Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Yu-Gi-Oh!
Deze pagina opnieuw laden Kaart Vraag en uitleg topic # 3

Antwoord

Onderwerptools Weergave
phoenix22
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 06 januari 2010 @ 14:30
Met quote antwoorden

misch heeele domme vraag -.-
maar kunnen de god kaarten tegen spell en trap cards??(bijv als ik spell binding circle speel
op obelix of ra of sliver speel dat een van hun niet kan aan vallen of kunnen hun daar tegen)

D.D. dude
Anime Forum Lid

D.D. dude's avatar
Standaard geplaatst op 06 januari 2010 @ 14:33
Met quote antwoorden

Nee, dat kan niet.
Als je hem dichtflipt, dan moet je hem voor Light of Intervention weer openflippen.
Maar je kan hem al niet dichtflippen, omdat niets face-down mag.

Dat is mijn beste uitleg. Maarja, het kan in ieder geval niet =p

phoenix22
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 06 januari 2010 @ 14:50
Met quote antwoorden

hmm dus god kaarten kunnen tegen spell en trap??

D.D. dude
Anime Forum Lid

D.D. dude's avatar
Standaard geplaatst op 06 januari 2010 @ 16:23
Met quote antwoorden

Alleen op Slifer werken Spells niet.
In de Anime zijn ze overpowered gemaakt door hun zogenaamde "god" krachten =p

phoenix22
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 06 januari 2010 @ 16:41
Met quote antwoorden

oke gelukkig moet er zaterdag namelijk tegen deuleren 0.o

D.D. dude
Anime Forum Lid

D.D. dude's avatar
Standaard geplaatst op 06 januari 2010 @ 18:28
Met quote antwoorden

Ze zijn in tournaments en bij de meeste mensen wel forbidden he =p
Gebruik dingen als Mirror Force, Torrential Tribute (of makkelijker, Sakeretsu Armor als je die andere niet hebt), en maak gebruik van de grote - die de tegenstander creeert door zijn "god" op te roepen.

phoenix22
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 07 januari 2010 @ 17:43
Met quote antwoorden

oke thanks zal ik doen

Lonestar
Ex-Modder Eter.

Lonestar's avatar
Standaard geplaatst op 07 januari 2010 @ 18:38
Met quote antwoorden

Alles is eigenlijk wel fout op een paar dingen na, maar ik zal het even goed uitleggen hoe het zit met de godkaarten.

Ten eerste staat er op ALLE 3 de godkaarten: "THIS CARD CANNOT BE USED IN A DUEL" linksonderin. Dus als het in een tournament is, is dit illegaal, en als het om casual play gaat moet je zelf een beetje beslissen wat mag of niet.

Ten tweede, is tot nu toe alleen Obelisk the Tormentor officieel uitgebracht (Divine Soldier of Obelisk?). De volgende die komt is The Winged Dragon of Ra.

Ten derde, de godkaarten kunnen, als je gewoon hun effect pakt (let wel: er staat geen effect op de kaarten), niet tegen spells of traps, TENZIJ ze targetten. Kaarten die targetten zijn bijvoorbeeld: Soul Taker, Magic Cylinder en Exiled Force.

Oude sig is oud, hier komt later wel ff wat.
phoenix22
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 12 januari 2010 @ 15:14
Met quote antwoorden

ik had een vraag als kun je horus the black flame dragon lvl6 als je ook lvl4 hebt
of kan ik ook gewoon 1 monster opofferen om horus the black flame dragon lvl6 op teroepen??

D.D. dude
Anime Forum Lid

D.D. dude's avatar
Standaard geplaatst op 17 januari 2010 @ 11:03
Met quote antwoorden

Je kan Horus lv. 6 oproepen door een monster te offeren ja. Dit kan ook met Horus level 4. Dit is toch niet aangeraden, omdat het niet zo'n goede kaart is

@Lonestar: Damn, ik vergeet al die effecten steeds. Sorry.

Sven94
Anime Forum Lid

Sven94's avatar
Standaard geplaatst op 18 januari 2010 @ 18:09
Met quote antwoorden

Ik gebruik een Zombie Deck, en ik wou de laatste tijd mijn deck wat aanvullen. Over waar ik google en bij bijna elk deck zit Creature Swap, vaak 2x of zelfs 3x. Maar ik zie eerlijk gezegd het nut nie zo in van die kaart. Je kan je monster switchen en dan? Kan iemand mij uitleggen waarom Creature Swap, wél goed in een Zombie Deck past?

Bezig met: Pokémon: Devon's Journey
D.D. dude
Anime Forum Lid

D.D. dude's avatar
Standaard geplaatst op 18 januari 2010 @ 19:12
Met quote antwoorden

Het standaard idee is dat je jouw zwakke monster inwisselt voor een sterker monster van de tegenstander. Echter zijn er veel meer combo's mee mogelijk.
Je kan je Pyramid Turtle naar de tegendstander swappen, hem dan aanvallen met zijn monster, en dan via Pyramid Turtle nog een zombie krijgen. Ongeveer hetzelfde kan met Goblin Zombie doen. Je kan hem gebruiken om Syncrho Material te verzamelen. Het kan je tegenstanders strategien stoppen.

Maar in mijn oude Synchro Zombie deck zat geen Creature Swap hoor,ook niet in mijn Zombie World deck. Mijn Stardust Accelerator is alleen gewist, dus ik kan je geen list geven. Maar ik kan anders wel een behoorlijke voor je netdecken.. Mischien kan iemand anders je verder helpen met een list.

Wat voor Zombie speel je eigenlijk? Synchro, Zombie World, of die oudere versies?

Sven94
Anime Forum Lid

Sven94's avatar
Standaard geplaatst op 18 januari 2010 @ 21:08
Met quote antwoorden

Zombie World

Sven94
Anime Forum Lid

Sven94's avatar
Standaard geplaatst op 18 januari 2010 @ 21:13
Met quote antwoorden

Maar als je je monsters hebt geswitched.

Bijvoorbeeld Jan en Kees wisselen van monsters. Jan zijn Blue Eyes en Kees zijn Pyramid Turtle. Dus Pyramid Turtle staat nu op het veld van Jan. Blue Eyes killt Pyramid Turtle, en Pyramid Turtle summoned door zijn effect Il Blud. Komt dan Il Blud niet aan de kant van Jan, of naar Kees omdat Il Blud uit Kees's graveyard komt?

Ja ik leg het een beetje moeilijk uit, maar volgens mij is het punt duidelijj:P

Animelover25
Anime Forum Lid

Animelover25's avatar
Standaard geplaatst op 19 januari 2010 @ 08:07
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Sven94 Bekijk bericht
Maar als je je monsters hebt geswitched.

Bijvoorbeeld Jan en Kees wisselen van monsters. Jan zijn Blue Eyes en Kees zijn Pyramid Turtle. Dus Pyramid Turtle staat nu op het veld van Jan. Blue Eyes killt Pyramid Turtle, en Pyramid Turtle summoned door zijn effect Il Blud. Komt dan Il Blud niet aan de kant van Jan, of naar Kees omdat Il Blud uit Kees's graveyard komt?

Ja ik leg het een beetje moeilijk uit, maar volgens mij is het punt duidelijj:P
Kees is de echte eigenaar van Pyramid turtle dus hij gaat naar zijn grave dus het effect gaat in werking in grave dus kees krijgt een Zombie type monster met minder dan 2000 def, de controle van het monster verwisselt aleen niet de eigenaar

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten