Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > One Piece
Deze pagina opnieuw laden One Piece Manga Discussie #12

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 06 augustus 2009 @ 23:37

Vorig Topic

@Otani
Nja, ik doelde meer op dat dit een opzet chapter was. Er gebeurde niets behalve de gevechten die opgezet werden.

Mihawk vs Jose
Kizaru vs Marco

Maar de colorspread en de humor maakte veel goed natuurlijk. Het voelde dus als een Bleach chapter alleen weet ik zeker dat dit de enigste opzet is die we krijgen. Bleach zou zelfs dit nog een week of 3 uitrekken.

Dus ik was er niet echt kapot van, maar ik kan wel begrijpen dat dit chapter nodig was.

A man's dream will never die!
My anime list
I'm give up your appellation's technical monkey
RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 07 augustus 2009 @ 05:31

Ik vind eerder dat ze gewoon zeuren. Het is nodig, je kan niet verwachten dat er in chapter alle antwoorden naar voren komen. Maar er bestaat ook een kans dat het gewoon is omdat er deze chapter geen Luffy was. Dat voelt anders, want ik kan me voldoende dingen herinneren wat niet veel gebeurde, Enies Lobby for example. En ik kan me herinneren dat men dat één van de betere arcs vind n_n?

@loetjeh, als jij je beledigt voelt doe dat dan, maar kijk dan ook goed, ik heb het maar één x gedaan n_n

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 07 augustus 2009 @ 10:35

Nja, naar het laatste bleach chapter gelezen te hebben wil ik die Bleach opmerking terug nemen lol. Dit was toch wel veel beter. ERG veel double page spreads, maar Oda propt ze wel tot de nok toe vol met awesome.

My anime list
Kimes
Sitting in SkyTown

Kimes's avatar
Standaard geplaatst op 07 augustus 2009 @ 11:13

De hoeveelheid verschillen in de piraten is geweldig, ik zag zelfs een robot, een chainchomp en iemand die lijkt op scratchman apoo. Onderaan één van de double spreads zijn er vijf close-ups van vijf piraten waaronder de apoo kloon. Zijn die gasten speciaal genoeg om hun eigen paneel te krijgen?

iig ik hoop hoe dan ook wat van die pirates terug te zien in de new world. Het lijken mij interesante gasten.

Just call me KMS
The succes rate for this mission was 0%.
I guess theoretical calculations are pointless with you all.
RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 07 augustus 2009 @ 13:56

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Mulderman Bekijk bericht
Nja, naar het laatste bleach chapter gelezen te hebben wil ik die Bleach opmerking terug nemen lol. Dit was toch wel veel beter. ERG veel double page spreads, maar Oda propt ze wel tot de nok toe vol met awesome.
Naja je waardigheid was toch al gezakt na die opmerking =P

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 07 augustus 2009 @ 15:21

Sad face ;_;

Nogmaals ik bedoelde niet dat het net zo slecht als Bleach was. Ik bedoelde dat het voornamelijk het opzetten van epische gevechten is. Een beetje wat Bleach de laatste maanden ook deed (behalve dat epische dan :P)

My anime list
superchan
Anime Forum Lid

superchan's avatar
Standaard geplaatst op 07 augustus 2009 @ 16:12

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Mulderman Bekijk bericht
Ik had ook een Bleach gevoel maar en er waren 2 pages te weinig !!!
Maar om een klasse 2 manga te vergelijken met One Piece gaat te ver

RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 07 augustus 2009 @ 17:23

fout er waren evenveel pagina's als normaal.

Color Spread + Double Pages.

Repelsteeltju
res nullius

Repelsteeltju's avatar
Standaard geplaatst op 07 augustus 2009 @ 23:55

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door superchan Bekijk bericht
Ik had ook een Bleach gevoel maar en er waren 2 pages te weinig !!!
Maar om een klasse 2 manga te vergelijken met One Piece gaat te ver
Naruto = Black > One Piece

Dit is de volgorde beplaald door het machtigste forum ooit.

Nu eff serieus, whats up met al die bleach haat hierzo? Vizards ownen en we leren eindelijk eens iets over de hardere personages en niet steeds die stomme Ichigo shit. Waarom word er hier steeds begonnen over andere manga? inferieuriteits complex lol?

All things considered, being shot is not as bad as I always thought it might be. As long as you can keep the fear from your mind. I guess you could say that about most anything in life. It's not so bad as long as you can keep the fear from your mind.
superchan
Anime Forum Lid

superchan's avatar
Standaard geplaatst op 08 augustus 2009 @ 00:01

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Repelsteeltju Bekijk bericht

Dit is de volgorde beplaald door het machtigste forum ooit.

Nu eff serieus, whats up met al die bleach haat hierzo? Vizards ownen en we leren eindelijk eens iets over de hardere personages en niet steeds die stomme Ichigo shit. Waarom word er hier steeds begonnen over andere manga? inferieuriteits complex lol?
sorry ik was maar aan het trollen
Bleach gaat gewoon niet vooruit ze nog steeds in dezelfde dag !!!

RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 08 augustus 2009 @ 02:00

Om maar nog verder offtopic te blijven en daan weer terug mijn trein op het spoor te zetten.

Bleach manga had ik bijna gedropped. Maar daar waren ze, de Vizards. Dat maakte alles goed ^^.
En Repel =o. Kweet niet welk forum jij zit, maar die moeten dan nodig eens naar de dierenarts!
Srsly, alleen het kijken van Naruto laat je deëvolueren o_o. De naam alleen al, ik voel me langzaam terug vorderen tot primaat. (Zeg ik dat zo goed, of begint het echt erg te worden D=)

Dragonboy
Anime Forum Lid

Dragonboy's avatar
Standaard geplaatst op 12 augustus 2009 @ 21:28

Quote:
...
Srsly, alleen het kijken van Naruto laat je deëvolueren o_o.
...
Iedereen kijkt naar wat hij/zij wilt. Zoiets zeg je niet.

Faunaat
Yoshi~

Faunaat's avatar
Standaard geplaatst op 12 augustus 2009 @ 21:32

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door RobinotX Bekijk bericht
Om maar nog verder offtopic te blijven en daan weer terug mijn trein op het spoor te zetten.

Bleach manga had ik bijna gedropped. Maar daar waren ze, de Vizards. Dat maakte alles goed ^^.
En Repel =o. Kweet niet welk forum jij zit, maar die moeten dan nodig eens naar de dierenarts!
Srsly, alleen het kijken van Naruto laat je deëvolueren o_o. De naam alleen al, ik voel me langzaam terug vorderen tot primaat. (Zeg ik dat zo goed, of begint het echt erg te worden D=)
Op One Manga staat Naruto inderdaad op 1, Bleach op 2 en One Piece op 3.
(Ik neem aan dat hij die bedoeld) :P

Jammer dat er deze week geen chapter is. >:

RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 12 augustus 2009 @ 21:44

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragonboy Bekijk bericht
Iedereen kijkt naar wat hij/zij wilt. Zoiets zeg je niet.
Tuurlijk wel, dat zie je toch.
Het is een mening, en het is een vrij land. En o God het is anime. The Drama.

Anyways, het is mijn standpunt ^^.

@ Faunaat

Onemanga staat het wel op één maar heb het gevoel dat dat ook nooit veranderd =P.
Ik denk eerder dat hij 4chan of 2chan bedoeld xD

loetjeh
Shichibukai

loetjeh's avatar
Standaard geplaatst op 12 augustus 2009 @ 23:26

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Repelsteeltju Bekijk bericht
Is dat niet subjectief ?
Je post het hier alsof het een feit is.
Ik zag One Piece als een tussendoortje van Naruto maar toen ik bij Crocodile kwam werd dit mijn favoriete en heb ik niet meer omgekeken naar Naruto.
Bleach heb ik al vaak bijna gedropt en dat ik het dan ook lang liet liggen..
Ieder zijn eigen dingen.

I'm gonna be the Pirate King !! --
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten