Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Dragonball
Deze pagina opnieuw laden Dragon Ball returns!

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 26 oktober 2010 @ 21:36
Met quote antwoorden

Jaja mensen, je ogen bedriegen je niet, Akira Toriyama gaat nieuwe DB chapters maken! ;<

Bron 1

Bron 2

Naar alle waarschijnlijkheid gaat het dus over 't Dragonball Online verhaal, dus hoe het écht verder ging na DBZ. GT word hopelijk officiëel eruit geknikkert als ''DBZ opvolger''.

Letz be happy. ;<

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 26 oktober 2010 @ 21:39
Met quote antwoorden

Weet je wat ik hoop ? En eigenlijk al een beetje stiekem van droomde. Dragonball kai - En dan niet stoppen waar dragonballz was gestopt. maar gewoon lekker verder gaan.

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
Kamina18
Boxing

Kamina18's avatar
Standaard geplaatst op 26 oktober 2010 @ 22:19
Met quote antwoorden

De enige reden waarom Toriyama weer Dragonball Chapters weer wil maken is om het geld. Hij haat eigenlijk gewoon ze eigen serie. Als je Toriyama vraagt wat zijn favoriete manga creatie is dan is het Dr. Slump. Hij zij zelf in een interview dat hij in nog geen miljoen jaar verder willen met Dragonball.

Dus ja ik geloof er niks van dat Toriyama zelf verder wilt met nieuwe chapters maken voor Dragonball.

The Crew On Our Ship Is All Misfit, But We're The Best Mistfits Around: One Piece - Family: Funimation dub
loetjeh
Shichibukai

loetjeh's avatar
Standaard geplaatst op 26 oktober 2010 @ 23:09
Met quote antwoorden

Toriyama wou de manga laten eindigen na afloop van de Frieza arc, dit is weer later geworden door Cell, nog later door Buu. Alleen dan vraag ik me af hoe kun je het voor het geld doen, als je al zoveel geld hebt ?

I'm gonna be the Pirate King !! --
Kamina18
Boxing

Kamina18's avatar
Standaard geplaatst op 26 oktober 2010 @ 23:28
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door loetjeh Bekijk bericht
Toriyama wou de manga laten eindigen na afloop van de Frieza arc, dit is weer later geworden door Cell, nog later door Buu. Alleen dan vraag ik me af hoe kun je het voor het geld doen, als je al zoveel geld hebt ?
Vraag dat bijvoorbeeld aan Rijke Sporters of aan Rijke Bedrijfsmensen of wat dan ook. Er zijn mensen op de wereld die alleen maar meer geld willen. Daarom gaan sommige voetballers naar de woestijn om daar te voetballen, Niet om dat de clubs daar zo goed zijn. Het gaat gewoon keihard om het geld. Veel mensen doen bijvoorbeeld hun werk voor het geld. Dat is iets vrij normaals zelfs als je rijk bent. Money rules the world.

Natuurlijk zijn er mensen die iets doen omdat ze het leuk vinden. Bijvoorbeeld Eeichiro Oda.

The Crew On Our Ship Is All Misfit, But We're The Best Mistfits Around: One Piece - Family: Funimation dub
Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 27 oktober 2010 @ 00:14
Met quote antwoorden

Ik vind het erg goed nieuws, Ik hou gewoon van die personages. Al heb ik wel zo mijn bedenkingen als hij het echt haat om te maken en het puur om het geld doet, dat ga je waarschijnelijk terug zien en dat zou dan 15 jaar db verpesten

Henduluin
た~る!

Henduluin's avatar
Standaard geplaatst op 27 oktober 2010 @ 00:35
Met quote antwoorden

*krabt aan hoofd*

Touhou anime? Check.
Berserk anime? Check.
En nu mogelijk een nieuwe officiele DB serie?

2012 right there people. Armageddon is upon us.

Ben benieuwd hoe de serie het gaat doen tegen Naruto/Bleach/OP, als dit bericht idd waar blijkt te zijn natuurlijk.

Quote:
Natuurlijk zijn er mensen die iets doen omdat ze het leuk vinden. Bijvoorbeeld Eeichiro Oda
Vergeet alleen niet dat Oda echt enorme vrijheid heeft. Z'n editors zullen in geen miljoen jaar durven hem te dwingen iets te doen.
Toriyama had die luxe niet. Alles na Freeza is min of meer een direct gevolg van editors die moeilijk zaten te doen.
(IIRC, Toriyama wilde Gohan Goku op laten volgen, alleen is Goku zo ontiegelijk populair in Japan dat de editors dat dus nooit door hebben laten gaan. Vandaar dat je Gohan elke keer zulke enorme power-ups ziet krijgen)

Overigens veranderen mensen. Hoe recent is dat interview?

Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 27 oktober 2010 @ 08:27
Met quote antwoorden

/care Als hij 't voor 't geld doet, zolang er maar nieuwe komen. xD

@Hend: Geen idee hoe recent het is, maar ik denk vrij recent, aangezien een vriend van me met dat nieuws kwam en die houd dat altijd in de gaten.

Legato
ざわ…ざわ…ざわ…

Legato's avatar
Standaard geplaatst op 06 november 2010 @ 15:33
Met quote antwoorden

Sommige schrijvers krijgen zoveel fanverzoeken dat ze toch geprikkeld worden verder te gaan met een bepaalde serie, neem nou Hideo Kojima (Metal Gear Solid) deel 2 zou al het laatste deel zijn en nu hebben ze het alweer over een deel 5.

Geld speelt altijd een rol, maar echt niet zo groot als mensen zeggen, waarschijnlijk kan Toriyama al goed leven van zijn merchandise inkomsten van DB.

Ik hoop dat ze met DBKai verder zullen gaan met de serie na Buu en er een arc achterna doen, eentje waarin Goku en vegeta echt naar de achtergrond zullen verdwijnen en het vooral zal gaan om de nieuwe generatie.

Gohan is inmiddels vader of zo iets en daar op verder, geen timeskip van 100 jaar ofzo, maar gewoon een jaar of 5 weer.

Ik las op mangastream laatst dat toryama met een one shot manga zou komen.

"We'll probably do the One-Shot from Akira Toriyama in WSJ Issue #50 (This week's issue was 45)" geplaatst op 12 oktober dus dat is volgende week...

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 06 november 2010 @ 15:36
Met quote antwoorden

Ik hoop dat fat buu een beetje na de voorgrond komt. ik wil fat buu echt in actie zien als een goed guy. Niet zoals bij Dragonball GT dat die uub al zijn krachten geeft (Uub is echt een faal figuur)

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
Legato
ざわ…ざわ…ざわ…

Legato's avatar
Standaard geplaatst op 06 november 2010 @ 15:43
Met quote antwoorden

Uub is een prima figuur, als je DBGT maar negeert, hij krijgt training van Goku en is zijn beoogde opvolger. Dat is een prima basis voor een nieuwe arc.

DBGT is fillermateriaal, leuk voor een keertje maar zie het als een alternatief universum verhaal.

Croon
Anime Forum Lid

Croon's avatar
Standaard geplaatst op 06 november 2010 @ 16:33
Met quote antwoorden

Is DragonBall nog niet genoeg uitgeknepen? Ik heb liever wat officiele verhalen over het verleden van bepaalde characters zoals Android #17 en #18. Of wat dieper in gaan op Frieza's Army.

NightWalker
Repel Sama. Waar bent u?

NightWalker's avatar
Standaard geplaatst op 06 november 2010 @ 16:52
Met quote antwoorden

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!

rida01
General

rida01's avatar
Standaard geplaatst op 06 november 2010 @ 16:58
Met quote antwoorden

Klinkt leuk.

Kamina18
Boxing

Kamina18's avatar
Standaard geplaatst op 06 november 2010 @ 17:18
Met quote antwoorden

Waarom zou Akira Toriyama met zijn leeftijd nog weer met Dragonball bezig gaan. Hij moet dan weer week in week uit weer bezig gaan, en daar had hij een stront hekel aan vooral omdat hij zijn chapters op het laatste moment komen vanwege druk ideeën en editors die zich er veel te veel mee te bemoeien. Daarnaast heeft Akira Toriyama een eigen studio waar hij game characters maakt op zijn eigen tempo en waar hij lekker kan tekenen. En niet de druk van Shonan Jump waar hij een stront hekel aan heeft.

Toriyama ga lekker met je One-shot aan de slag en maak er iets leuks van en ga alsjeblieft niet verder met Dragonball. Toriyama moet lekker ze eigen ding doen en niet gepushed worden door de mensen van Shonan Jump om nieuwe arc te maken in Dragonball.

Of wil je echt zo hard aan het werk als Kentaro Miura (Berserk) die ongeveer 15 a 16 uur per dag aan zijn manga werkt.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten