Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Algemeen > Design
Deze pagina opnieuw laden Show je Website #7

Antwoord

Onderwerptools Weergave
reaper_unique
say hai to lucifer

reaper_unique's avatar
Standaard geplaatst op 15 december 2011 @ 21:08
Met quote antwoorden

Vervolg van 'Show je website #6'.

@MrKen, mijn beste, het is leuk dat je u wilt bezig houden met web development en design maar datgene wat jij daar toont valt daar niet onder.

www.atsusacon.be
Japanese culture event in Antwerp expo on the 14th and 15th of July 2012!
MrKen
Mijn oranje tweede auto :

MrKen's avatar
Standaard geplaatst op 16 december 2011 @ 08:49
Met quote antwoorden

Afijn, maar jij zegt het tenminste op een wat betere manier als Maverick. Lijkt erop dat hij geniet van het kwetsen en afkraken van anderen en daar erger ik me soms kapot aan. Website is inderdaad nog ver van af en wellicht zijn jullie niet echt de juiste doelgroep.

Voorzitter en oprichter van stichting OKids
Maverick
KANSOKU!

Maverick's avatar
Standaard geplaatst op 16 december 2011 @ 14:11
Met quote antwoorden

Ik geniet van het kwetsen en afkraken? Ik weet genoeg. Pruts maar lekker verder dan.

[SIGPIC][/SIGPIC]
kristyyboy
Nobody's perfect

kristyyboy's avatar
Standaard geplaatst op 16 december 2011 @ 15:32
Met quote antwoorden

@Maverick

lekker laten gaan sommige mensen weten niet dat ze goed advies krijgen wanneer ze het lezen :P

EDIT:
@MrKen

je website ziet er erg uit als de oude website van het basketbalteam van een vriend van me. Ik zou, iets dat mij ook al gezegd is geweest door sakato, mezelf eens verdiepen in web 2.0.

[ Laatst gewijzigd door kristyyboy; 16 december 2011 om 15:42 ]

Ava by maverick
The most amazing part of the human body are the eyes. They are the mirrors of your very own soul. ~Krist den Dekker
Sakatho
We're all mad here

Sakatho's avatar
Standaard geplaatst op 16 december 2011 @ 16:10
Met quote antwoorden

@Mr.Ken: Wat is er verkeerd aan de reactie van Maverick? Die zegt gewoon dat je beter wat modernere techniek kunt gebruiken om bij de tijd te blijven, en eigenlijk heeft ie daar best nog wel gelijk aan ook. Het html, zoals jij het maakt, doet me denken aan datgeen we (pak 'm beet) 10 jaar terug gebruikten. Het is niet fout, maar alleen sterk verouderd, en daardoor zijn de mogelijkheden beperkter en krijgt je site al snel die oudbollige uitstraling.

Uiteraard is dat een keuze die je zelf maakt, maar met het aantal webdevelopers/webdesigners dat hier rondhangt, kun je verwachten dat dat het eerste is dat ze opmerken.

~ Faith Divides Us - Death Unites Us
~ [Fics] ~ Voor Elysa | Before the dawn
Devian
Wie?

Devian's avatar
Standaard geplaatst op 16 december 2011 @ 16:54
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door MrKen Bekijk bericht
Afijn, maar jij zegt het tenminste op een wat betere manier als Maverick. Lijkt erop dat hij geniet van het kwetsen en afkraken van anderen en daar erger ik me soms kapot aan. Website is inderdaad nog ver van af en wellicht zijn jullie niet echt de juiste doelgroep.
Zit je nou gewoon naar complimentjes te vragen of wat? Mave heeft niets verkeerds gezegd, en ik zou echt een andere houding gaan aannemen als je vraagt om reacties. Je design klopt niet, de technieken zijn verouderd, wat wil je dan dat we zeggen? Dat alles zo perfect en mooi is, want dat gaat écht niet gebeuren, sorry hoor.

Verder heel erg eens met Sakatho.

Dit plaatje past wel bij alle kritiek.

EDIT:
Wie niet horen wilt, moet maar voelen

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door W3C Validator
Errors found while checking this document as XHTML 1.1!
Result: 133 Errors, 3 warning(s)
Address: http://www.junioreurovisie.nl/
Encoding: utf-8
Doctype: XHTML 1.1
Root Element: html
http://validator.w3.org/check?uri=ht...ML+1.1&group=0

[ Laatst gewijzigd door Devian; 16 december 2011 om 17:13 ]

MrKen

MrKen's avatar
Standaard geplaatst op 18 december 2011 @ 13:56
Met quote antwoorden

Kritiek mag en daar vroeg ik min of meer ook om. Ik doel meer op de quote
Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Maverick
Ik zou niet weten wat ik erover moet zeggen. Het is een placeholder image, voor design open je maar een eigen topic. :<
Hij geeft geen kritiek en laat op een nonchalante manier toch weten dat hij het niets vind. Ik heb net even terug gekeken en heb het stukje advies over html5 blijkbaar gemist, want mijn beklag is puur op bovenstaand quote gebaseerd.

Tevens heeft hij al eerder op een onnodig kwetsende manier dingen van mij afgekraakt, vandaar dit nog in mijn achterhoofd zat.

MrKen

MrKen's avatar
Standaard geplaatst op 03 januari 2012 @ 18:55
Met quote antwoorden

Ik probeer het nog een keer, deze keer heeft de site wat meer vormgeving dan eerder, plus ook inhoud.
Helaas wordt de website nog niet op iedere pc goed weergeven, maar ik ben nog op zoek om dit op te lossen.

http://www.junioreurovisie.nl

kristyyboy
Nobody's perfect

kristyyboy's avatar
Standaard geplaatst op 04 januari 2012 @ 07:02
Met quote antwoorden

Ziet er al stukken beter uit.

Alleen de eerste "Textbox" op de home pagina zit middenin een geblurd plaatje waardoor het nogal lastig word om de tekst die erin staat te lezen. Bij je buttons is het eigenlijk een groot oranje vlak, misschien kan je dat nog veranderen.

Ava by maverick
The most amazing part of the human body are the eyes. They are the mirrors of your very own soul. ~Krist den Dekker
MrKen

MrKen's avatar
Standaard geplaatst op 04 januari 2012 @ 09:03
Met quote antwoorden

De tekstkleur ga ik mee aan de slag. Ik snap niet goed wat je bedoeld met het grote oranje vlak.

Sinds gisterenavond zitten er een paar pixels tussenruimte tussen de oranje balk en het geblurde tekstvak. Dit ga ik vandaag proberen te fixen in samenwerking met co-webmaster.

kristyyboy
Nobody's perfect

kristyyboy's avatar
Standaard geplaatst op 04 januari 2012 @ 09:36
Met quote antwoorden

Bij het menu staat er wel een omlijning op de knoppen maar in feite is het een groot oranje vlak. Misschien gewoon apparte menuknoppen met 2 of 3 pixels tussenruimte per button?

Ava by maverick
madmin
Anime Forum Lid

madmin's avatar
Standaard geplaatst op 04 januari 2012 @ 23:13
Met quote antwoorden

Uhm mijn website showen dan maar

http://www.dragonball-online.nl

Opmerkingen/commentaar is welkom.

kristyyboy
Nobody's perfect

kristyyboy's avatar
Standaard geplaatst op 05 januari 2012 @ 10:05
Met quote antwoorden

Ziet er nice uit

Ava by maverick
madmin
Anime Forum Lid

madmin's avatar
Standaard geplaatst op 05 januari 2012 @ 11:14
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door kristyyboy Bekijk bericht
Ziet er nice uit
Dankuw

reaper_unique
say hai to lucifer

reaper_unique's avatar
Standaard geplaatst op 06 januari 2012 @ 21:49
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door madmin Bekijk bericht
Uhm mijn website showen dan maar

http://www.dragonball-online.nl

Opmerkingen/commentaar is welkom.
Ok dan:
- Achtergrond afbeelding is niet mooi afgewerkt, op hogere resoluties stopt het gewoon.
Ik stel voor om die afbeelding ook op de zijkanten geleidelijk aan te doen vervagen.

- Voelt nogal een beetje "templateachtig" aan, vooral door de rechte lijnen, terwijl ik me toch wel wat anders voorstel bij Dragon ball, zeker afgaand op de achtergrondafbeelding.

- Zorg ervoor dat je geen onnodige div's en classes gebruikt, maakt het net iets gemakkelijker in codeerwerk.

- Naast dat is het eigenlijk al best goed, en proper.

www.atsusacon.be
Japanese culture event in Antwerp expo on the 14th and 15th of July 2012!
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten