Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime Wolken > Website Nieuws
Deze pagina opnieuw laden [Pokemon] Pokémon Platinum

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Ichiro Kazuki
She's Doomed On Valentine

Ichiro Kazuki's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2008 @ 20:25
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Adan Bekijk bericht
Serebii is wel correct en jullie nemen het gewoon over; het enige wat ik wil zeggen is dat dat triest is.
Geef eens duidelijke argumenten.

het lijkt me logische als de Great marsh Pokemon list het zelfde is als die van Serebii of een andere site.

het zou raar zijn als er hele andere pokemon staat dus is het logische als het, het zelfde is.

en dat van licht is gewoon een type foutje van me geweest

Adan
Anoniem.

Adan's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2008 @ 20:27
Met quote antwoorden

Argumenten? Als je gewoon de 2 sites met elkaar vergelijkt zijn er veel te veel overeenkomsten. Jullie kunnen er dan een beetje een ander verhaaltje van maken maar dan is het nog steeds overnemen, en zelfs dat is niet eens goed gedaan.

Cyber
Mada mada dane

Cyber's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2008 @ 20:30
Met quote antwoorden

Je loopt nu al een hele pagina te vertellen dat er 'exact' hetzelfde op staat als op Serebii, maar na 5x vragen heb je nog steeds geen stukjes tekst gegeven waaruit blijkt dat het overgenomen is.
Je argumenten zijn daar in tegen ook vrij zwak. De informatie die op AW staat is algemeen. Natuurlijk staan op andere sites dan dezelfde informatie. Je kunt moeilijk er wat neer gaan zetten wat niet klopt.

Avatar ©Gyard. Signature ©Henduluin.
I am the bone of my sword.
[SIGPIC][/SIGPIC]
Ichiro Kazuki
She's Doomed On Valentine

Ichiro Kazuki's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2008 @ 20:30
Met quote antwoorden

Het is gewoon logische als 2 sites de zelfde info hebben.

bijvoorbeeld de gift pokemon.

Serebii zecht dat je Togepi krijgt in Jubelife city en Animewolken in Sandgem town.

het is dan toch logische als die informatie het zelfde is.

en dat van licht is gewoon een slordig type foutje van me

ik sluit me dan ook helemaal aan bij Cyber, Onno en Portgas D. Ace

Geef dus duidelijk goede argumenten

Onno
Mega Moderator

Onno's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2008 @ 20:58
Met quote antwoorden

Quote:
Serebii is wel correct
http://www.serebii.net/diamondpearl/safari.shtml
*kuch* Tropius *kuch*

Die pagina is de enige met foutjes die ik zo weet, maar in het verleden heb ik heel vaak gehad dat er iets op Serebii niet klopte. Niet om af te kraken ofzo, gewoon om te verklaren waarom we het zelf graag ook doen.

Gijs
Administrator

Gijs's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2008 @ 21:55
Met quote antwoorden

Quote:
Als jullie alleen maar kunnen vertalen dan kunnen jullie beter ophouden; goed Nederlands typen is kennelijk ook nog een kunst (licht ipv. ligt?).
Ik proef frustratie.

Letterlijk kopieren doet Anime Wolken niet aan. Als je mij een stuk kunt laten zien dat letterlijk zonder toestemming overgenomen is, dan zal ik dat gelijk verwijderen. Natuurlijk gebruiken medewerkers andere sites als inspiratiebron, maar in elk werk zit een stuk moeite. En veel moeite, meer moeite dan jij hebt gedaan met het ongefundeerd afzeiken van mensen hier.

Maverick
KANSOKU!

Maverick's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2008 @ 21:58
Met quote antwoorden

Natuurlijk is de informatie op elke site hetzelfde. Wat moet je dan, de informatie zodanig aanpassen dat er geen wijs meer uit op te maken is?
Het anders formuleren van stukken tekst is al een werk.

[SIGPIC][/SIGPIC]
Αρτεμις
~Artemis~

Standaard geplaatst op 17 september 2008 @ 22:04
Met quote antwoorden

Wordt er hier letterlijk kopiëren gezegd? D:

DUUUU~!

Letterlijk kopiëren kan om twee redenen niet: van Seribii moet je OVERtypen, aangezien de site d'r hele inhoud anti-copy heeft gemaakt, en letterlijk kan het ook niet zijn; onze site is Nederlands en Seribii Engels.

En dit mag er misschien hard uitkomen, maar rot alsjeblieft een eind op. Ga zelf lekker info uit het spel halen, zoals de mensen hier doen, of ga naar Seribii, maar ga niet zeuren. Natuurlijk lijkt het op elkaar, het is verdomme precies hetzelfde spel. En zeggen dat Seribii nooit fout is is zeggen dat de mens perfect is. >>

-phew- Da's er ook weer uit. ^_^

MAJINBUU
nr 1 event collector

Standaard geplaatst op 17 september 2008 @ 22:06
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gijs Bekijk bericht
Ik proef frustratie.

Letterlijk kopieren doet Anime Wolken niet aan. Als je mij een stuk kunt laten zien dat letterlijk zonder toestemming overgenomen is, dan zal ik dat gelijk verwijderen. Natuurlijk gebruiken medewerkers andere sites als inspiratiebron, maar in elk werk zit een stuk moeite. En veel moeite, meer moeite dan jij hebt gedaan met het ongefundeerd afzeiken van mensen hier.
ben ik het niet mee eens hij doet zoveel moeite om af te zijken dat hij wel meer werk heeft gehad dan sommige stukjes maar vind wel dat hij die tijd beter nuttig had kunnen besteden

Αρτεμις
~Artemis~

Standaard geplaatst op 17 september 2008 @ 22:15
Met quote antwoorden

Nou, dat was de eerste grappige opmerking die ik hier gelezen heb. ='3

Defis
Dré!

Defis's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2008 @ 22:18
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door MAJINBUU Bekijk bericht
ben ik het niet mee eens hij doet zoveel moeite om af te zijken dat hij wel meer werk heeft gehad dan sommige stukjes maar vind wel dat hij die tijd beter nuttig had kunnen besteden
Moeite doen om iets af te zeiken? Laat me niet lachen. Hij heeft geen enkel bewijs dat Animewolken letterlijk kopieërd (wat zoals sommige aanwijzen dat niet zo is) van Serebii. Veel dingen zullen inderdaad overeen komen, maar dat is toch logisch? Op Pokémon Wolken kan toch moeilijk totaal andere informatie in een walktrough staan dan op Serebii? Aangezien het algemene informatie is. Zoals Gijs al zegt tolereerd hij niet echt letterlijk gekopieërde teksten, waar echt 0,0% moeite voor is gedaan. Serebii heeft sowieso alle content in het Engels, dus zul je het moeten vertalen en geloof me: Dat is al geen makkelijk klusje.

You can't spell awful without AWF.
Someday, without any doubt, you will find nakama that will protect you. There's no such thing as being born into this world alone! AWF Twitter Mijn Twitt0r
MAJINBUU
nr 1 event collector

Standaard geplaatst op 17 september 2008 @ 22:23
Met quote antwoorden

je begrijpt me verkeerd hij doet juist moeite om af te zeiken en ik bedoel dat hij dan beter moeite kan doen door stukjes te schrijven voor awf

The Kid
★Premium Otaku★

The Kid's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2008 @ 22:51
Met quote antwoorden

Waarom is Pokémondrama zoveel minder leuk en interresant dan de rest van de forumdrama? Je ziet het allemaal op de volgende pagina van Goede Pokémon, Slechte Pokémon! :|

Teveel Pokémon sites, het is moeilijk jezelf te onderscheiden van de rest in dit gebied. (Geld niet alleen voor dit)

Renevato
Mex

Renevato's avatar
Standaard geplaatst op 18 september 2008 @ 06:42
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Αρτεμις Bekijk bericht
Letterlijk kopiëren kan om twee redenen niet: van Seribii moet je OVERtypen, aangezien de site d'r hele inhoud anti-copy heeft gemaakt, en letterlijk kan het ook niet zijn; onze site is Nederlands en Seribii Engels.
Gebruik eens control+c en control+v schat...
Ik kan de hele boel daar met gemak kopiëren.

Ludi
★LudiLudiLudiLudi~

Ludi's avatar
Standaard geplaatst op 18 september 2008 @ 10:47
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Renevato Bekijk bericht
Gebruik eens control+c en control+v schat...
Ik kan de hele boel daar met gemak kopiëren.
Grappig, want dat kan niet, je moet het dan eerst selecteren en dat gaat al niet n.n''
Verder heeft het ook geen nut, ook is het niet gekopieërd want dan zou je wel zien dat aw niet engels is, vertalen is nooit letterlijk dus letterlijk overgeTYPT is het ook niet.. n.n

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten