Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Algemeen > Art & Fiction
Deze pagina opnieuw laden AWF Kart: Dual Strike #4

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Aerival
Harlequin of Love

Aerival's avatar
Standaard geplaatst op 28 september 2010 @ 19:54
Met quote antwoorden

Ik heb besloten om mijn andere fic tijdelijk (of permanent) aan de kant te leggen, zodat ik met deze kon beginnen. Ik zal eerlijk zijn: Ikzelf typ deze fic veel liever, en ik weet ook dat er veel mensen zijn die dit m'n beste fic vinden, wat ik ook wel kan snappen aangezien ik dat zelf ook vind.

Het is overigens voor de nieuwe lezers aan te raden om de vorige seizoenen te lezen voordat je met deze begint:
Seizoen 1 | Seizoen 2 | Seizoen 3

Ohja, nog iets: In tegenstelling tot Legacy IV, zal ik iedereen die vraagt of ze in AWF Kart mogen compleet negeren. Kindjes die vragen worden doodgeslagen overgeslagen.

Proloog
Eoin: Een zéér goede namiddag, beste kijkers...
Nick: o.o
Eoin: En welkom bij, u heeft er vast lang op gewacht, de vierde AWF Kart: Dual Strike Grand Prix!!!
Nick: Of niet. o.o
Eoin: En in dit seizoen racen er geen 8 karts, geen 10 karts...
Nick: ...en ook geen 9 karts. o.o
Eoin: ...maar liefst 12 karts zullen dit seizoen vechten voor de fabelachtige AWF Kart trofee!
Karters: En voor het halve miljoen euro prijzengeld!
Nick: Sorry, deze keer is er geen geldprijs aan verbonden. n.n
Karters: Ehh?
Eoin: Ssh Nick, dat zouden we pas zeggen aan het einde van de 4e race...
Nick: Oh. o.o;
Karters: Nou, geen geldprijs, geen race! Wij staken!

Karters: *blokkeren de startlijn*
Gijs: *zit nog steeds gewoon in zijn kart* Wanneer gaat de race beginnen? En waarom staan ze allemaal in zo'n rare positie?
Joeri: *sigh* Ik vraag me eigenlijk af wat de reden is waarom Gijs überhaupt meedoet aan AWF Kart...
Gijs: Ach, zo zien de dames me tenminste goed als wij hier gewoon staan.
Joeri: ...daarom dus.

Kaas: *staat aan de zijlijn* Primeur voor de Courant: Staking bij de start van de 4e AWF Kart GP.

Eoin: Tsja Nick, wat zullen we nu doen? o.o”
Nick: Een sponsor zoeken? o.o
Eoin: Oh tuurlijk, zullen we anders even aan iedereen in de tribune vragen of ze ons 500,000 euro kunnen geven?
Nick: Waarom niet? n.n
Eoin: ...
M3NN0: Laat dit maar aan M3NN0 over! Ik ga in de stad wel zoeken achter eentje, als je me nodig hebt moet je maar bellen. *zweeft weg*
Eoin: Ok.
...
???: *slurp*
Eoin: Was jij dat, Nick?
Nick: Wat? o.o
???: ...
Eoin: Hoorde je dat dan niet?
Nick: Oh, ik dacht dat jij dat was.
???: ...ahem.
Eoin & Nick: *schrikken* ...JIJ?!
Kimes: *staat met een kop koffie in zijn handen in een donker hoekje* Gegroet, heren... lang niet meer gezien.
Eoin: Kom je soms nog meer geld van ons eisen ofzo?
Kimes: Integendeel... jullie hebben 500,000 euro nodig, niet? Wel... ik zal dit geld aan jullie doneren.
Nick: Verdacht. o.o
Eoin: Vind ik ook.
Kimes: Maar er is uiteraard wel een voorwaarde aan verbonden...
Eoin: Dat dacht ik al. Nou?
Kimes: Jullie laten mij meedoen in de race.
Nick: Zal niet gaan. o.o
Eoin: Idd! We kunnen onmogelijk nog een 13de kart in de race proppen.
Kimes: Wat is het probleem? Schop gewoon een van de karts eruit...
Eoin: WAT?
Kimes: Denk erover na... zolang jullie dit niet hebben... *haalt een envelop boven* zal er geen enkele kart vertrekken. Als jullie het aannemen, zullen ze allemaal vertrekken, op één na uiteraard...
Nick: Nou ehm... wie zullen we er dan uitschoppen? o.o
Eoin: Nou ehm... *staart naar buiten* Wat als we Gijs nou eens vertellen dat hij op het verkeerde parcours is en we hem naar de andere kant van AWF sturen?
Nick: Dat lijkt mij niet echt een goed idee. o.o
Eoin: Hoezo?
Nick: Wel: 1) Joeri is er ook nog, en 2) Gijs is enorm geliefd onder het publiek, als we hem uit de race schoppen zullen de kijkcijfers fors dalen. o.o
Eoin: Meh, je hebt gelijk... dan doen we maar...

Eoin: Zo, wij hebben ons deel gedaan. Dus, nu het jouwe.
Kimes: Uiteraard... alstublieft. *geeft de envelop* Tel maar gerust na, Kimes bedriegt nooit...
...
Nick: Ok, schijnt te kloppen. o.o
Eoin: Mooi. *grijpt microfoon* Aandacht, racers! Wij hebben een sponsor gevonden die ons 500,000 euro heeft geschonken. Zij die willen voortstaken, doe maar, maar als je vandaag niet meeraced zal je vast geen kans op dit geld maken!
Racers: Woohoo! Ok iedereen, terug in positie!
Nick: Alsook, zou de kart in positie 3 even willen terugkeren naar de garage? o.o

Garagist: Ik heb gemerkt dat er iets raars met jullie kart was tijdens de staking... zouden jullie even willen uitstappen? *zit stiekem aan enkele draden te prutsen* ...OMG REN! *springt weg van de kart*
*BOEM*
Garagist: Phew. Iets langer en jullie zouden niet meer onder de levenden zijn. Nou, jullie zullen niet meer kunnen meeracen...

Publiek: *hoorde de knal en ziet rook van de garage komen* *geroezemoes*
Nick: We hebben te horen gekregen dat de kart die zonet is teruggeroepen boem heeft gedaan. o.o De racers zijn in orde maar kunnen nu niet meer meedoen, en dus zal iemand anders hun plaats innemen. o.o
Eoin: Hoe kan hij dat in hemelsnaam op zo een kalme en droge manier zeggen... v.v”

Nick: Wel dan, nu dat dit allemaal achter de rug is, kunnen we eindelijk vertellen wie er allemaal meedoet in deze GP. o.o
Eoin: Idd! Om te beginnen... ze racen trouw alle seizoenen mee, en maar goed ook want AWF Kart zou gewoonweg AWF Kart niet zijn zonder hen... graag uw applaus voor, GIJS EN JOERI, IN DE ADMIN RACER!!!
Nick: Dat zegt 'ie nu, maar daarnet piepte 'ie heel wat anders. o.o
Publiek: *Luidkeels gejuich en applaus* Gij-hijs, Gij-hijs, Gij-hijs!
Joeri: ...en ik dan? v_v
Gijs: ...waarom zijn het vooral mannen die mijn naam roepen? =(
Nick: En zij zullen vanaf nu de enige zijn die kunnen zeggen dat ze alle GP's hebben meegemaakt, want de andere kart die deze 'eer' had, de Black Rose, doet dit seizoen niet mee. o.o
Eoin: De volgende deelnemer, ook een AWF Kart veteraan... graag uw applaus voor, MULDERMAN EN HENDULUIN, IN DE ANIME WIND!
Nick: Volgende deelnemer heeft niet in het laatste seizoen meegeraced, maar heeft toch al 2 seizoen ervaring. Graag uw applaus voor... o.o
Eoin: AERIVAL EN AREOLA, IN DE COOL BLIZZARD!
Nick: En onze vierde deelnemer is ook weer een veteraan met twee seizoenen ervaring, weliswaar niet in dezelfde kart. Graag uw applaus voor... o.o
Eoin: ELVIRNA EN CYBER, IN DE WHITE BUTTERFLY!
Nick: En onze vijfde deelnemer is ook reeds twee seizoenen van de partij. Graag uw applaus voor... o.o
Eoin: URYA EN ANKO, IN DE TUIG KART!
Nick: En dan zijn we nu aanbeland bij de karts met één seizoen ervaring. Als eerste... geef uw applaus voor... o.o
Eoin: DEFIS EN ARTEMIS...
Nick: Dat rijmt. n.n
Eoin: ...IN DE ZORRO KART!
Zorro: (thuis in zijn mandje) Miauw! Zet op hem! *steekt pootje in de lucht*
Nick: En onze volgende deelnemer heeft, na 2 seizoenen inactiviteit, nog eens besloten om mee te doen. Graag uw applaus voor... o.o
Eoin: DECO T. AORESTE (die ik in de race gewoon Deco ga noemen, neem dat van me aan) EN DEVIAN, IN DE SOARING HAWK!
Nick: En, onze volgende deelnemer, graag uw applaus voor... pizza! n.n
Luki: PIZZA EN... wacht. Pizza? Oh God nee Nick, je gaat toch niet weer beginnen? ;_;
Nick: Met wat? o.o; *neemt pizza aan van een koerier*
Luki: *sigh* Nou ehm, graag uw applaus voor... FAUNAAT EN AGGRON, IN DE EFTELING!
Nick: En dan zijn we nu *nom nom* aanbeland *nom nom* bij de nieuwelingen. o.o
Luki: Kan je op z'n minst niet wachten met hem op te eten tot we klaar zijn met het opnoemen van de racers, Nick...?
Nick: Nee want dan wordt 'ie koud. o.o
Luki: *sigh* Iig... graag uw applaus voor de eerste van de vier nieuwelingen: JARI EN KOCUR, IN DE LOLICON MOBILE!
Iedereen: Desuuuu~
Luki: De tweede nieuweling... *sigh* KIMES EN ZOMBIE, IN DE COFFEE BERSERKER!
Iedereen: ...zombie? Wie de neuk is dat? o.o
Nick: *nom nom* o.o
Kimes: ...wat? Jullie weten toch wat een zombie is? Ik heb hem geen naam gegeven... daar ben ik niet zo voor...
Zombie: ...*kwijlt*
Kijkers: AWF Kart wordt steeds gekker en gekker. o_o'
Eoin: Onze derde nieuwkomer... graag een applaus voor, MORRIS EN ATROX, IN DE WRITER'S BLOCK!
Morris: Waarom hebben we onze kart eig vernoemd naar iets dat wij absoluut kunnen missen...?
Atrox: Omdat we hem gaan stukracen? :3
Morris: Hmm... je hebt een punt daar.
Eoin: En onze vierde en laatste nieuwkomer, graag uw applaus voor, AURAO EN GYARD, IN DE DESIGN EXPRESS!
Nick: Oh trouwens... *nom* waar is M3NN0? o.o
...
Eoin: Oeps, ik was hem vergeten te bellen om te zeggen dat we een sponsor gevonden hebben. ^^'

M3NN0: *zweeft door AWF City* Ik... geef... niet... op... tot ik... iemand... gevonden... heb...

[ Laatst gewijzigd door Aerival; 28 september 2010 om 21:09 ]

There ain't no rest for the wicked until we close our eyes for good~
Yonowaaru
Schrijver extraordinnaire

Yonowaaru's avatar
Standaard geplaatst op 28 september 2010 @ 19:57
Met quote antwoorden

Leuk hoor

Hi-La-RISCH!

How does it feel, dying?
I dunno, I never died before.
Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 28 september 2010 @ 19:58
Met quote antwoorden

Geweldig. Vorige dingen nooit gelezen enzo, maar dit is toch wel geniaal.

