Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Pokemon - Algemeen
Deze pagina opnieuw laden Pokémon the Series: XY

Antwoord

Onderwerptools Weergave
N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 14 september 2014 @ 22:03
Met quote antwoorden

Ik zet het hier wel omdat het officeel met de XY tv serie te maken heeft
Pokémon Anime - Mega Evolution Act 2 Details

The first details and poster have come in for the upcoming special, The Strongest Mega Evolution ~Act 2~. This special, due to air on November 6th in Japan, features Alain & Mairin as they go to Hoenn and meet up with the Hoenn Champion, Steven Stone, and encounter various Mega Evolutions. Alain is set to battle Steven with his Mega Charizard X vs Steven's Mega Metagross, but during the battle, a mysterious man appears. Rayquaza is also said to make an appearance.

Is hier eigenlijk in Nederland eigenlijk de Mega Evolution Part 1 uitgezonden?

Fc 3DS:3952 6994 0365
05-12-2005 De dag die geen enkele PSV-er ooit zal vergeten
Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 15 september 2014 @ 16:56
Met quote antwoorden

Specials worden zelden uitgezonden in Nederland en naar mijn weten is Mystery Dungeon 2 de laatste die in Nederland uitgezonden is. Op die Mewtwo-proloog na natuurlijk, maar die was officieel deel van film 16.

[ Laatst gewijzigd door Pokey4; 15 september 2014 om 17:04 ]

Pokémon XY: nieuwe afleveringen zijn elk weekend om 06:45 uur te zien op Disney XD!

Fan van Herman van Doorn! :D Kijk ook op www.hermanherman.nl
Airclever
Fire of Kaladesh

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 15 september 2014 @ 16:58
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Pokey4 Bekijk bericht
Specials worden zelden uitgezonden in Nederland en naar mijn weten is Mystery Dungeon 2 de laatste die in Nederland uitgezonden is. Op die Mewtwo-proloog na natuurlijk, maar die was officieel deel van film 16.
Zo ongeveer alles dat in de VS is uitgezonden, komt ook in Nederland op TV. Het is vooral hopen dat zij het oppakken en dat volgt NL vanzelf.

Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 15 september 2014 @ 17:05
Met quote antwoorden

Ik acht de kans zeer klein dat de special over mega-evoluties in Nederland uitgezonden gaat worden omdat Ash niet de hoofdrolspeler is.

De hele reeks Pokémon: Kronieken is niet uitgezonden in Nederland, slechts 3 Pikachu-shorties hebben Nederland bereikt en ook de specials over Pokémon Ranger zijn hier (naar mijn weten) niet uitgezonden. En deze hebben allen één ding gemeen: Ash is niet de hoofdrolspeler.

Ik weet echter niet of dit een beslissing is van Disney XD of The Pokémon Company. Mocht dit een keuze zijn van Disney XD dan zou The Pokémon Company ervoor kunnen kiezen om deze special via www.pokemon.nl te laten zien.

[ Laatst gewijzigd door Pokey4; 15 september 2014 om 17:11 ]

Pokémon XY: nieuwe afleveringen zijn elk weekend om 06:45 uur te zien op Disney XD!

Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 29 september 2014 @ 13:35
Met quote antwoorden

Belangrijk: Pokémon XY wordt voortaan uitgezonden om 8.25 uur op zaterdag en zondag.
NIEUWE TIJD DUS!

cyndaquilflame
Always fun to be fun

cyndaquilflame's avatar
Standaard geplaatst op 29 september 2014 @ 15:03
Met quote antwoorden

Quote:
Belangrijk: Pokémon XY wordt voortaan uitgezonden om 8.25 uur op zaterdag en zondag.
NIEUWE TIJD DUS!
Bedankt pokey.

LordSeviper
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 02 oktober 2014 @ 18:28
Met quote antwoorden

Misschien ook even goed om te vermelden dat er vanaf dit weekend weer nieuwe afleveringen zullen komen. Dus aflevering 22 komt zaterdag.

Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 03 oktober 2014 @ 14:44
Met quote antwoorden

Verwarring: de ene televisiegids vermeldt 08.00 uur en de andere 08.25. Even afwachten, dus...

Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 04 oktober 2014 @ 07:58
Met quote antwoorden

08.25 dus.

Fred Meijer doet nog steeds de stem van Meowth, er is weer een tegenstrijdige afleveringtitel ("Wij Gaan Voor Goud" wordt gezegd, "Voor Goud Gaan" staat in beeld) en "Wie Is Deze Pokémon?" wordt nog steeds vertaald naar "Hoe Heet Deze Pokémon?". Om nog maar te zwijgen over Herman en het introlied... Wie denken die polen uit voorheen Bussum dat ze zijn? Ik geef toe, Fred Butter viel vroeger ook wel eens op zijn bek, maar was dat ooit zó erg?

LordSeviper
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 06 oktober 2014 @ 08:32
Met quote antwoorden

Had je wat anders verwacht dan? Ik denk dat Bas Keijzer gewoon Meowth niet meer wilde inspreken. Bas Keijzer was de enige soort van BNer die een rol insprak in Pokémon, waarschijnlijk had hij er gewoon geen tijd meer voor. Fred Meijer als Meowth begint te wennen.

Dat 'Hoe heet deze Pokémon?' wordt al gebruikt sinds Black en White, dus waarom zouden ze dat nu opeens veranderen? En het introlied, had je werkelijk verwacht dat ze het opnieuw zouden inzingen of mixen?

Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 06 oktober 2014 @ 13:10
Met quote antwoorden

Eerlijk gezegd vind ik het helemaal niet erg dat Bas Keijzer de stem van Meowth niet meer inspreekt. Ik vind het juist jammer dat ze Jan Nonhof niet gevraagd hebben.

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door LordSeviper Bekijk bericht
Bas Keijzer was de enige soort van BNer die een rol insprak in Pokémon, waarschijnlijk had hij er gewoon geen tijd meer voor.
Jon van Eerd is een BN'er, Hilde de Mildt is een BN'ner, Jody Pijper is een BN'er, Hetty Heyting is een BN'er, Tony Neef is een BN'er, Pepijn Gunneweg is een BN'er, Jeroen Keers in bepaalde mate geloof ik ook.

Quote:
En het introlied, had je werkelijk verwacht dat ze het opnieuw zouden inzingen of mixen?
Ja. Serieus. Valt tegen dus.

Airclever
Fire of Kaladesh

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 06 oktober 2014 @ 16:32
Met quote antwoorden

Quote:
Jon van Eerd is een BN'er, Hilde de Mildt is een BN'ner, Jody Pijper is een BN'er, Hetty Heyting is een BN'er, Tony Neef is een BN'er, Pepijn Gunneweg is een BN'er, Jeroen Keers in bepaalde mate geloof ik ook.
Ik ben niet erg bekend in de showbizz, maar ik ken al die namen niet? BN'er is zo'n los begrip, Joran van der Sloot zou er ook zo onder kunnen vallen. Sterker nog- die kent men ook buiten NL.

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Plokey4
Ja. Serieus. Valt tegen dus.
Ik vrees dat je nooit in detail naar de Nederlandse dub hebt gekeken dan... Als ze alles uit de kast wilden trekken, hadden ze dit véél eerder gedaan.

Ik moet ook zeggen dat deze OP écht slecht is. Dus ver de glorieuze Herman van Doorn!

Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 06 oktober 2014 @ 17:24
Met quote antwoorden

Daar heeft "de glorieuze Herman van Doorn!" maar weinig zeggen in gehad. De vervorming is een ENORME blunder van de productie.

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Airclever Bekijk bericht
Ik ben niet erg bekend in de showbizz, maar ik ken al die namen niet?
Professor Oak, Jessie, zangeres, Dextette, verteller en enkele gastrollen.

Quote:
Als ze alles uit de kast wilden trekken, hadden ze dit véél eerder gedaan.
Ben ik van op de hoogte, helaas. Galactic Battles is klakkeloos overgenomen van de film (gezongen door een vrouw) die daarvoor uitgezonden is terwijl in die volgorde echt wel een Herman-versie geproduceerd had mogen worden voor het seizoen dat volgde op de film. Bijvoorbeeld.

Quote:
Ik moet ook zeggen dat deze OP écht slecht is. Dus ver de glorieuze Herman van Doorn!
Helaas, ligt niet aan Herman. Vooral de opening van seizoen 10 is al eerder nog erger genaaid door de productie, seizoen 11 is een twijfelgeval. Seizoen 9 (Battle Frontier) bevatte een enorm lelijk insertliedje in één aflevering. Ook weer de productie die dacht even een vervormingsgeintje uit te halen.

Is allemaal begonnen onder Fred Butter (2007-2008) en waarschijnlijk wist de nieuwe studio (2009-heden) niet wat ze hiermee aanmoesten.

De nieuwste film heeft "een énorm leuk Smurfenliedje", werd het nog even erger gemaakt. Anneke Beukman als Stereotypesmurf....

Overigens vind ik opening 17 zelfs in deze stijl beter dan seizoenen 10 en 13. Seizoenen 15 en 16 zijn eigenlijk top maar worden compleet verpest door iedereen behalve Anneke Beukman. Had zij solo gezongen dan waren het meesterlijke introotjes geweest, maar de extra aanwezigheid van Sophie Peelen en Franky Rampen verpest de hele sfeer. Duetten tussen Herman van Doorn en Anneke Beukman had ik juist niet erg gevonden. Maar helaas, de "Polen uut Bussum" moesten wat hunzelf betreft verder met hun zakelijke leven zoals deze niet aan de consument besteed is. En heel eerlijk gezegd is er 4 jaar later geen kijker overgebleven...

Kortom: de Nederlandstalige opening van seizoen 17 is enorm leuk, máár het is enorm jammer dat Herman niet zijn eigen stem mag laten horen.

[ Laatst gewijzigd door Pokey4; 07 oktober 2014 om 20:04 ]

LordSeviper
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 25 oktober 2014 @ 08:32
Met quote antwoorden

Ik weet niet waar Prutsers XD vandaag mee bezig zijn, maar van hun hele programmering klopt geen ene zak meer. Is Pokémon XY vandaag nou geweest of niet? In mijn timeropname tussen 8 en 9 in ieder geval niet!

Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 25 oktober 2014 @ 16:44
Met quote antwoorden

Quote:
Ik weet niet waar Prutsers XD vandaag mee bezig zijn, maar van hun hele programmering klopt geen ene zak meer. Is Pokémon XY vandaag nou geweest of niet? In mijn timeropname tussen 8 en 9 in ieder geval niet!
Waarschijnlijk zijn ze van alles aan het uitproberen. Steeds minder kijkers weten Disney XD te vinden: bijna niemand kijkt meer dus.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten