Nieuw seizoen woo! Eerste indrukken van gekeken shows op alfabetische volgorde:
Akame ga Kill
Hmm wel ok, alleen vind ik de toon af en toe wat te blij voor een show die vrij bruut met characters om gaat.
Aldnoah Zero
De 3e episode moet wel verdomd goed worden wil ik dit blijven kijken. Het is niet echt mijn ding en ik vind het plot en de characters niet heel speciaal, maar ik lift nog wel een weekje mee op de hypetrein.
Barakamon
Naru is awesome.

Leuke SoL/Coming of Age story, hou ik wel van.
Glasslip
PA Works shows, tsja. Hanasaku Iroha en Nagi no Asukara waren geniaal, de rest kan ik niet uitstaan over het algemeen. Deze valt ook in de "rest" categorie; dialogen zijn awkward en de "grappige" momenten zijn niet grappig.
Hanayamata
Cute girls doing Cute dancing things, heeft mijn seal of approval. Zeer fijne show, ook vanwege de iets serieuzere kant die het af en toe toont.
Himegoto
TRAPS, TRAPS EVERYWHERE. Zeker grappig genoeg om elke week een paar minuten te kijken iig.
Jinsei
1e Episode was wel ok, maar ben benieuwd of het grappig blijft of dat het steeds dezelfde grappen gaat herhalen.
Rail Wars
HAHAHA NOPE. De fanservice was echt belachelijk misplaatst en de setting is zo compleet achterlijk dat de makers echt het meest debiel mogelijke scenario moesten verzinnen om een beetje actie in de show te krijgen. Nog nooit iets zo hard gedropped.
Sabagebu
Holy fuck deze show, hahaha. De 1e episode was al hilarisch, maar in de 2e gaat het main character echt helemaal los. Als dit zo doorgaat wordt dit by far mijn favoriete comedy anime.
Tokyo ESP
Meh, deze kon me echt niet boeien, dropped.
Tokyo Ghoul
Jammer van de censuur, maar nog steeds wel lekker gory. Benieuwd hoe het main character zich gaat ontwikkelen.
Yama no Susume
Cute girls doing cute mountaineering things seizoen 2. Niet geniaal, maar kijkt lekker genoeg weg.
Zankyou no Terror
Cute girl doing cute terrorist thi.... wait. Best veel duistere shows dit seizoen, dit is m'n favoriet daarvan tot nu toe. Hele interessante characters, prachtige art/animatie en je blijft met lekker veel vragen zitten na de 1e episode.