Lolicon Mobile, hoe bedenk je het x'D

Morris
[insert facepalm here]

Morris's avatar
Standaard geplaatst op 28 september 2010 @ 20:05
Met quote antwoorden

Awesome, de Writer's Block XD Gaat nog wat worden, hoor ik XD

Wel weer leuk. Misschien dat dit idd beter gaat worden dan LoAWF

It would please me to no end if you'd look into my carecup to find out it's empty.
- Morris Both (11 maart 1994 - heden)

Mijn 3DS fc: 0130 - 1991 - 3279 PM maar als je me toegevoegd hebt.
Abbysion
The Card Master

Abbysion's avatar
Standaard geplaatst op 28 september 2010 @ 20:11
Met quote antwoorden

\o/ Ik vroeg me al af wanneer het volgende hoofdstuk er kwam maar dit is even goed!

Open up your mind, let your fantasies unwind,
in this darkness which you know you cannot fight;
the darkness of the music of the night
Atrox
|

Atrox's avatar
Standaard geplaatst op 28 september 2010 @ 20:14
Met quote antwoorden

Zolang ik aan het stuur zit en Morris zich koest houdt ben ik tevreden.

Nee, een betere teammate had ik me niet kunnen wensen. Writer's Block, CAPS LOCK SPEED AHEAD!

Hopelijk wordt het een succes, Aerival .

Kaas
Like a boss

Kaas's avatar
Standaard geplaatst op 28 september 2010 @ 20:36
Met quote antwoorden

Ben ik gedegradeerd van coureur tot krantenjongen? :'(
Naja wel weer tof ;D

Yanta
Kluns.

Yanta's avatar
Standaard geplaatst op 28 september 2010 @ 20:37
Met quote antwoorden

Het is altijd genieten als er weer een seizoen is..

Ik volg niet snel dingen maar AWF kart blijft altijd leuk.

... En nu weet ik niet meer wat ik moet typen

Vaag Geval.

Proffesionele stalkster.
Αρτεμις
~Artemis~

Standaard geplaatst op 28 september 2010 @ 20:50
Met quote antwoorden

*squeeeeel* Eindelijk terug! 8D *hugglet Zorro* Laat de rest van de karts alvast inpakken, wij maken iedereen in, hè, Dré? n_n

Abbysion
The Card Master

Abbysion's avatar
Standaard geplaatst op 28 september 2010 @ 21:01
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Αρτεμις Bekijk bericht
*squeeeeel* Eindelijk terug! 8D *hugglet Zorro* Laat de rest van de karts alvast inpakken, wij maken iedereen in, hè, Dré? n_n
Go get them, My Queen!!

Open up your mind, let your fantasies unwind,
in this darkness which you know you cannot fight;
the darkness of the music of the night
Blazing CobaltX
Um

Blazing CobaltX's avatar
Standaard geplaatst op 28 september 2010 @ 21:06
Met quote antwoorden

Omg, echt lache. xD
Ga dit zeker volgen.

Deco T. Aoreste
Aleimon Thimble

Deco T. Aoreste's avatar
Standaard geplaatst op 28 september 2010 @ 22:32
Met quote antwoorden

Awfsome, zoals ik al op MSN zei - ik ga dit zeker weer volgen. =D Tevens chill dat ik er weer inzit. ^^

Nick blijft mijn favoriete karakter uit de serie =P Heb de echte Nick trouwens al eeuwen niet meer gesproken..

"The world's a playground. You know that when you are a kid, but somewhere along the way everyone forgets it."
Noof
Er is geen betere.

Noof's avatar
Standaard geplaatst op 28 september 2010 @ 22:44
Met quote antwoorden

Nicenice Roeland, je toverde weer een glimlach op mijn hele dag al Gijs-like gezicht.

Faunaat
Yoshi~

Faunaat's avatar
Standaard geplaatst op 28 september 2010 @ 23:05
Met quote antwoorden

Leuk, ik en aggron doen weer meer. xD In seizoen 1 of 2 geloof ik ook al. :P

RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 28 september 2010 @ 23:22
Met quote antwoorden

Wel tof. Ben benieuwd. Vond de vorige leuker xD. Actie is gewoon tof :c. Maar Mario Kart Cameo's zijn ook tof.

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten