Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Algemeen > Games
Deze pagina opnieuw laden MapleStory #32

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Gođafoss
Drowning hero

Gođafoss's avatar
Standaard geplaatst op 12 juni 2012 @ 20:48
Met quote antwoorden

Tryst is lekker bezig op EMS atm. Heeft een smega exploit gevonden en hij kan nu met iedereens naam smega'en. Hij deed het net met iemand uit m'n guild, en zojuist ook met iemand die een week in m'n guild is geweest. Wtf.

Life is a perception of your own reality.
Systrafoss
Alwetend Arendsbrein

Systrafoss's avatar
Standaard geplaatst op 12 juni 2012 @ 22:00
Met quote antwoorden

Wubwub. Zijn er eigenlijk mensen die het nog spelen naast Steven en ik?

. <--- Observeer deze punt.
wesmnes
Anime Forum Lid

wesmnes's avatar
Standaard geplaatst op 13 juni 2012 @ 13:30
Met quote antwoorden

ik speel het nog heel soms. en cannoneer is echt hartstikke OP

rida01
General

rida01's avatar
Standaard geplaatst op 13 juni 2012 @ 14:33
Met quote antwoorden

Ik speel ook nog wel is af en toe.

Gođafoss
Drowning hero

Gođafoss's avatar
Standaard geplaatst op 14 juni 2012 @ 21:02
Met quote antwoorden

Okay, er is nu dus een mogelijke database leak in EMS, heleboel mensen worden gehackt. Stuk of vijf mensen uit Solaris zijn gehackt, ook iemand uit mijn guild (HellBound), en nog een heleboel andere mensen. Zowel vrij nietszeggende accounts als accounts van topspelers worden gehackt. Niemand weet wat er precies gaande is, dus niemand weet hoe je je kan beschermen. Ik ga ervanuit dat het met inloggen op de site te maken heeft though, dus ik raad mensen aan voorlopig niet op de site van NexonEU in te loggen.

Gođafoss
Drowning hero

Gođafoss's avatar
Standaard geplaatst op 17 juni 2012 @ 17:03
Met quote antwoorden

47 pagina's vol gehackte mensen op Nexon forum al, en het gaat maar door.. 'k Ben inmiddels al 62 uur online (grotendeels afk natuurlijk) om te voorkomen dat 'k gehackt word. ._.

Gyard
Pessimist

Gyard's avatar
Standaard geplaatst op 17 juni 2012 @ 17:24
Met quote antwoorden

Lol lame is dat zeg. Ben level .. 92 ofzo? Maar geen puf meer on verder te spelen had ook een poos een break en wou gisteren weer beginnen, maar meh.

Batonelli
Stef

Standaard geplaatst op 17 juni 2012 @ 21:59
Met quote antwoorden

Mag ik hier praten over een PS? Want dat is mijn enige motivatie dat ik weer begonnen ben met Maple... Met DemonSlayer, Mercedes en Cannoneer. Al is het dus niet op de officiële server (:

rida01
General

rida01's avatar
Standaard geplaatst op 18 juni 2012 @ 07:14
Met quote antwoorden

Extalia MS? ;P

Gođafoss
Drowning hero

Gođafoss's avatar
Standaard geplaatst op 18 juni 2012 @ 12:05
Met quote antwoorden

Wtf nog een guildy van me gehackt, één van de sterkste legit personen in EMS. ~_~ Gozer had verdomme meer dan 100b aan spullen (note, 1b = 1000m). Allemaal weg.

Roselia
Woosh.

Roselia's avatar
Standaard geplaatst op 18 juni 2012 @ 16:47
Met quote antwoorden

Mijn mesos zijn ook gone lol.

KABOEM.
Viral
(✿◠‿◠)

Viral's avatar
Standaard geplaatst op 19 juni 2012 @ 09:14
Met quote antwoorden

Gaat lekker op EMS :')

Gisteren 6 lvls op mijn DS omhoog geschopt @ LHC.
Zit momenteel op lvl 130.
En ben al iets van 3b rijker xD

I SAY A RAP-RAPPY-RAP AND A RING A DANG DONG
THIS IS HOW THE PENIS AND VAGINA GET ALONG
GO, PENIS! GO, PENIS! GO, GO! GO, PENIS!
Gođafoss
Drowning hero

Gođafoss's avatar
Standaard geplaatst op 19 juni 2012 @ 13:50
Met quote antwoorden

65 pagina's vol~
Gaat lekker zo. Vannacht wéér een guildy van me gehackt ook. .-.
En Nexon? Zegt dat ze eraan werken, maar ze komen niet met een tijdelijke oplossing. Ze moeten gewoon dat spel uit de lucht halen totdat het is gefixt. 'k Ben nu al ruim over de 100 uur online verdomme, puur om te voorkomen dat 'k gehackt word.

Edit: Godverdomme, net guildy van me gehackt, alweer. Ruim 1b aan mesos en flink wat aan equips kwijt. We hebben nog paar van z'n equips kunnen redden door ze voor heel weinig geld van de hacker te kopen en de stuff op te pakken die ie dropte. Gvd met 10 man door heel Leafre en de FM aan het racen geweest door alle kanalen om achter die hacker aan te gaan. >_>

Edit2: Fijn, net 2 d/c's op rij in 5 minuten tijd, guildy van me ook, precies tegelijkertijd. Niet in hetzelfde channel of wat dan ook, dus waarschijnlijk worden we telkens ge-d/c hackt. Hetzelfde gebeurde gisteren met een vriend van iemand in m'n guild, en die was opeens z'n zooi kwijt na één van die d/c's. 'k Schuil nu maar in de Cash Shop, daar kunnen ze me -als het goed is- niet d/c'en. Enige waar ik voor vrees is dat de maintenance van morgen tot 7:00 duurt, en ik om 7:00 begin met werken.. dus dan ben ik een paar uur offline waarin ik gehackt kan worden.

[ Laatst gewijzigd door Gođafoss; 19 juni 2012 om 22:27 ]

Batonelli
Stef

Standaard geplaatst op 22 juni 2012 @ 09:48
Met quote antwoorden

What whaaat.

GMS krijgt de Jett-class. Er is nu een gameplay filmpje bekend en zoals velen al hadden verwacht..... Het lijkt verdomd veel op een remake van Pirate-skills en Mercedes-skills. Vraag me af of de Pirate-revamp nog gaat komen.

Niet dat het me enigszins uitmaakt, omdat ik niet meer speel. Maar zou flink lullig zijn (:

OH EN:
Laatste Hero bekend! Het is Luminous; de (tweede) Mage hero!
http://orangemushroom.wordpress.com/...hero-luminous/

WazzaScooba
ლ(ಠ益ಠლ)

WazzaScooba's avatar
Standaard geplaatst op 22 juni 2012 @ 11:10
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gođafoss Bekijk bericht
65 pagina's vol~
Gaat lekker zo. Vannacht wéér een guildy van me gehackt ook. .-.
En Nexon? Zegt dat ze eraan werken, maar ze komen niet met een tijdelijke oplossing. Ze moeten gewoon dat spel uit de lucht halen totdat het is gefixt. 'k Ben nu al ruim over de 100 uur online verdomme, puur om te voorkomen dat 'k gehackt word.

Edit: Godverdomme, net guildy van me gehackt, alweer. Ruim 1b aan mesos en flink wat aan equips kwijt. We hebben nog paar van z'n equips kunnen redden door ze voor heel weinig geld van de hacker te kopen en de stuff op te pakken die ie dropte. Gvd met 10 man door heel Leafre en de FM aan het racen geweest door alle kanalen om achter die hacker aan te gaan. >_>

Edit2: Fijn, net 2 d/c's op rij in 5 minuten tijd, guildy van me ook, precies tegelijkertijd. Niet in hetzelfde channel of wat dan ook, dus waarschijnlijk worden we telkens ge-d/c hackt. Hetzelfde gebeurde gisteren met een vriend van iemand in m'n guild, en die was opeens z'n zooi kwijt na één van die d/c's. 'k Schuil nu maar in de Cash Shop, daar kunnen ze me -als het goed is- niet d/c'en. Enige waar ik voor vrees is dat de maintenance van morgen tot 7:00 duurt, en ik om 7:00 begin met werken.. dus dan ben ik een paar uur offline waarin ik gehackt kan worden.
Zei hij vandaag tegen mij:
Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Tryst
DON'T CHANGE YOUR PASSWORDS. I have very good reason to believe it's a cross site script on Nexon's password change form which is causing the account hacks!!!!

Also, has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten