Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Algemeen > Art & Fiction
Deze pagina opnieuw laden ShineyMightyena's art

Antwoord

Onderwerptools Weergave
ShinyMightyena
Ava made by WhiteAbsol.

ShinyMightyena's avatar
Standaard geplaatst op 24 december 2009 @ 17:04
Met quote antwoorden

Ik teken best veel, vooral op school. En na een tijdje zag ik dit dus. Hier heb ik drie van mijn nieuwere tekeningen. Ze zijn van een reeks verhalen die ik met een klasgenoot maak.

Dit is De Lokkende Dood. Het is een of ander wezen dat de Nimfen, de wezens die daar leven in plaats van mensen, naar de dood lokt. Eigenlijk is het enige lokkende aan hem zijn fele kleuren.

Dit is Snelle Dood. Hij is een 2 meter hoge wolf. De patronen geven licht in het donker. Hij staat voor een snelle dood. Soms loopt hij rond in de gewone wereld als een gewone wolf. Als hij dan een Nimf ziet die in de greep van Langzame Dood is en hij krijgt er medelijden mee, dan huilt hij en daagt daarmee Langzame Dood uit voor een gevecht voor het slachtoffer. De winnaar krijgt de Nimf.

Een tekening van 3 van mijn Demonen. Die vuurspuwende heet Vizera en is de vuur Demon. Hij is eigenlijk mijn favo Demon. Die met de stekels heet Dramon. Zij is de magische Demon. En in het hoekje vliegt Skaenn. Hij is de lucht Demon.

[ Laatst gewijzigd door ShinyMightyena; 25 december 2009 om 14:57 ]

jessewie
Anime Forum Lid

jessewie's avatar
Standaard geplaatst op 24 december 2009 @ 19:15
Met quote antwoorden

lache, ik vind het knap hoe je die eerste met kleurpotlood zo strak en dicht hebt weten te krijgen..
ik moet zeggen dat je sterke fantasie hebt btw

wiiiiiiiieeeeeeeeeeee!!!!!!!
Atrox
|

Atrox's avatar
Standaard geplaatst op 24 december 2009 @ 19:19
Met quote antwoorden

Je hebt een heel eigen stijl. I like! Ze zijn niet even realistisch, maar wel heel fantasievol

Krijgen we btw ook iets van dat verhaal te zien in de toekomst?

ShinyMightyena
Ava made by WhiteAbsol.

ShinyMightyena's avatar
Standaard geplaatst op 25 december 2009 @ 14:15
Met quote antwoorden

Van het verhaal denk ik erg weinig. Amber schrijft hem. In het Engels. En ik gebruik geen potlood voor de kleur. Ik heb stiften...
En nog wat meer info. Nimfen zijn 2 meter hoog, of 1 Nimfimeter. Oh, en die maat heeft Amber dus bedacht.
Demon kunnen zich even hoog oprichten als Nimfen. Ze kunnen allemaal spreken in dezelfde taal.
Er zijn ook nog de Duivels. Wezens die alleen maar eten. Verder herken je ze aan hun gloeiende rode ogen.
De wereld waar ze leven heet Nymfa. Ook al bedacht door Amber.
Nymfa is eigenlijk geen echte wereld, maar allemaal losse eilandjes. Je kan ertussen reizen met portalen. Zilveren cirkels die naar andere leiden.
Verder hebben Nimfen en Demon dezelfde elementen, en zijn Demon de tegenpolen van Nimfen. Van de Demonen leven alleen nog maar de leiders. Verder hebben de Duivels ook elementen, maar wel andere dan de Nimfen en Demon. Verder komen er 22 leiders van zowel de Nimfen als de Demonen aan de pas en zijn er voor beide 20 elementen.
En dat was de basiskennis. Ongeveer.

[ Laatst gewijzigd door ShinyMightyena; 25 december 2009 om 15:12 ]

jessewie
Anime Forum Lid

jessewie's avatar
Standaard geplaatst op 25 december 2009 @ 16:17
Met quote antwoorden

op zich best goed/leuk bedacht.. kan je ook eens een landschap maken van een van die eilanden?

ShinyMightyena
Ava made by WhiteAbsol.

ShinyMightyena's avatar
Standaard geplaatst op 27 december 2009 @ 15:04
Met quote antwoorden

Amber is als het goed is bezig met een totaal tekening. Op een A2'tje ofzo. Nu ik dat typ bedenk ik me dat we veel te grootte bladen gebruiken. Ik heb al een helemaal volgetekend blad van A2 formaat. 22 Nimfen is best veel...
En ik had toevallig al een stukje ervan op de computer, dus die laat ik wel even zien hoor. Met omschrijving...

Je ziet een groot, geel beest. Dat is Zarzan, de leider van de Elektrische Nimfen. Rechts van Zarzan zie je een kleurloos ding. Hij was gewoon nog niet ingekleurd. Eigenlijk is hij rood met geel. Of geel met rood... Maar dat is Falas, leider van de vuur Nimfen. Je ziet ook helemaal onder nog 2 gele Nimfen. Dat zijn Ostran (die met de hoorns) en Estra (die blije). Zij zijn de leiders van de licht Nimfen, en ze zijn broer en zus. En trouwens, Ostran gaat altijd dood of leidt pijn. Hij is een echt pechvogeltje. En hij is nog wel Amber's favo. Ik heb nu al medelijden met Sarakanthay. Die arme ziel gaat waarschijnlijk nog meer leiden. Dat oranje gekleurde hoofd is van Muzum, de leider van de geluid Nimfen. Het waren trouwens eerst de muziek Nimfen, maar Amber wou het anders. Dan heb je nog een blauwe arm. Die is van Dorthos, de leider van de water Nimfen. Hij kan zijn uiterlijk veranderen. En dan als laatste ook nog de kleurloze arm en de tornado, die zijn eigenlijk gekleurd als lucht en zijn van Barosack. Als ik het zo goed typ... Hij is de leider van de lucht Nimfen. Hij heeft 2 verschillende hoofden, maar dat maakt voor nu niks uit. Hij kan er trouwens tussen wisselen, dus hij heeft geen 2 hoofden tegelijk...
En dat waren een paar van de Nimfen.

En dan heb ik ook nog een Demon.

Dit is Grazmakar, de ruimte Demon. Voor iedereen die het even niet snapt, die gele dingen moeten sterren voorstellen. Het donkerblauwe spul waar het inzit is eigenlijk ruimte spul. Of zoals Amber dat noemt 'ruimteblob'.

[ Laatst gewijzigd door ShinyMightyena; 28 december 2009 om 11:52 ]

ShinyMightyena
Ava made by WhiteAbsol.

ShinyMightyena's avatar
Standaard geplaatst op 30 december 2009 @ 19:24
Met quote antwoorden

Dubbelpost...
Maar goed, ik heb ontdekt dat het verhaal herschreven wordt en dus niet echt gepost kan worden. Amber is nog niet met het landschap bezig, gaat er wel aan beginnen. Verder heeft Amber de vakantie gebruikt om een compleet verhaal te typen, ik zal eens kijken of ik het hier kan posten. Nymfa, The lost chapter. Ik heb zelf een halve bladzijde gelezen, maar je moet wel iets van Nymfa weten. Best veel zelfs. Dus weer problemen.

Gohma
Parasitic Arachnid

Gohma's avatar
Standaard geplaatst op 31 december 2009 @ 00:29
Met quote antwoorden

Die laatste 2 zijn best wel vet. Je hebt inderdaad een aparte tekenstijl, voor een animeforum. Het is niet zoals de meesten hier tekenen (= manga/anime-achtig).

Design - Tekeningen - Animelijst ^_^
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
IceStrawberry
Holland, GO

Standaard geplaatst op 31 december 2009 @ 07:34
Met quote antwoorden

Jou laatste tekening is echt tof, ik zou echt de fantasie hebben om dat te tekenen (dat bedoel ik als een compliment). Die sterretjes van dat dier schitteren ook zo mooi. Well done^^

ShinyMightyena
Ava made by WhiteAbsol.

ShinyMightyena's avatar
Standaard geplaatst op 31 december 2009 @ 11:34
Met quote antwoorden

Bedankt, maar die met die Nimfen erop heb ik zelf niet gemaakt. Het is een stukje van een overzicht. En van die sterretjes, in het echt schitteren ze nog meer. Daar heb een speciale stift voor, dan komen er van die echte sterretjes op.
En ik zal eens kijken voor een nieuw plaatje...

EDIT: Ik heb geen plaatje van mezelf kunnen vinden, jammer. Ik had gehoopt dat mijn draakjes erop stonden. Nu heb ik alleen slechte geprinte versies... Wel heb ik een plaatje van Amber gevonden, dus kunnen jullie stijlen vergelijken:

[ Laatst gewijzigd door ShinyMightyena; 31 december 2009 om 11:52 ]

jessewie
Anime Forum Lid

jessewie's avatar
Standaard geplaatst op 31 december 2009 @ 15:20
Met quote antwoorden

die is echt cool! die kleuren zijn goed gelukt! complimenten aan amber

ShinyMightyena
Ava made by WhiteAbsol.

ShinyMightyena's avatar
Standaard geplaatst op 04 januari 2010 @ 21:31
Met quote antwoorden

De complimenten geef ik door. Verder heb ik geregeld dat ik Nymfa, The lost chapter krijg om hier te posten. Ik heb zelf een halve bladzijde gelezen, en de tekeningen bekeken. De laatste was alleen best grof, dus ik weet niet of ik die moet gaan posten. Verder ga ik zo snel mogelijk een tekening van een kraken maken en scannen. Jammer dat de leerkrachten nu weer strenger zijn. Eerst konden we ze overhalen om te mogen tekenen, en nu niet meer. Wel jammer.
En ik ben nu bezig met een eigen verhaal met Nymfa, hoewel ik nog niet weet wie er allemaal in gaan voorkomen. Maar daar komen ook nog illustraties van. Ooit...

ShinyMightyena
Ava made by WhiteAbsol.

ShinyMightyena's avatar
Standaard geplaatst op 08 januari 2010 @ 15:54
Met quote antwoorden

En alweer een dubbelpost.
Nu school is begonnen, ga ik weer tekenen. De eerste tekening is af.

Dit is Desorrbb, de zwarte gat Demon. EN behalve dat is het ook nog de Mega Form. Nimfen hebben een Revenge Form, Demons een Mega Form.

Ik ben ook nog bezig met een draak vogel beest, maar die is nog niet af...

Sakatho
We're all mad here

Sakatho's avatar
Standaard geplaatst op 08 januari 2010 @ 17:51
Met quote antwoorden

Ik moet zeggen, je hebt een heerlijke unieke eigen stijl
Ook vind ik dat je echt goed kan kleuren met stiften. Ik doe het je niet na

~ Faith Divides Us - Death Unites Us
~ [Fics] ~ Voor Elysa | Before the dawn
ShinyMightyena
Ava made by WhiteAbsol.

ShinyMightyena's avatar
Standaard geplaatst op 08 januari 2010 @ 19:14
Met quote antwoorden

Bedankt, ik zal eens doorwerken aan de draakvogel en daarna begin ik aan het amulet van het verhaal Nymfa meets a human.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten