je, waar koop je het? {back with a vengeance} ‎ ‎

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 20 januari 2011 @ 16:58

Erg gaaf, ik had trouwens net het zelfde idee om het 2e topic te plaatsen hahaha.

Het enige wat ik jammer vind aan de Garp is het huidskleur verschil tussen het hoofd en het lichaam. Het is niet enorm storend maar wel als je op de details gaat letten zoals deze.

Gol D. Roger is zeker een must. Ik verwacht dat het nog lang duurt voordat deze als P.O.P uitkomt (als hij ooit uitkomt) dus wil deze wel van Banpresto. Het figuur is enorm gaaf gedaan met het beperkte aantal art dat er over hem is (met name zijn ogen).

Logia, Zoan, Mecia... I can seal their powers... All the arrogant wretched ability users! My power can't be stopped!
Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 20 januari 2011 @ 17:05

Quote:
Even een vraagje voor jullie. Hoe zijn de DX Figures van Banpresto van ong. 20 euro? Ik zou van plan om ook een paar figures te kopen, maar meteen 50 euro en meer is echt te veel geld voor me en mijn ouders zouden dat niet graag willen horen.. Zijn die van 20 euro nog goede kwaliteit voor zo'n prijs? Ik zou ze eventueel bestellen op Archonia. (Alhoewel er al veel uitverkocht zijn enzo)
Ze zijn enorm gaaf, om exact dezelfde reden die je noemt. De prijs. De modellen zijn over het algemeen iets minder gedetailleerd (qua paint) en iets kleiner. Maar daar krijg je nogsteeds wel een figuur van terug van topkwaliteit. Persoonlijk vind ik de paintjobs niet altijd geweldig (ik ben ook iemand die wat dat betreft hoge eisen steld en graag meer betaal voor hoge paint kwaliteit) maar niets dan goeds voor de sculpts. Ik heb maar een aantal van de Banpresto figuuren maar die ik heb zijn zeker meer dan hun geld waard geweest.

Logia, Zoan, Mecia... I can seal their powers... All the arrogant wretched ability users! My power can't be stopped!
Legato
ざわ…ざわ…ざわ…

Legato's avatar
Standaard geplaatst op 20 januari 2011 @ 23:38

GolD Roger is echt een must-have voor mij heb m op 2 plaatsen pre-ordered.
Van diezelfde serie komt er ook nog een Blackbeard en Dragon(!) geen foto's nog.

Er komt vast nog wel een POP versie van Roger, maar voor die 20 euro kan ik het wel vast kopen, die GLM figuren zijn redelijk waardevast namelijk (mits je de verpakking bewaart, zodat je kunt aantonen dat het geen bootleg is).

Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 22 januari 2011 @ 02:21

Absoluut! Gol is gewoon perfect gesculpt door Banpresto, en een geniaal character.
Net mijn Mihawk en Boa Hancock ontvangen. Ik zal ook proberen een review van beide modellen te maken. Ze zijn tevens enorm bruut.

Ik heb mezelf enigsinds voor genomen de focus te houden op Shichibukai. Maar ik zit er nu enorm aan te denken om Shanks en SW Nami te halen (in witte blouse) ik denk dat deze twee (misschien onbedoeld) enorm goed samen kunnen staan op een plankje.

Wat denken jullie ervan? Leuke om als setje te halen?

Legato
ざわ…ざわ…ざわ…

Legato's avatar
Standaard geplaatst op 22 januari 2011 @ 04:29

Als je ze goedkoop kunt halen zeker doen, vooral Shanks vind ik erg tof, maar ook die Nami is de moeite waard!

Legato
ざわ…ざわ…ざわ…

Legato's avatar
Standaard geplaatst op 22 januari 2011 @ 19:31

Laatste aanwinsten:

Jonasje
im so kawaii uguu~

Jonasje's avatar
Standaard geplaatst op 22 januari 2011 @ 21:24

Wow, leuk hoor! @hierboven.
En bedankt voor de antwoorden, heb vandaag maar 1tje besteld dan, deze:
http://blog.livedoor.jp/abnormalend/review/kuma.html

Hij ziet er wel tof uit, though. Ben benieuwd! :D

Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 24 januari 2011 @ 04:28

Absoluut weer een vette group shot Legato, excellent!
Ik zal zo eens van mijn trio een foto maken.

Na wat te hebben rondgespeurd Nami (as posted above) en Shanks samen weten te kopen voor 100 euro (excl verzendskosten), vond het zelf een leuke prijs voor twee intressante figuuren.

Jonasje, Kuma is altijd een must, ik raad ook zeker aan als je wat meer geld wilt besteden aan een One Piece figure de Megahouse versie hiervan te halen. Het was mijn eerste aanschaf maar hij is zo gaaf.

Deze week zal ik ook Crocodile ophalen vanuit Nijmegen. Het was geen goedkope aanschaf maar kan hem nergens voor een echt lagere prijs (dus icl verzendskosten) vinden.

Kraal
Anime Forum Lid

Kraal's avatar
Standaard geplaatst op 24 januari 2011 @ 16:50

@Killax, waarom heeft Nami geen broek aan?

Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 24 januari 2011 @ 17:41

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Kraal Bekijk bericht
@Killax, waarom heeft Nami geen broek aan?
Most likely omdat ze dit ook niet heeft in de laatste minuten van de film Strong World. Chopper behandeld haar dus blame hem

En een foto waarop de sculpt/model is gebasseerd:

Jonasje
im so kawaii uguu~

Jonasje's avatar
Standaard geplaatst op 24 januari 2011 @ 18:07

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Killax Bekijk bericht
Jonasje, Kuma is altijd een must, ik raad ook zeker aan als je wat meer geld wilt besteden aan een One Piece figure de Megahouse versie hiervan te halen. Het was mijn eerste aanschaf maar hij is zo gaaf.
Ga ik nog zeker van plan doen, vind die van Strong World mooi uitzien. Maar, ik zal natuurlijk eerst werk moeten vinden voordat ik dure figures koop.. ;o

Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 25 januari 2011 @ 22:44

[qoute]Zelf weinig met busts, dus waarschijnlijk is het niet voor mij weggelegd. Maar voor de grotere collectors onder ons misschien een enorm intressante aanschaf. Ik moet zeggen dat ze er goed uit zien en hun Jolly Roger er achter toch net even iets extra's toevoegd.[/quote]
Zie het oude topic voor meer bust info!

En de secret bust is Gol D. Roger, die mij wel de moeite lijkt om op te pikken als het je ding is!

Legato
ざわ…ざわ…ざわ…

Legato's avatar
Standaard geplaatst op 25 januari 2011 @ 23:37

I was right all along then ^^
Die wil ik wel hebben dan, de rest hoeft niet zo.

Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 26 januari 2011 @ 00:51

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Legato Bekijk bericht
I was right all along then ^^
Die wil ik wel hebben dan, de rest hoeft niet zo.
Same here en inderdaad, tja met het gelimiteerde spul dat er is van Gol, is dit ook wel gaaf. Aangezien Gol nogsteeds de uber piraat is/was.

Even iets anders, Legato, of iemand anders, waar hebben jullie WB gekocht?
Ik heb hem nu in order staan op Archonia en geloof dat die prijs (125 eu) niet eens de duurste is. Ik heb al even gezocht maar de meeste sites komen toch op 130+ eu uit (incl verzendskosten). (Ja I know, had hem maar moeten preorderen).

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten