Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Yu-Gi-Oh!
Deze pagina opnieuw laden Kaart Vraag en uitleg topic # 3

Antwoord
 
Onderwerptools Weergave
fakerick
Topless
 
fakerick's avatar
Standaard geplaatst op 19 januari 2010 @ 14:37
Met quote antwoorden


ik heb op mn spel (WCT09) Fairy king truesdale met het effect: if this card is on the field in defence position all plant type monster gain 500 atk and def
een vriend op school heeft die kaart maar dan:
if this monster is face up on the field all plant types gain 500 atk and def
dus de ecthe is een stuk beter?
 

Wuju like a potion? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Animelover25
Anime Forum Lid
 
Animelover25's avatar
Standaard geplaatst op 20 januari 2010 @ 07:41
Met quote antwoorden


hmmm die van mij zecht het zelfde als hij in def is dan krijgen alle face up plant type monster 500 atk en def

of hij heeft een fake/reprint ik weet het niet zeker maar ik dacht dat deze kaart allen bij het spel was

De mijne zegt rechte onder het plaatje: TFK-en001

weet niet meer waar ik hem uit heb dus kan je niet verder helpen
 
D.D. dude
Anime Forum Lid
 
D.D. dude's avatar
Standaard geplaatst op 20 januari 2010 @ 13:53
Met quote antwoorden


http://yugioh.wikia.com/wiki/Fairy_King_Truesdale
Het effect op Stardust Accelerator klopt. Waarschijnlijk een misprint of whatsoever.
Trouwens, voortaan als je het niet weet, kan je op die site kijken, gewoon de naam goed intypen =)
 
Sven94
Anime Forum Lid
 
Sven94's avatar
Standaard geplaatst op 26 januari 2010 @ 13:15
Met quote antwoorden


Ik heb een vraag over Zombie World. De kaart zegt dat alle monsters Zombie monsters worden, en dat je alleen maar Zombie monsters mag opofferen. Maar dan veranderd er toch eigenlijk helemaal niets?
 

Bezig met: Pokémon: Devon's Journey
Animelover25
Anime Forum Lid
 
Animelover25's avatar
Standaard geplaatst op 26 januari 2010 @ 14:11
Met quote antwoorden


Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Sven94 Bekijk bericht
Ik heb een vraag over Zombie World. De kaart zegt dat alle monsters Zombie monsters worden, en dat je alleen maar Zombie monsters mag opofferen. Maar dan veranderd er toch eigenlijk helemaal niets?
je mag allenb voor zombie type monster op roepen als die in je hand een Dragon type of andere type behalve zombie ( horger dan LVL 5) kun je niet tibute summonen
 
Lonestar
Ex-Modder Eter.
 
Lonestar's avatar
Standaard geplaatst op 26 januari 2010 @ 16:54
Met quote antwoorden


@ Fairy King, deze kaart heeft die wording, maar hij is errata'd:

 

Oude sig is oud, hier komt later wel ff wat.
D.D. dude
Anime Forum Lid
 
D.D. dude's avatar
Standaard geplaatst op 26 januari 2010 @ 20:25
Met quote antwoorden


Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Sven94 Bekijk bericht
Ik heb een vraag over Zombie World. De kaart zegt dat alle monsters Zombie monsters worden, en dat je alleen maar Zombie monsters mag opofferen. Maar dan veranderd er toch eigenlijk helemaal niets?
Zombie World is alleen hand en graveyard.
Dat betekent dat de kaarten in de hand geen Zombie's zijn. Dus klopt de rest gewoon.

@Lonestar: Nooit geweten O.o
 
Saki
~^~^~
 
Saki's avatar
Standaard geplaatst op 26 januari 2010 @ 22:49
Met quote antwoorden


over FKT:

Hij is wegeggeven bij het WC 4 maar later zijn de regels rondom hem veranderd. Die nieuwe regels zijn dus ook toegevoegd in dat 5D's spel

Zo zijn der in de loop der jaren, wel meerdere veranderd
 

~Carpe Diem~
Mijn anime lijst & mijn manga lijst
Nil Volentibus Arduum, Voor zij die willen is niets onmogelijk
Animelover25
Anime Forum Lid
 
Animelover25's avatar
Standaard geplaatst op 27 januari 2010 @ 06:51
Met quote antwoorden


Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Saki Bekijk bericht
over FKT:

Hij is wegeggeven bij het WC 4 maar later zijn de regels rondom hem veranderd. Die nieuwe regels zijn dus ook toegevoegd in dat 5D's spel

Zo zijn der in de loop der jaren, wel meerdere veranderd
hmm ik had dat in 2007 tijdens toernooi ook een met pete, the dark clown

de kaart was vernietichte en in grave ik remove hem van play en special summon er nog 1 van uit me deck toen zei iemand "dat moet in je standby phase" en ik was echt van WTF dan lukt me dark deck ( wat toen nog geen DAD aleen Dark Rainbow dragon in zat) niet meer, toen mochter er ook nog 2 Return from a diferent dimansion erin

Nu is mijn vraag: hoe it het met pete, the dark clown is hte nu verandert of niet?
 
phoenix22
Anime Forum Lid




Standaard geplaatst op 30 januari 2010 @ 11:28
Met quote antwoorden


ik had een vraag over mask of restrict er staat dat je dan geen monsters meer kan tributen maar je kan dan toch nog wel gewoon fusion/sychro sumenen??
 
Zero system
<><
 
Zero system's avatar
Standaard geplaatst op 30 januari 2010 @ 11:48
Met quote antwoorden


card rulings mask of restrict
* Fusion Material Monsters are not Tributes, so a Fusion Monster may be Special Summoned while this card is active on the field.[1]
ja dus

* If "Mask of Restrict" is chained to a Ritual Spell Card, the effect of the Spell Card cannot resolve and no monsters are Tributed from the hand or field. [1]

* If "Mask of Restrict" is active, a Toon Monster that requires Tributes cannot be Special Summoned. The activation of "Mask of Restrict" cannot be chained to the Summoning of a Toon Monster, but it can be chained to the activation of "Toon World". [1]

* If "Mask of Restrict" is chained to the effect of "Cannon Soldier" you will still take damage because Tributing a monster is a cost of "Cannon Soldier" and is performed when the effect of "Cannon Soldier" is activated. If "Mask of Restrict" is chained to your opponent’s "Share the Pain" you do not have to Tribute a monster, but your opponent still does because it is a cost.[1]
 

Powered by: Games, Anime and Music | MAL
Aion ftp anuhart Hakurei level 60 rangerLol:Zettou Kanna/lvl 30
D.D. dude
Anime Forum Lid
 
D.D. dude's avatar
Standaard geplaatst op 30 januari 2010 @ 16:43
Met quote antwoorden


Met andere woorden, ja, dat kan nog gewoon.
 
phoenix22
Anime Forum Lid




Standaard geplaatst op 31 januari 2010 @ 09:31
Met quote antwoorden


oke coowl thanks
 
jurgyy
[✓] Online
 
jurgyy's avatar
Standaard geplaatst op 06 maart 2010 @ 15:29
Met quote antwoorden


ey, ik heb een vraagje, als je skape goat speelt en hij word vernietigd door een giant turnade, zijn alle skapegoat-tokens dood weg of blijven ze staan?
dus als je hem dan nog een keer speelt (omdat hij door giant turnade weer in je hand zit) zou je 8 tokens hebben?
of gewoon maar 4 dan?(omdat de andere 4 vernietigd waren)
 

-------------知っている死神はりんごしか食べない-------------
---------------------Rock on freaky bro!---------------------
Koentje
Anime Forum Lid
 
Koentje's avatar
Standaard geplaatst op 06 maart 2010 @ 18:13
Met quote antwoorden


Scapegoat is geen Continuous Spell Card, oftewel Giant Trunade zou geen effect hebben op Scapegoat omdat als jij Scapegoat activeert, hij meteen naar je grave gaat, en jij 4 tokens krijgt.
 
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe onderwerpen openen
Je mag geen berichten plaatsen
Je mag geen attachments plaatsen
Je mag je berichten niet wijzigen

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.