Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Pokemon - Algemeen
Deze pagina opnieuw laden PokémonWolken

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Maverick
KANSOKU!

Maverick's avatar
Standaard geplaatst op 10 januari 2009 @ 20:39
Met quote antwoorden

We willen jullie vragen ons te helpen met het up-to-date houden van PokémonWolken. We kunnen het niet alleen aan. We hebben zo veel mogelijk mensen nodig die ons hierbij kunnen en willen helpen. Je kunt ons helpen door zelf artikelen te schrijven voor PokémonWolken.

Als je mee wilt helpen, is het handig als je zelf een onderwerp uitzoekt om over te schrijven. We willen jullie vragen om op de volgende punten te letten tijdens het schrijven van je artikel.
  • Het is mogelijk om met meerdere personen te werken aan één onderwerp. Maak dan wel goede onderlinge afspraken.
  • Houdt het overzichtelijk. Zorg ervoor dat alles in een logische volgorde staat.
  • Een afbeelding kan handig zijn om een lange tekst te onderbreken waardoor het lezen aangenamer wordt. Voeg niet meer afbeeldingen toe dan nodig is.
  • Om een duidelijk artikel te kunnen plaatsen is het van belang dat je goed op de interpunctie let. Houd dus rekening met het gebruik van punten, komma's, vraagtekens enz. Maak gebruik van alinea's.
  • Het is niet de bedoeling dat je stukken tekst kopieert of letterlijk vertaalt van een andere website of forum. Dit is diefstal. Als je een afbeelding van een andere website of forum gebruikt, vertel ons waar je hem vandaan hebt gehaald zodat wij dat kunnen vermelden.

Mis je nog iets op de site, maar heb je zelf geen zin of geen tijd om het te schrijven, zet het hier dan even neer. Dan kunnen andere mensen er aan werken, en komt het goed!

Zodra je een artikel hebt geschreven kun je het in een Word of Text document opsturen naar Maverick. E-mail adres is: maverickawf@hotmail.com (geen MSN). Graag in een e-mail sturen, met de plaatjes erbij.

Als je kennis van HTML hebt zou het fijn zijn als je een HTML-versie inlevert. Lever de HTML-versie in bij Onno. Als je vragen hebt kun je deze aan ons stellen via PM.

Alvast bedankt,
Onno, Portgas D. Ace en Maverick.

Lijst van onderwerpen die nog gedaan kunnen worden - Auteur(s):
  • Karakter BIO's - Ichiro Kazuki Hulp is altijd welkom pm Ichiro Kazuki dan even
  • Afleveringen lijst - Klaar tot nu toe
  • Pokémon Manga - ?

[ Laatst gewijzigd door Ichiro Kazuki; 04 november 2009 om 21:44 ]

[SIGPIC][/SIGPIC]
HorridOwn4ge
Burn Motherfucker Burn!

HorridOwn4ge's avatar
Standaard geplaatst op 10 januari 2009 @ 22:45
Met quote antwoorden

Ik zou wel stukjes willen scrijven voor de ´verouderde´ spellen van de gb, enz. Met nieuwe informatie.

Jack was nimble, Jack was quick, but Jack still couldn't dodge Chuck Norris' roundhouse kick.
Creds naar WhiteAbsol voor ava.
FutoiKoumaru
De Niels. ;D

Standaard geplaatst op 10 januari 2009 @ 23:14
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door HorridOwn4ge Bekijk bericht
Ik zou wel stukjes willen scrijven voor de ´verouderde´ spellen van de gb, enz. Met nieuwe informatie.
Daarvoor moet je in P-G zijn, dit is voor de tekenfilm :)

Daikari
Lil' Arthur wanna sleep.

Daikari's avatar
Standaard geplaatst op 11 januari 2009 @ 14:45
Met quote antwoorden

Ik wil wel helpen bij Manga, maar wat moet ik dan precies doen dan?

Edit: Laat maar, ik heb gewoon een algemeen stukje geschreven over de manga, en ik ga binnenkort stukjes maken over de Chars, de Hoofdstukken enzo (:

[ Laatst gewijzigd door Daikari; 13 januari 2009 om 17:11 ]

ShinySkitty
Naru-pianotard x3

ShinySkitty's avatar
Standaard geplaatst op 17 januari 2009 @ 23:56
Met quote antwoorden

Ik wil de chars wel doen, dan begin ik wel met Dawn, die is niet zo goed uitgewerkt.
Is dat goed?

Name: Roan
Friendcode: 4596-7046-0572
Onno
Mega Moderator

Onno's avatar
Standaard geplaatst op 18 januari 2009 @ 10:23
Met quote antwoorden

Dat is een goed idee. Ik PM je wel even.

torterra
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 20 januari 2009 @ 15:43
Met quote antwoorden

__________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ ______________

Daikari
Lil' Arthur wanna sleep.

Daikari's avatar
Standaard geplaatst op 20 januari 2009 @ 15:46
Met quote antwoorden

Zeer interessant bericht, Torterra.

Anywayz, ik heb een tijdje geen tijd meer gehad voor PW, misschien dat ik binnenkort weer artikels kan maken voor de Pokemon Manga.

Flex
Mr Loverman

Flex's avatar
Standaard geplaatst op 20 januari 2009 @ 16:09
Met quote antwoorden

Jammer dat het mijn gebied niet is :/

White people arrest you.
pokemonfanlaura
Anime Forum Lid

pokemonfanlaura's avatar
Standaard geplaatst op 19 februari 2009 @ 12:57
Met quote antwoorden

Ik kan over de avleveringen schrijven
ik kijk elke dag

[ Laatst gewijzigd door pokemonfanlaura; 19 februari 2009 om 13:55 ]

Ik ben levenloos
heb je aan afgemaakte hack
Pm me
NightWalker
Repel Sama. Waar bent u?

NightWalker's avatar
Standaard geplaatst op 28 februari 2009 @ 15:55
Met quote antwoorden

Mag ik de pokemon van ash & co up to date houden?

En misschien als het nog kan een paar afleveringen ofz.

lorenzopokefan
FLUITEKRUIT!

lorenzopokefan's avatar
Standaard geplaatst op 28 februari 2009 @ 16:47
Met quote antwoorden

(plaatjes door google)
deze hoort in pokemon Red/Blue:
Missingno.:

Missingno. is een glitch pokemon en is alleen te vinden op 2 manieren:
1 manier is door de old man uit veridian city een te weedle vangen en dan naar
cinnabar island te gaan en daar aan de rechterkant aan de rand te surfen en dan kan je binnen een paar seconden een missingno. tegen maar soms is het een missingno. als dit:

de 2e manier is:
de old man een weedle te laten vangen en dan naar fuchsia city te gaan en zo naar seafoam island te gaan en aan de rand te surfen en dan kom je ook een missingno. tegen.
Meer informatie over missingno. is niet erg bekend.

90% van de tieners zou sterven als al de informatie op hyves door een virus permanent vernietigd zou worden. Ben jij een van de 10% die achtererover zou zitten en in lachen uit zou barsten? Kopieer dan deze tekst en zet hem in je handtekening.
BlazikenBabe
Oh hi Mark

BlazikenBabe's avatar
Standaard geplaatst op 28 februari 2009 @ 17:34
Met quote antwoorden

Ik weet niet of het nodig is op jullie site. Maar ik wil wel iets schrijven over de legenary in de anime. Zoals vermelden in welke film ze komen en welke aflevering en het doel van hun.

NightWalker
Repel Sama. Waar bent u?

NightWalker's avatar
Standaard geplaatst op 28 februari 2009 @ 17:55
Met quote antwoorden

Is het goed als ik de pokemon van de main characters in de anime up to date hou?

en ik heb een vraagje over word hoe maak ik er zo'n kader omheen net zoals bij serrebii?

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten