Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Lucht je hart
Deze pagina opnieuw laden Het einde van AWF

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Deco T. Aoreste
Aleimon Thimble

Deco T. Aoreste's avatar
Standaard geplaatst op 26 augustus 2012 @ 12:55

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Onno Bekijk bericht
Ik herken wel wat in je verhaal, al dacht ik eigenlijk dat het voornamelijk een persoonlijk dingetje was in plaats van iets van het hele forum.
Allebei, eigenlijk. Mijn post richtte zich vooral op mijn eigen ervaring maar als het alleen maar ging om mijn hart luchten had ik het wel in dat subforum neergezet.. =P

"The world's a playground. You know that when you are a kid, but somewhere along the way everyone forgets it."
Maverick
KANSOKU!

Maverick's avatar
Standaard geplaatst op 26 augustus 2012 @ 13:06

Zolang er mensen zijn blijft AWF wel bestaan. Hosting zal niet zo heel duur zijn, en als er genoeg mensen zijn die jaarlijks hun abonnement afsluiten dan komt het wel goed denk ik.

Het is wat doder dan voorheen, maar ach, het is nog wel mijn place-to-go als ik op het internet surf. c:

[SIGPIC][/SIGPIC]
Digger Nick
8 equals equals D

Standaard geplaatst op 26 augustus 2012 @ 13:38

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Deco T. Aoreste Bekijk bericht
Zonder overdreven melodramatisch te gaan doen
Daar had je me bijna!

Ik snap ook niet echt het nut van deze thread, wat wil je ermee bereiken? Het lijkt me meer iets voor in je dagboek dan om op een forum te plaatsen.

lolnub
Anime Forum Lid

lolnub's avatar
Standaard geplaatst op 26 augustus 2012 @ 13:54

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door lugia07 Bekijk bericht
Ik vind het ook erg jammer dat het steeds minder actief word
Vooral bij het Pokemon gedeelte, ik heb bijna het idee dat ik de enige ben die wilt ruilen hier xD
Veel mensen stoppen met de spellen, of zijn gewoon weg, of posten niet meer, kan ook
Ik hoop dat het gauw weer actiever word, ik denk dat ik zelf zeker wel blijf hangen hier ;D
Misschien dat het weer wat actiever word als B/W2 uitkomen
Maar nieuwe leden zijn ook zeker wel welkom!
Ik denk ook dat jij de enige bent die hier nog echt probeert te ruilen. De rest is gestopt of, in mijn geval, overgestapt op andere (Engelstalige) fora, waar de Pokemon community nog wel groot genoeg is. Ik denk ook niet dat het na B/W2 nog echt actiever wordt. Misschien in het begin wel, als mensen met vragen komen, maar voor de rest verwacht ik niet dat er echt veel leden bij komen door B/W2, want dat gebeurde ook niet na B/W. Het is zonde, maar het is niet anders.

Ikzelf post hier ook niet meer, aangezien het gewoon echt te inactief is, maar kijken doe ik nog wel af en toe. Het is toch wel het eerste forum waar ik op zat en het was ook de plek waar ik kwam voor al mijn vragen over Pokemon. Ik kwam hier ook tot de ontdekking dat Pokemon veel meer is dan alleen het in-game spel. Daar ben ik ontzettend dankbaar voor, want tot de dag van vandaag speel ik nog steeds competitief Pokemon.

Ik richt me nu vooral op het Pokemon-gedeelte, aangezien ik daar het grootste gedeelte van de tijd ben geweest, maar ik denk dat ook de andere gedeeltes steeds inactiever worden. Vroeger las ik daar nog wel eens wat en was je daar best lang mee bezig, nu heb ik de meeste nieuwe posts sneller gelezen, terwijl ik hier veel minder vaak kom.

Het forum zal waarschijnlijk nog wel een tijd bestaat, maar lang niet zo actief als het ooit was. Misschien als de naam verandert, het nog een kans tot een beter bestaan heeft, want om de anime draait dit forum eigenlijk al lang niet meer. Het staat dan wel bovenaan, het is het minst actieve gedeelte van dit forum. Kijk het maar na, het meest actieve gedeelte van het forum is het overige gedeelte. Daar wordt elke dag nog redelijk wat gepost, en de rest hangt erbij, als een herinnering aan het verleden, maar ook niet meer dan dat.

Kortom, ik ben het totaal eens met Deco. Ik wens AWF veel succes verder, maar ik denk niet dat het ooit nog zo actief zal worden als vroeger. En ook al ben ik dan niet eens van die oude garde (ik ben geregistreerd begin 2009), ik merkte wel dat het aantal posts snel terugliep, wat ik erg jammer vond en waardoor ik uiteindelijk weg ben gegaan bij AWF.

Hikari-san
Spriter :D

Hikari-san's avatar
Standaard geplaatst op 26 augustus 2012 @ 14:14

Nja, ik zit hier ook niet erg lang. Eind 2009 dacht ik. Dit was mijn eerste forum. En like heb best wel leuke mensen ontmoet hier. Dus als het zou stoppen is het imo wel erg jammer :c

|MAL|

OmidZ87
Anime Forum Lid

OmidZ87's avatar
Standaard geplaatst op 26 augustus 2012 @ 14:55

Jammer zeg, net nu ik me bij AWF heb aangemeld als een forumlid.

Current game: Naruto Ultimate Ninja Storm Generations!
Gođafoss
Drowning hero

Gođafoss's avatar
Standaard geplaatst op 26 augustus 2012 @ 14:58

AWF is zo actief als z'n leden. Gewoon blijven posten dus. :]

Life is a perception of your own reality.
doggyguard
Yagami Light!

doggyguard's avatar
Standaard geplaatst op 26 augustus 2012 @ 15:08

Sinds ik geregistreerd ben kijk ik bijna elke dag effe op het forum, kan me dus ook niet voorstellen dat AWF gaat sluiten. Er wordt nog steeds elke dag gepost en zo blijft het voorlopig ook.

Don't Worry, Be happy.

my animelist b!atchess
Betelgeuse
Alpha Orionis

Betelgeuse's avatar
Standaard geplaatst op 26 augustus 2012 @ 15:13

Misschien is het AWF voor al zijn activiteiten 'te groot': door de vele subforums hebben we de activiteiten in de andere subforums niet door omdat we daar niet 'automatisch' kijken en anderzijds, als je uit nieuwsgierigheid toch eens naar een ander subforum gaat kijken, zie je zoveel topics staan dat je niet weet waar je moet beginnen en alzo doe je daar toch maar niks.

Devian
Wie?

Devian's avatar
Standaard geplaatst op 26 augustus 2012 @ 17:20

Roepen we sowieso niet elke paar jaar dat AWF ᷰnu dan _echt_ binnenkort zal gaan sluiten? Ik denk dat het wel mee gaat vallen.

Chopchop51
Assassino!

Chopchop51's avatar
Standaard geplaatst op 26 augustus 2012 @ 17:23

Het zal waarschijnlijk niet sluiten, maar je merkt wel dat het echt inactiever is geworden in de afgelopen paar jaar.

~ Men have two emotions: Hungry and Horny. If you see him without an erection, make him a sandwich.
Nintendo 3DS FC: 4167 - 5638 - 1908
Nimoku
Spriter .... ofzoiets

Nimoku's avatar
Standaard geplaatst op 26 augustus 2012 @ 17:57

Vanaf het moment toen ik me hier voor het eerst aanmelde tot nu heb ik me altijd thuis gevoeld op dit forum. Het zal waarschijnlijk niet dood gaan, maar het wel inactiever over de jaren, en dat merk iedereen hier wel.

Kijk eens op mijn Youtube Pagina
Tijmuh
wazzup homie

Tijmuh's avatar
Standaard geplaatst op 26 augustus 2012 @ 18:18

Misschien wordt het tijd om het forum aantrekkelijker te maken voor nieuwe leden. Ik zit hier inmiddels al bijna zes jaar geloof ik, en ik heb me altijd hier vermaakt. Het begon bij Pokémon, en langzaamaan ben ik steeds meer in overig gaan zitten. Laatste tijd ben ik niet zo actief meer, maar dat geldt voor bijna iedereen die hier al wat langer zit.
Maar ik denk echt dat het zou helpen als de site en het forum worden upgedate met een nieuwe lay-out, nieuwe informatie over de nieuwe én oude games. Subfora zoals fakemon en pokémon-games lopen ook langzamerhand leeg, maarja, wat doe je eraan?

Remember the good, never the bad.
The best that you've known, is the best that you've had.
Eoin
Hedonist

Eoin's avatar
Standaard geplaatst op 26 augustus 2012 @ 23:17

Wat ook meespeelt is dat een "forum" uit zichzelf als ietswat gedateerd is, vooral nu met dingen als Twitter en Facebook. ^^"

'You've blocked me on Facebook, and now you're going to die!'
Follow me, or Watch me!
Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 26 augustus 2012 @ 23:20

En Reddit. Vergeet Reddit niet.

I've traced your shadows on the wall. Now I kiss them.
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten