ik dacht laat ik hier ook maar is een paar tekeningen neer zetten deze is nog niet af maarja.....geef alsjeblieft commentaar*gooit vishengel al uit* hoe ik ze kan verbeteren ofzo...^^
Je kleurt je eerste tekening met potlood in? Probeer de lijntjes duidelijk te houden, en probeer bij de vlakken die je inkleurt geen wit over te laten. (Hehe, betekent niet dat je keihard op je potlood moet gaan drukken hoor :> Je kan ook gewoon losjes alles inkleuren)
Je kleurt je eerste tekening met potlood in? Probeer de lijntjes duidelijk te houden, en probeer bij de vlakken die je inkleurt geen wit over te laten. (Hehe, betekent niet dat je keihard op je potlood moet gaan drukken hoor :> Je kan ook gewoon losjes alles inkleuren)
Hoe ga je de achtergrond opvullen?
ik heb de eerste voor een gedeelte met potlood in gekleurd*kweet niet echt hoe photoshop werkt dus...* en de tweede heb ik eerst met potlood getekendt en daarna met waterverf ingekleurd het lijkt dus net alsof hij heel wit is...maar het orgineel heeft nog een huidskleur...
@ Awiska,
Ja precies, ik zag dat je bij je eerste tekening al met kleurpotlood bezig was geweest. Daarom m'n hint over die witte stukjes, en lijnen. Vooral z'n jas ziet er niet erg egaal uit, en daardoor geeft het een beetje rommelig effect, ook omdat de lijnen niet zo duidelijk meer zijn (kijk maar bij de plek waar hij met zijn handen de microfoon vast houdt).
Om lijnen duidelijk te houden kun je bij de schaduwplekken de randjes met een heel donkere kleur arceren, helpt vaak en ziet het er overzichtelijker/schoner uit ^^.
jaaah eindelijk weer een nieuwe tekening...*diej vage strepen diej er in zitten is een kreuk...me bro heeft hem half verkloot...* comments plzz?http://
Z0mg... het ziet er naar out dat jij ook zo'n doezelaar (een samengeperste wat in de vorm van een lange tampon voor de onwetenden) bij tekenen gepikt xD
Mooi oog, dat wel.
Z0mg... het ziet er naar out dat jij ook zo'n doezelaar (een samengeperste wat in de vorm van een lange tampon voor de onwetenden) bij tekenen gepikt xD
Mooi oog, dat wel.
tss...wat dacht je van me vingers ?.....^^ diej doezelaar heb ik 2 maanden gelede weggegooit omdat hij smerig werd
Ik heb hem nog! xD Met je vingers is slecht, want dan wrijf je het potlood te hard in de poriën van je vel en kan je het niet meer uitgummen. Zoiets werd er gezegd.