Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Algemeen > Art & Fiction
Deze pagina opnieuw laden DJ Gloor en haar maffe tekeningen

Antwoord

Onderwerptools Weergave
DJ_GloriX
Miss Mango

DJ_GloriX's avatar
Standaard geplaatst op 19 augustus 2009 @ 08:12
Met quote antwoorden

Yo.

Ik laat weer wat van mij zien, this laaaang geleden dat ik dat gedaan had hier x.x
anyways mijn tekeningen zitten zelf op http://alayness.deviantart.com, en op mun Hyves(is geheim anders word ik gestalkt! x_x sommigen weten het.)

Anyways, dit heb ik laatst gemaakt.

Gurori en Nova, ik was sinds mijn eindexamen in ban van die Shugo Chara anime, ik kwam erop via een vocaloid fan video xD dit is wat ik getekend heb in Shugo Chara stijl.

En dit is het eindproduct.

En dit is weer in mijn eigen stijl, groot verschil he? this de pompoen en de lollipop, Alice en Tony.
Ik zou graag tips willen krijgen om beter te worden, kritiek kan ik ook wel tegen, ik wil niks horen van 'LESS ANIMUUUU" want..this tenslotte een anime forum site. xD
Zijn geheel mijn ontwerpen (eerste met idee van shugo natuurlijk) en ik heb vroeger paar dieven gehad die ze jatte en hun eigen ontwerp noemden (verzin eens wat nieuws zou ik zeggen!) -_- die bestaan gelukkig alang niet meer nadat ze mij gespam e-maild hebben.(ja zo waren ze xD LOL!)

Dus jep, mijn shiz, woohoo.

Dev.Art|Youtube|Art Topic
~:.E V E R Y B O D Y.:~
"I wasn't born with talent, I worked hard for it."
Tsumemage
too lazy to type here

Tsumemage's avatar
Standaard geplaatst op 19 augustus 2009 @ 09:07
Met quote antwoorden

wat moet er nog beter? ik zelf teken ook een beetje soms(dus begrijp ik een beetje van alle regels), en ik kan werkelijk niets fout vinden..

Tip: wees niet zo bescheiden

luckily my neck broke my fall.
Kellox
Anime Forum Lid

Kellox's avatar
Standaard geplaatst op 19 augustus 2009 @ 10:53
Met quote antwoorden

Niet zo onzeker doen hun, ze zijn echt mooi je bent duidelijk echt beter geworden in de zomer.

Echt waar vooral die shugo chara tekening van jouw is super cute! ik ga ook een art thread beginnen maar ben niet zo goed als jouw..XD

Chopchop51
Assassino!

Chopchop51's avatar
Standaard geplaatst op 19 augustus 2009 @ 10:55
Met quote antwoorden

Holy..

Dit zijn echt hele goede tekeningen. Ze zijn echt mooi. Ga zo door ^^

~ Men have two emotions: Hungry and Horny. If you see him without an erection, make him a sandwich.
Nintendo 3DS FC: 4167 - 5638 - 1908
Atrox
|

Atrox's avatar
Standaard geplaatst op 19 augustus 2009 @ 12:08
Met quote antwoorden

Echt heel mooi Ik kijk ernaar uit om meer van je tekeningen te zien.

Emmy
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 19 augustus 2009 @ 17:35
Met quote antwoorden

imo is de 1e tekening niet zo heel geslaagd als je kijkt naar de anatomie
torso is veelste klein en te dun, hoofd is te groot en de armen te breed en te lang

2e (of nouja, de 3e eigenlijk) is stukken beter, alhoewel het meisje lijkt om te vallen

DJ_GloriX
Miss Mango

DJ_GloriX's avatar
Standaard geplaatst op 19 augustus 2009 @ 21:15
Met quote antwoorden

@ Tsumemage: Dank je voor de aanmoediging xD Nou ja ben altijd wel negatief over mezelf maar niet overdreven negatief, toch bedankt! ^_^

@ Kell: Thank you vrouwtje, xD Niet zo onzelfverzekerd, jij ben heel snel beter geworden <3

@ Chopchop51: Dank je wel! ^-^

@ Atrox: Zolang ik niet hoef te dubbelposten hier zal ik er meer laten zien! ^-^

@ Emmy: Ik waardeer je kritiek, voor de eerste vooral, het is alleen dat Shugo Chara een stijl heeft met de kenmerken waar jij kritiek op had, maar toch bedankt ^_^
En kun je mij ook vertellen hoe ze dan blijkt om te vallen, zodat ik daar rekening mee kan houden? Dank je wel! ^_^

Hier weer wat nieuws:

ANGST!...maarja ik vond het wel mooi, en ik was niet deprisief ofzo <3 ik ga hem nof afmaken binnenkort, zijn mun OC, Derion, Queen en Eden, oh ja Eden was ook van Kellox xD Samen ontworpen.

Dit is een trailer filmpje waar ik nog mee bezig ben, voor mijn online strip, The Wonderland Project, hij is niet perfect zitten nog foutjes in en is bovendien kort, het is gezongen door een vriendin van mij, kan me niet schelen of ze profesioneel is of niet, haar stem past bij mijn hoofdpersonage.

Mini animatie voor school gemaakt, was wel blij, kreeg een 10 xD Derion doet ijsmagiiiie! Woo 83

Damian en Billy het elfje, karakters voor het wonderland project, zijn ook mijn ontwerpen, ik ben er heel blij mee, vooral de nieuwe vorm van Billy die oorspronkelijk in mijn agenda geboren is xD

Tadaa....*confetti*

[ Laatst gewijzigd door DJ_GloriX; 19 augustus 2009 om 21:24 ]

RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 19 augustus 2009 @ 21:27
Met quote antwoorden

Wow ik ben benieuwd naar het Wonderland Project.... het gezang was niet geweldig. Maar goed. Ik ben benieuwd hoe het wordt verder uiteindelijk. Dit kwam niet door de stem maar meer door de kwaliteit imo xD.

Verder.. hele vette tekeningen xD.

En ja ik kom niet vaak in deze topics. De naam sprak me aan dus klikte erop voor datik het wist zat ik in Fanart xD.

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
Abbysion
The Card Master

Abbysion's avatar
Standaard geplaatst op 19 augustus 2009 @ 22:12
Met quote antwoorden

Ik ben zeer benieuwd naar dit, de tekeningen zien er heel gaaf uit!

Over de trailer, het is meer een peek but ok xD.
Het zingen is wel niet goed gegaan, toon is onder de melodie en soms slaat haar stem over. Maar ik ben benieuwd

Open up your mind, let your fantasies unwind,
in this darkness which you know you cannot fight;
the darkness of the music of the night
DJ_GloriX
Miss Mango

DJ_GloriX's avatar
Standaard geplaatst op 20 augustus 2009 @ 12:48
Met quote antwoorden

@ RobinotX: Heb ik al eerder gezegt op je profiel, maar nogmaals dank je! ^_^
The wonderland project is mijn online strip, en ja dit peek was een beetje om de spanning op de bouwen bij mij 'fans' in hyves xD maar toch erg bedankt! ^_^

@ Abbysion: Ja ik weet het, en zij weet het zelf ook, maar ik vond hem al mooi genoeg omdat het bij de hoofdpersonage past van mijn online strip xD als Maiko een voice actress kon hebben dan wou ik dat zij het was, ze kan zelfs zo als haar cosplayen, maar erg bedankt voor de lieve commentaar! ^-^

Ik laat weer wat zien:
Dit is een parody op de opening van Utena (NOG NIET AF!)

Er zitten nog heel veeeeeeel fouten in, en het is niet bepaald perfecto, maar ik ben er nog mee bezig, dit is alleen om te laten zien waar ik mee bezig ben lately xD ik houd ervan om zulke parodies te maken van openingen, zo krijg ik meer ervaring in flash en weet ik hoeveel werk een animatie is, de personages belongs to me en Kellox, maar animatie is dus van Utena xD
Ik ben hem ook hier en daar aan het veranderen.

FANART!.........van Marcus xD ik was er blij mee ik had alleen geen zin in een proper background, hahaha....ja.

Ik weet het, amateur pagina werk, maar dit is van mijn Online strip. ik moet er weer eens verder gaan haha xD

Bedankt voor de berichten tot nu toe, zijn erg aardig!! ^-^

Dhjona
Hoe spreek je het uit?

Dhjona's avatar
Standaard geplaatst op 20 augustus 2009 @ 13:45
Met quote antwoorden

je tekeningen zijn erg mooi. alleen staat de arm van marcus imo wat raar - ik weet dat de pose kan - maar het lijkt gewoon raar.

Mijn Fakemon Topic My Art topicneem toch een kijkje in beide.^^

Wind tegen is wind mee, als je andere kant op wil.
Kellox
Anime Forum Lid

Kellox's avatar
Standaard geplaatst op 20 augustus 2009 @ 14:01
Met quote antwoorden

ah MARCUS :3 en je hebt de comic ook opgedaan Mijn Nightmare is dat XD hij ziet er zo cool uit

Emmy
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 20 augustus 2009 @ 20:13
Met quote antwoorden

Misschien eens textures gebruiken? In je tekening ziet alles eruit alsof het van hetzelfde gemaakt is, zelfs het haar en de broek.

Yutara
~The Vampire~

Yutara's avatar
Cool geplaatst op 20 augustus 2009 @ 20:38
Met quote antwoorden

Nice, echt mooi, ben jaloers. Je kleurt mooi in. x'3

♫ I'm not insane, I'm not insane ♫
Deedlit
Darou!

Deedlit's avatar
Standaard geplaatst op 20 augustus 2009 @ 20:48
Met quote antwoorden

OMG
die shugo chara is cute X""D omg dat EI.

Je handen zijn wel nice,
werk beetje aan minder stijvige houdingen enzo.
Misschien wat meer vorm in de gezichten i.p.v. redelijk rechte lijnen.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten