Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > TV / Muziek / Films / Boeken
Deze pagina opnieuw laden Bram van der Vlugt ook in 2014 weer Sinterklaas!

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 03 juli 2014 @ 20:36
Met quote antwoorden

Bram van der Vlugt kan het niet laten om zich weer in zijn sinterklaaskostuum te hijsen. De acteur legde zijn rol van de kindervriend drie jaar geleden neer, maar verschijnt in de romantische komedie Pak van Mijn Hart toch weer even als de Goedheiligman, meldt distributeur A-Film Benelux donderdagochtend.

Van der Vlugt maakt deel uit van de cast, die wordt aangevoerd door Chantal Janzen. De blondine wordt in de film van Kees van Nieuwkerk vergezeld door onder anderen Benja Bruijning en Fedja van Huęt.

Ook Halina Reijn, Loes Haverkort, Manuel Broekman, Carolien Spoor en Geza Weisz zijn te zien in in de film. "Het is fantastisch dat zo'n ijzersterke cast en crew aan mijn nieuwe speelfilm voor Eyeworks heeft meegewerkt", reageert Van Nieuwkerk in een verklaring.

Pak van Mijn Hart draait om twee broers die een sinterklaascentrale runnen. Als Janzens personage Julia hun familiebedrijf binnenloopt met een aanbod komt er voor de twee wel heel veel op het spel te staan. De film verschijnt 6 november in de bioscopen.

Pokémon XY: nieuwe afleveringen zijn elk weekend om 06:45 uur te zien op Disney XD!

Fan van Herman van Doorn! :D Kijk ook op www.hermanherman.nl
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 03 juli 2014 @ 20:45
Met quote antwoorden

Maar vandaag is officieel zwarte piet illegaal verklaard. Misschien dat paarse piet of gele piet nog wel mag.

http://www.at5.nl/artikelen/130546/z...nek-omgedraaid

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 03 juli 2014 @ 21:00
Met quote antwoorden

"De rechtbank bepaalde donderdagochtend dat Van der Laan niet zorgvuldig heeft gehandeld bij het verlenen van de vergunning voor de intocht van de Sint vorig jaar. Verder oordeelde de rechtbank dat Zwarte Piet discriminerend is voor zwarte mensen. Er is sprake van een 'negatieve stereotypering van zwarte mensen'. Dit omdat de figuur van Zwarte Piet wordt neergezet als knecht, dom en met dikke rode lippen."

Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik niet snap wat dit betekent.

De grote vraag is: geld dit alleen voor Amsterdam? Ik heb nergens het woord 'illegaal' zien staan.

Hoofdpiet: Erik van Muiswinkel?
Coole Piet: Harold Verwoert?
Bioscoop: Sinterklaasfilms?
De Club van Sinterklaas?
Het Sinterklaasjournaal?
De intocht?

De Streken van Tante Toets en Paniek in de Confettifabriek waren ooit nummer 1-hits. De 3de bioscoopfilm van De Club van Sinterklaas komt dit najaar uit...

Pokémon XY: nieuwe afleveringen zijn elk weekend om 06:45 uur te zien op Disney XD!

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 03 juli 2014 @ 21:27
Met quote antwoorden

Sinterklaas is een feest voor kinderen. Geen enkel kind denkt zwarte piet is discriminatie.

Waar gaat dit eigenlijk over. Waarom is er ophef over zwarte piet ? Dat mensen gaan roepen dat andere feesten dan ook maar weg moeten is natuurlijk het zelfde doen als wat je aangedaan is. Er zijn gewoon een paar mensen die over zwarte piet zeuren omdat ze er over KUNNEN zeuren. Er zijn nou eenmaal mensen zo diep weg gezakt in het leven dat ze alles aangrijpen om het leven van andere te verpesten. Als je zo bekrompen bent ga dan gewoon lekker ergens wegrotten en laat de rest van de mensen lekker feest vieren. Het zijn de zelfde mensen die tegen vuurwerk en andere leuke dingen zijn.
Wat ik niet kan geloven is is dat ze gelijk krijgen. Je zou ze gewoon heel hard uit moeten lachen. Je zou er niet eens serieus op in moeten gaan.

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
Erodar
POP POP

Erodar's avatar
Standaard geplaatst op 03 juli 2014 @ 21:37
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Cursed_snorlax Bekijk bericht
Maar vandaag is officieel zwarte piet illegaal verklaard. Misschien dat paarse piet of gele piet nog wel mag.
.... ik weet niet waar je deze shit vandaan hebt, maar dat is absoluut niet de uitspraak die gedaan is.

Quote:
Sinterklaas is een feest voor kinderen. Geen enkel kind denkt zwarte piet is discriminatie.
u huh

Quote:
Waar gaat dit eigenlijk over. Waarom is er ophef over zwarte piet? Dat mensen gaan roepen dat andere feesten dan ook maar weg moeten is natuurlijk het zelfde doen als wat je aangedaan is. Er zijn gewoon een paar mensen die over zwarte piet zeuren omdat ze er over KUNNEN zeuren. Er zijn nou eenmaal mensen zo diep weg gezakt in het leven dat ze alles aangrijpen om het leven van andere te verpesten. Als je zo bekrompen bent ga dan gewoon lekker ergens wegrotten en laat de rest van de mensen lekker feest vieren. Het zijn de zelfde mensen die tegen vuurwerk en andere leuke dingen zijn.
Wat ik niet kan geloven is is dat ze gelijk krijgen. Je zou ze gewoon heel hard uit moeten lachen. Je zou er niet eens serieus op in moeten gaan.
ja man duidelijk

I'm a miracle, I'm a unicorn, I'm a fucking needle in the haystack! And you're just some fucking dumb hipster who's munching my hay!
Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 03 juli 2014 @ 21:39
Met quote antwoorden

De Zwarte Piet discussie? 2013 belde..

Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 04 juli 2014 @ 12:41
Met quote antwoorden

Men zegt dat dit momenteel heerst in Nederland... Er gebeuren wel meer rare dingen momenteel...

Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 04 juli 2014 @ 13:10
Met quote antwoorden

Bij deze het geruststellende antwoord:

"Volgens de rechter was het niet aan de burgemeester van Amsterdam om een 'voorschot te nemen' op een maatschappelijk debat over racisme. De tegenstanders van Zwarte Piet startten daarna een bodemprocedure."

Audax
Oh

Audax's avatar
Standaard geplaatst op 04 juli 2014 @ 16:21
Met quote antwoorden

Het doet mij deugd dat Bram weer de baard opdoet.

Kan je misschien erop letten dat je niet meerdere berichten achter elkaar post? Er is een 'wijzig' knopje voor als je iets vergeten bent te melden over onze lieve Sinterklaas.

FC: 1306 - 8649 - 4294
Games: Pokemon Y, OR, AS, Sun
Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 18 juli 2014 @ 10:19
Met quote antwoorden

https://nl-nl.facebook.com/pages/Bra...71220432909787

1499 likes om de momenteel 80-jarige Bram van der Vlugt te behouden als de Enige Echte Sinterklaas. Wie tipt de NTR (Publieke Omroep), RTL, Nickeodeon en Paul de Leeuw?

Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 17 oktober 2014 @ 18:43
Met quote antwoorden

De trailer:

"Jullie krijgen van Sinterklaas...", en Amerigo springt rechtop. Zou dat Van der Vlugt zijn op dat paard?

Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 08 november 2014 @ 08:18
Met quote antwoorden

En jawel hoor, het is weer eens zover, Bram van der Vlugt als Sinterklaas anno 2014:

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten