Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Yu-Gi-Oh!
Deze pagina opnieuw laden Kaart Vraag en uitleg topic # 3

Antwoord
 
Onderwerptools Weergave
ninoama
Anime Forum Lid




Standaard geplaatst op 19 augustus 2011 @ 04:07
Met quote antwoorden


in de beschrijving staat als eerste: "This card cannot be Normal Summoned or Set"
Dus je kunt hem niet als een normale kaart op het veld zetten, je kunt hem alleen op de beschreven manier special summonen.
 
ninoama
Anime Forum Lid




Standaard geplaatst op 19 augustus 2011 @ 04:07
Met quote antwoorden


Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Capslock Bekijk bericht
Ik heb ook nog een vraag:

Het effect van chaos sorcerer is: This card can only be Special Summoned by removing 1 LIGHT and 1 DARK monster in your Graveyard from play.

Hoe ik het opvat is dat je 'm dus wel kan normal summonen,
maar in mijn spel op de psp kan ik 'm niet normal summonen en ik snap niet waarom dat niet kan
in de beschrijving staat als eerste: "This card cannot be Normal Summoned or Set"
Dus je kunt hem niet als een normale kaart op het veld zetten, je kunt hem alleen op de beschreven manier special summonen.
 
ninoama
Anime Forum Lid




Standaard geplaatst op 19 augustus 2011 @ 04:08
Met quote antwoorden


sorry voor de dubbele post, had even niet door dat je als quote moest reageren.
my bad.
 
ninoama
Anime Forum Lid




Standaard geplaatst op 19 augustus 2011 @ 04:10
Met quote antwoorden


Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Bursterker Bekijk bericht
Ik heb ook een klein varaagje over de kaart Solidarity werkt deze kaart ook voor de tegestander een ja of een nee is genoeg
Nee, deze kaart heeft het niet specifiek over beide spelers, als het voor beiden zou gelden had dat er wel bij gestaan. Als "If either player has...". :-)
 
ninoama
Anime Forum Lid




Standaard geplaatst op 19 augustus 2011 @ 04:13
Met quote antwoorden


Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door simon0500 Bekijk bericht
hallo,

kan iemand mij het nut van cybernetic zone uitleggen?

alvast bedankt,
Er zit eigenlijk maar weinig nut aan,
het is een beetje het voorkomen dat je tegenstander je in zijn beurt aanvalt.
Verder kan ik er ook niet al te veel over zeggen. =\
 
MCdovski
Anime Forum Lid




Standaard geplaatst op 21 juni 2012 @ 18:54
Met quote antwoorden


hallo, hoe bereken je de attack and defense van twee monsters die je samengevoegd heb met een polymerisation card?
 
Saki
~^~^~
 
Saki's avatar
Standaard geplaatst op 21 juni 2012 @ 22:01
Met quote antwoorden


De nieuwe atk en def waardes staan op je paarse fusion kaart of worden uitgelegd op die kaart ^^
 

~Carpe Diem~
Mijn anime lijst & mijn manga lijst
Nil Volentibus Arduum, Voor zij die willen is niets onmogelijk
MCdovski
Anime Forum Lid




Standaard geplaatst op 22 juni 2012 @ 22:07
Met quote antwoorden


Oke Dankje man
 
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe onderwerpen openen
Je mag geen berichten plaatsen
Je mag geen attachments plaatsen
Je mag je berichten niet wijzigen

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.