Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden [Centraal] Liefdesadvies Topic #21

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 17 april 2012 @ 13:47

Heb je soms welles het gevoel dat je ontzichtbaar bent voor iemand ?
Dan heb je het heel erg leuk samen. en je kan heel erg goed met elkaar over weg. ze weet dat je gevoelens voor haar hebt. En dan gaat ze praten over hoe graag ze een vriendje wil. En wat ze precies zoekt (Wat prima met je zelf over heen kan komen) En dat ze hoopt dat ze hem volgende week tegen komt. En dan denk ik: Denk even na voordat je iets zegt ? En ik zit gewoon hier op de bank hoor ! Besta ik niet of zo ? En dan zegt ze ook nog dat ze een geheim heeft dat ze niet wil delen. en daar heb ik helemaal een hekel aan. Dat is toch gewoon heel erg gemeen ?

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 17 april 2012 @ 13:51

Weet je wat ik ondertussen denk met deze dame? Ik denk dat je haar ˇf toch eens moet vertellen hoe de vork in de steel zit (mocht ze het niet weten) ˇf je moet je heil ergens gaan zoeken. Dit is gewoon een trekje wat vrouwen en zelfs mannen kunnen vertonen.

Lullig natuurlijk voor degene die hoopt te zien te worden maar ja, sommige mensen zien niet wat ze hebben. Misschien wel als ze 't NIET meer hebben. Snap je? Dus. Ik denk dat je toch eens heel gauw op je strepen moet gaan staan.

I've traced your shadows on the wall. Now I kiss them.
Mana Praxula
Stomme Appel

Mana Praxula's avatar
Standaard geplaatst op 17 april 2012 @ 14:51

Och...
Voor een groot deel eens met Ravons. Ik zie hierin 2 'mogelijkheden'. Vrouwen zijn vaak ook niet zo obvious van singalen als dat 'we' beweren (of hopen) dat we zijn of ze merkt het op en doet er niets mee omdat ze je niet wilt afwijzen.

Op de man afvragen kan dus helpen. Als je dat doet, moet je geen direct antwoord verwachten omdat de meeste vrouwen niet direct zeggen wat er werkelijk op hun lever ligt. Geef haar wat ruimte en als zij dan naar jou toekomt, is de kans aanwezig dat je een antwoord krijgt waar je iets mee kan.

Veel sterkte ermee iig.

''Een beter AWF begint bij jezelf''
- een wijs iemand
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 17 april 2012 @ 15:07

Ze zit er ook op te hammeren dat ik werk moet gaan zoeken. omdat ik op dit moment geen werk heb. ik heb welles gevraagt of ze dat belangerijk vindt in een relatie. Ze zegt dat ze dat meer belangerijk vindt voor sociaal contact en zo. Ze wil ook altijd weten wat ik gedaan heb op de dagen dat ze mij niet ziet. Misschien is dat het wel. ik weet het ook niet.

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 17 april 2012 @ 15:11

Nee, en de hele tijd wachten tot zij eens d'r mond opendoet terwijl ze steeds duidelijk laat merken (uit jouw verhalen allicht) dat ze allesbehalve zo'n type is. Je moet toch echt eens actie gaan ondernemen. Tenzij je tot je 85ste wilt wachten.

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 17 april 2012 @ 15:21

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Ravons J. Daro Bekijk bericht
Nee, en de hele tijd wachten tot zij eens d'r mond opendoet terwijl ze steeds duidelijk laat merken (uit jouw verhalen allicht) dat ze allesbehalve zo'n type is. Je moet toch echt eens actie gaan ondernemen. Tenzij je tot je 85ste wilt wachten.
Dat is ze zeker ook niet. Ze zegt zelf dat ze niet open is na mensen. en dat mensen haar ook niet moeten willen veranderen. dat ze daar een hekel aan heeft. dat heb je dus goed.

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 17 april 2012 @ 15:33

Well, waarom wil je dan advies van ons als je weet wat je te doen staat? Je wilt zeggen wat je van haar vindt, je ergert je eraan dat ze niet ziet wat ze heeft maar je weet zelf dat ze dat niet zomaar doet. o.o

Ik bedoel, je was.. wat..26 of zo? Kom op, het is tijd om het volwassen aan te pakken en te zeggen waar het op staat! ˛.o Het 'stilletjes wachten' is iets wat tieners nog doen. Show her you are a knight willin' to fight for her!

Mana Praxula
Stomme Appel

Mana Praxula's avatar
Standaard geplaatst op 17 april 2012 @ 15:40

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Cursed_snorlax Bekijk bericht
Ze zit er ook op te hammeren dat ik werk moet gaan zoeken. omdat ik op dit moment geen werk heb. ik heb welles gevraagt of ze dat belangerijk vindt in een relatie. Ze zegt dat ze dat meer belangerijk vindt voor sociaal contact en zo. Ze wil ook altijd weten wat ik gedaan heb op de dagen dat ze mij niet ziet. Misschien is dat het wel. ik weet het ook niet.
Och...
Het kan aan mij liggen, maar ze klinkt in dit verhaal als een dominant figuur. Je moet echt op je strepen gaan staan en zeggen hoe je het wilt hebben. Iemands grenzen respecteren is goed, maar iemand moet jou ook respecteren en dat je bepaalde behoeftes hebt zoals duidelijkheid. Cijfer jezelf niet helemaal weg voor haar, dan word het niet wat.

''Een beter AWF begint bij jezelf''
- een wijs iemand
Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 17 april 2012 @ 20:30

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Cursed_snorlax Bekijk bericht
Ze zegt dat ze dat meer belangerijk vindt voor sociaal contact en zo.
Ik vind het eerder belangrijk voor geld, zodat je niet hoeft te teren op geld waar mensen die wÚl werken belastingen voor betalen. ._.

Atsusacon, join our next edition on 28-29 July 2018!
Thijs.
99 동지 but a 매춘부 ain't one

Thijs.'s avatar
Standaard geplaatst op 17 april 2012 @ 21:13

Doe eens even niet zo zuurrechts over belastinggeld, als ie om een of andere reden niet kßn werken heeft ie er recht op. v.v Then again, 'voor het geld' is bij 80% van de mensen op zijn minst deels een drijfveer voor zoiets.

Voor de rest: laat je eens niet zo aan het lijntje houden. Je bent nu...sinds januari, misschien zelfs langer bezig met haar? Dat wordt het eens tijd voor een keiharde ja of nee. I once postponed that last step, assumed she wasn't interested, and left. That has so far been the biggest mistake in my life. v.v

[SIGPIC][/SIGPIC]
Politics is the art of looking for trouble, finding it everywhere, diagnosing it incorrectly, and applying the wrong remedies. Facebook & Twitter
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 17 april 2012 @ 22:19

We zijn wel een stuk closer geworden. en ik heb het welles gevraagt. ze weet het niet.

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Thijs.
99 동지 but a 매춘부 ain't one

Thijs.'s avatar
Standaard geplaatst op 17 april 2012 @ 22:23

Dat is, zoals de Grieken het zouden zeggen, σκατά ταύρου. Bullshit. Na zoveel maanden mˇet ze er op zijn minst over hebben nagedacht, en dit is duidelijk een "nee, maar ik wil je niet kwetsen en tbh vind ik de aandacht wel leuk".

[SIGPIC][/SIGPIC]
Politics is the art of looking for trouble, finding it everywhere, diagnosing it incorrectly, and applying the wrong remedies. Facebook & Twitter
Bloedserieus
the creatorx

Standaard geplaatst op 17 april 2012 @ 22:48

Ja. En ben je gelukkig zo? Ik zou echt niet gelukkig worden in zo'n situatie.

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 17 april 2012 @ 23:07

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloedserieus Bekijk bericht
Ja. En ben je gelukkig zo? Ik zou echt niet gelukkig worden in zo'n situatie.
Ben ik ook niet. op dit moment ben ik de persoon. waar ze dingen mee deelt. en in vertrouwen verteld. en dat doet ze niet bij iedereen. zoals ze zelf zegt. Maar dingen zoals dat ze iemand zoekt enzo dat is gewoon pijnelijk om te weten. ze weet dat ik haar leuk vindt. Dan hoef je niet zulke dingen te vertelen toch ? dat doet ze maar aan haar vriendinen.

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Go­afoss
Drowning hero

Go­afoss's avatar
Standaard geplaatst op 17 april 2012 @ 23:17

Zie je nou echt niet dat je gigantisch aan het lijntje gehouden wordt? Ze vindt je aardig als vriend, meer niet. Maar omdat ze je als vriend wil behouden, wijst ze je niet resoluut af.

Godschristus, en ik dacht dat Ýk erg was met me aan een lijntje laten houden.

Life is a perception of your own reality.
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten