Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Bleach
Deze pagina opnieuw laden Bleach - Mangadiscussie #15

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Lucario_Rocks!
-

Lucario_Rocks!'s avatar
Standaard geplaatst op 19 juni 2013 @ 13:04

dual wield cause fuck yeah.
goede chapter opzich, maar weer zo teveel uitgespreid. ik wil wat meer vaart er in.

I'm in space!
Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 20 juni 2013 @ 10:52

Naja aan de laatste pagina te zien, komt de vaart (terug naar het hoofdverhaal) volgende week weer terug! Nice sword, kubo faalt nooit met mooie wapens verzinnen! Vond het ook een mooie ode van ichigo aan zengatsu en hollow persoon op het einde....8.5/10 en nu idd verder met het verhaal

Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 26 juni 2013 @ 10:29

Heerlijk chapter, ben blij dat we weer even terug komen op de Sternritter en alles wat hier mee te maken heeft. Het enige wat ik steeds wat raar vind is dat ze niet verder gaan met het overnemen van Soul Society.

En Baas-B!

Logia, Zoan, Mecia... I can seal their powers... All the arrogant wretched ability users! My power can't be stopped!
Henduluin
た~る!

Henduluin's avatar
Standaard geplaatst op 26 juni 2013 @ 17:47

Yay, nog meer characters die elk twee chapters voorbij komen en dan van de aardbodem verdwijnen. Want dat heeft Bleach nodig, een nog grotere cast. ._.

Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 26 juni 2013 @ 18:55

De laatste levende quincy? Hoe zit dat dan met zijn vader? En wat zijn die sternritters dan? Of zijn ze dood en kunnen ze daarom maar tijdelijk aanvallen? Maar als dat het geval is waarom kunnen ze dan wel voor onbeperkte tijd in HM rondhangen? En als ze dood zijn hoe werkt dat dan?

En waarom is Bach een opvolger nodig aangezien de gast min of meer onsterfelijk is? Of moet het een 100% pure quincy zijn? Want dat is Ishida toch ook niet helemaal? Of is hij een uitzondering en werkt het daarom? En als dat het geval is waarom heeft de rest dan bezwaar omdat zij deze functie toch niet kunnen opvullen?

Tldr;

Wederom een zooitje deze week. Meer onnodige characters aangezien we al een redelijk goede groep schurken hadden.

En waar blijven die dode gasten hun alcohol weghalen? Spirit rijst ofzo?

A man's dream will never die!
My anime list
I'm give up your appellation's technical monkey
Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 26 juni 2013 @ 19:58

De nieuwe personages zien er goed uit! Voor de rest wil ik meer informatie idd

doggyguard
Yagami Light!

doggyguard's avatar
Standaard geplaatst op 27 juni 2013 @ 18:56

Ishida is toch een volbloed quincy? Vandaar dat hij Ishida kiest als opvolger, en niet die "B" Knakker, want die zal dan hooguit een halve quincy zijn. Alleen waarom hij dan een opvolger wil vind ik ook vreemd. Maar Kubo zal ongetwijfeld met een uitleg komen.

Don't Worry, Be happy.

my animelist b!atchess
Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 27 juni 2013 @ 19:14

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door doggyguard Bekijk bericht
Ishida is toch een volbloed quincy? Vandaar dat hij Ishida kiest als opvolger, en niet die "B" Knakker, want die zal dan hooguit een halve quincy zijn. Alleen waarom hij dan een opvolger wil vind ik ook vreemd. Maar Kubo zal ongetwijfeld met een uitleg komen.
Inderdaad maar waarom maken die andere sternritters dan bezwaar? Als alleen een volbloed Quincy deze positie kan innemen. Waarom hebben ze dan bezwaar? Het is niet alsof ze deze positie kunnen opvullen.

En wat is er dan met Ishida's vader? Telt hij niet mee ofzo?

My anime list
Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 27 juni 2013 @ 20:06

Volgens mij weten de Stern Ritter niet dat Ishida's vader bestaat. Toen Quilge met Ichigo vocht had hij het over Ishida's opa en over Ishida zelf, maar - juist - vreemd genoeg niet over Ishida's vader. Alsof Juha Bach niet wil dat ze 't weten.

peregrin
Pippin Took

peregrin's avatar
Standaard geplaatst op 27 juni 2013 @ 21:11

Het klinkt heel saai enzo maar wie weet is die Sternritter B wel gewoon Ishida's broer waarvan we nog nooit gehoord hebben :P

My blog ~ CRAZYSHOUTS
Saki
~^~^~

Saki's avatar
Standaard geplaatst op 27 juni 2013 @ 22:46

Bach is Ishida's echte vader, yolo

~Carpe Diem~
Mijn anime lijst & mijn manga lijst
Nil Volentibus Arduum, Voor zij die willen is niets onmogelijk
Seika no Goud
Diepzinnigheid

Seika no Goud's avatar
Standaard geplaatst op 03 juli 2013 @ 02:17

Uryuus moeder was een halfbloedje (daarom werden haar krachten door Juha ook afgenomen), dus Ishida is ook een halfbloedje en de Quincies kennen hem niet. De Stern Ritter zijn waarschijnlijk door Bach gemaakt of zo en kennen daardoor de 'echte' quincies (Ishida, Ryuuken) niet. Ik denk ook Inderdaad dat Ryuuken zich verscholen houdt.

[ Laatst gewijzigd door Seika no Goud; 03 juli 2013 om 03:15 ]

''What we tend to forget is that the right amount at the right time will allow a boy to grow up into a man.'' - RIP Pokémon Omega
Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 03 juli 2013 @ 21:16

yo meer Vandenreich fodder eh Stern Ritter

Juha's plan is wel best oke trouwens, zo'n retard is hij dus ook niet

Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 03 juli 2013 @ 21:48

Oh btw Ishida? Waarom ben je nog steeds in leven? Weet je nog dat ik al die jaren geleden alle niet pure Quincies afgemaakt heb? Oh ja daar zat je moeder ook bij btw. Oeps! Misschien had ik dat niet moeten zeggen. Maar ja, je bent de enige niet pure Quincy dit dit overleeft heeft. Behalve Ichigo uiteraard. Al kan hij daar natuurlijk over liegen tegenover Ishida. Wat hem natuurlijk ook weer tegen kan werken als die twee gaan vechten en Ichigo opeens een Quincy aanval tevoorschijn haalt.

En Jesus Kubo! Weer een groepje meiden met elk een andere fetisj om de pagina's op te vullen? Dat is de hoeveelste keer inmiddels?

My anime list
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten