Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Discussie & Actueel
Deze pagina opnieuw laden Welke betekenis heeft Anime voor jou (gehad)?

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Heero
De Controversiële denker

Heero's avatar
Standaard geplaatst op 31 mei 2015 @ 17:19
Met quote antwoorden

De meesten van ons hebben een periode meegemaakt dat ze veelvuldig naar Anime keken. Dit was vooral het geval tijdens de puberteit. Anime leerde ons dat er een andere wereld was, een fantasierijke wereld waar dingen gebeurden die in het dagelijks leven niet voorkomen. Of het nu gaat om de held die iedereen redt, of dames die altijd knap en schattig zijn. Misschien keek jij Anime toen je van de werkelijkheid probeerde te ontsnappen. Of beschouwde je het puur als een gezonde vermaak.

Nu we allemaal wat ouder zijn geworden vraag ik me toch af...Wat heeft Anime voor jou betekend en heeft het jouw veranderd? En in welke zin? Wat heb je geleerd van Anime? Of heeft Anime jou juist geremd in je persoonlijke ontwikkeling? Heb je nu een alternatief gevonden voor Anime?

Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 01 juni 2015 @ 00:29
Met quote antwoorden

Het blijft een leuke (uit de hand gelopen) hobby, maar het gaat verder dan dat. Ik heb er vrienden en enigszins een sociaal leven gekregen en heb er nu al voor het vijfde jaar een zinvolle en leerrijke tijdsbesteding mee verworven in de vorm van het meewerken aan en besturen van de enige niet-Fransstalige animeconventie in België, sinds dit jaar als voorzitter.

Atsusacon, join our next edition on 28-29 July 2018!
lugia07
Female AWF Member ;D

lugia07's avatar
Standaard geplaatst op 01 juni 2015 @ 01:02
Met quote antwoorden

Ik ben juist de laatste tijd anime gaan kijken
Ik had eerder wel enigszins interesse en ben toen 1 gaan kijken
Maar toen zag ik dat er meer dan 500 afleveringen waren, en ungoing
Ik wil graag ook een keer een einde zien, en toen ben ik gestopt ermee
Op school (2008) keken een aantal mensen ook anime, had er wel interesse voor, maar ben toen niet meer op het idee gekomen het te kijken :P

Nu ken ik een paar mensen die het ook kijken, en ik vroeg of ze aanraders hadden
Ik ben toen een keer wat gaan kijken, en ik vond het helemaal geweldig!
Nu kijk ik een half jaar? veel anime, op aanraden van
Iets proberen en het blijkt niks te zijn, daar begin ik niet meer aan, dat werkt niet xD

's avonds kijk ik GTST, heb wat te doen in huis enzo
En dan als ik alles weer heb gedaan, van wat ik wou doen, geen zin om te gamen....
Wat nu?
Ik mis iets....
Dus dan word het anime =D
Of soms een film, maar mijn voorkeur gaat naar anime

Puur vermaak, is het bij mij
Nu zou ik het verder nog wel leuk vinden, om het te leren tekenen

Heb nu net ook een Anime List aangemaakt :P
I really like it!

I <3 Shiny's

Trade Station << Update Pokemon Sun*
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 01 juni 2015 @ 22:23
Met quote antwoorden

Ik kijk al anime vanaf mijn 14de geloof ik. ik ben nu 29. Het is gewoon een deel van me leven. Ik kijk altijd anime voor dat ik ga slapen en tijdens het eten Vergelijk het gewoon met een goed boek.

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
Ludo Sanders
Anime Forum Lid

Ludo Sanders's avatar
Standaard geplaatst op 08 juni 2015 @ 17:52
Met quote antwoorden

Ik ging naar een nieuwe middelbare school. In de pauze had je een hele groep jongens die over Naruto gingen praten. Het was de grote meerderheid, en ik wilde ook bij de populaire groep horen, dus ging ik ook Naruto volgen. Vanuit daar heb ik de sprong naar meerdere animes gemaakt. Ik heb daarvoor een paar animes gecheckt zonder echt beseft te hebben dat het animes waren, waaronder: Guyver, DBZ en de eerste 200 eps van One Piece( ergens in 2005 ofzo).

Ik heb nu niet meer echt de tijd om het te kijken en heb me daardoor beperkt tot een paar manga's die ik wekelijks lees. Na mijn middelbare school periode kijk ik eigenlijk alleen nog maar in de zomervakantie.

Wer beschützt die Schwachen vor dem Mann, der die Schwachen beschützt?
Airclever
Fire of Kaladesh

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 02 juli 2015 @ 10:33
Met quote antwoorden

Ik ben iemand die ontiegelijk veel manga leest. Het is een leuk tijdverdrijf.

Verder, impact? Tenzij je Toradora heet, niet bepaald.

Audax
Oh

Audax's avatar
Standaard geplaatst op 02 juli 2015 @ 17:04
Met quote antwoorden

De enige impact die 'anime' op mij heeft gemaakt is dat ik mijn hele leven fan ben geweest van Pokémon en alles eromheen (hoewel de anime natuurlijk gebaseerd is op de games). Voor de rest is anime voor mij alleen vermaak, jammer genoeg heb ik er tegenwoordig te weinig tijd voor.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten