Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Discussie & Actueel
Deze pagina opnieuw laden Drugs #4

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Deco T. Aoreste
Aleimon Thimble

Deco T. Aoreste's avatar
Standaard geplaatst op 18 maart 2013 @ 18:14
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Kumori Bekijk bericht
@Deco: Mensen veroordelen omdat ze drugs gebruiken doe ik zeker niet, ik ga niet over andermans leven dus ik heb ook geen idee waarom ik me daarmee zou bemoeien. ;p
Gelukkig ^^ Er zijn niet-gebruikers die dat wel doen namelijk en dat levert soms nogal vervelende situaties op.

Quote:
Wel vind ik het heel erg vervelend als ik door mensen wordt betrokken bij drugs/alcohol/tabak terwijl ik dat niet wil en ze het dan gaan opdringen zoals: 'Wil je echt geen peuk? ah joh, 1 hijsje maar, kom op!'
Ik kan daar zo boos om worden, laat me gewoon met rust xD haha
Mee eens, da's gewoon een slechte zaak. Ik zou iemand nooit willen overhalen tot drugsgebruik (incl. alcohol/tabak) als ze daar zelf duidelijk niets mee hebben.

Fighting the heat and learning to sleep alone.
"The world's a playground. You know that when you are a kid, but somewhere along the way everyone forgets it."
Jewell
The Light of Fire

Jewell's avatar
Standaard geplaatst op 21 maart 2013 @ 13:13
Met quote antwoorden

Ik heb het zelfde idee erover als Melissa. Mijn neef wordt nooit meer de oude en kan nooit meer normaal meedraaien in de maatschappij door drugs en toen ik 13 was is mijn beste vriendin die ik zag als grote zus eraan overleden. Dit was weliswaar niet direct door drugs, maar ze was zodanig onder invloed waardoor ze er niets meer tegen kon doen.

Hierdoor heb ik echt oprecht een hekel aan drugs en ik ga nooit gebruiken. Ik vind dat mensen zelf moeten weten wat ze doen, maar ik zou het wel heel erg op prijs stellen als ze geen drugs gebruiken in mijn directe omgeving. Gelukkig ken ik genoeg lieve mensen die daar rekening mee houden voor mij Ik voel me namelijk niet op mijn gemak als ik moet praten oid met iemand die drugs heeft

Helaas zijn er ook mensen die dit van mij niet kunnen respecteren. En dat vind ik echt heel jammer.

HorridOwn4ge
Burn Motherfucker Burn!

HorridOwn4ge's avatar
Standaard geplaatst op 11 november 2014 @ 23:40
Met quote antwoorden

Wat zijn een aantal betere films (het liefst drama en/of een serieuze sfeer) die over drugs gaan?

De gene die ik al gezien heb zijn:
  • Trainspotting
  • Requiem for A Dream
  • Enter the Void
  • Fear and Loathing in Las Vegas

Jack was nimble, Jack was quick, but Jack still couldn't dodge Chuck Norris' roundhouse kick.
Creds naar WhiteAbsol voor ava.
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten