Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Algemeen > Games
Deze pagina opnieuw laden WiiU

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Maverick
KANSOKU!

Maverick's avatar
Standaard geplaatst op 07 juni 2011 @ 19:50
Met quote antwoorden

Geen support voor GameCube controllers? Alsof ik even 50 euro per controller ga uitgeven omdat ze wat witter, dunner en ronder zijn... :').

RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 07 juni 2011 @ 19:56
Met quote antwoorden

Geen Gamecube controller... boehoe =(

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 07 juni 2011 @ 20:12
Met quote antwoorden

Ben momenteel de press kit aan het downloaden. (gaat nog wel even duren) dus hopelijk heb ik binnenkort wat leuke weetjes.

A man's dream will never die!
My anime list
I'm give up your appellation's technical monkey
MuffCabbage
Wanna Rhydon my Weedle?

MuffCabbage's avatar
Standaard geplaatst op 07 juni 2011 @ 20:14
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Kimes Bekijk bericht
Qua graphics kun je niet veel meer omhoog denk ik, de consoles hebben HD wat wil je nog meer met graphics? Okay, 3D, maar wat anders?
de games zelf zijn meestal niet hd je ps3 en tv upscaled het gewoon bijvoorbeeld call of duty zou mr iets van 600p zijn ofzo

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.- ART -
Gohma
Parasitic Arachnid

Gohma's avatar
Standaard geplaatst op 07 juni 2011 @ 20:59
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Timo* Bekijk bericht
Die Zelda voor de WiiU zag er wel enorm vet uit zeg! Link vechtend tegen king gohma of iets dergelijks
Queen Gohma. Tss.

Maar het ziet er leuk uit, dat ding.
...en omg, een nieuwe Super Smash Bros.? Moet. Hebben.

Design - Tekeningen - Animelijst ^_^
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
Libertine
Anime Forum Lid

Thumbs up geplaatst op 07 juni 2011 @ 21:08
Met quote antwoorden

Nu alleen nog Pikmin 3 aankondigen. Die game leent zich zo waanzinnig goed voor de Wii U dat het een schande is dat we nog zo lang moeten wachten.

iTeruri
Nerdfighter

iTeruri's avatar
Standaard geplaatst op 07 juni 2011 @ 21:19
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Dregora Bekijk bericht
Als dat zo is, dan kan ik mijn mening herzien en dat doe ik dan ook met plezier, maar tot nu toe blijf ik twijfelen, puur omdat Nintendo altijd achter heeft gelegen qua graphics, dus kan me moeilijk inbeelden dat ze pro graphics hebben.
Als ik zou moeten kiezen tussen een innovatieve game met gemiddelde graphics of een totaal uitgekauwd concept met geweldige graphics, zou ik eerder voor de innovatie gaan dan de graphics. En aangezien de Nintendo consoles vooral om innovatie gaan en niet om graphics...

Ik vind het echt stom dat ik naar school moest tijdens de presentatie van dit ding. Had het graag gezien. =/

DFTBA - Don't Forget To Be Awesome!
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 07 juni 2011 @ 21:20
Met quote antwoorden

Zal de wiiu ook weer binnen een week gehacked worden ? of denk je dat nintendo geleerd heeft van zijn fouten ?

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
Tim
Magistraal lid.

Tim's avatar
Standaard geplaatst op 07 juni 2011 @ 21:31
Met quote antwoorden

Ik ben er nog sceptisch over. Ik ben niet zo een graphichoer ofzo maar ze lopen wel achter dat ze nu pas met gelijkwaardige graphics komen die PS3/X360 al hadden.

Verder zou ik graag willen zien hoe het onlineaspect van Nintendo zich gaat ontwikkelen.

If there is evil in this world,
It lurks in the hearts of men.
Edward D. Morrison
RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 07 juni 2011 @ 23:47
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Tim Bekijk bericht
Ik ben er nog sceptisch over. Ik ben niet zo een graphichoer ofzo maar ze lopen wel achter dat ze nu pas met gelijkwaardige graphics komen die PS3/X360 al hadden.

Verder zou ik graag willen zien hoe het onlineaspect van Nintendo zich gaat ontwikkelen.
Jep, het is te laat. Ik heb geen idee wat Sony en Microsoft gaat neerzetten, maar ergens heb ik t gevoel dat deze console maar een tussendoortje wordt en dat hij eigenlijk miss maar 3 jaar ofzo mee zal gaan en Nintendo zegt er komt een console uit die Next Next Gen wordt xD.

Maar goed tijd zal 't leren. Het idee is awesome though. En ik vind de kwaliteit die t al liet zien geweldig.

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
Chopstick
(`_´)ゞ

Chopstick's avatar
Standaard geplaatst op 08 juni 2011 @ 00:19
Met quote antwoorden

Hopelijk geven ze deze console een scherpe prijs mee. Veel First Party beelden heb ik overigens niet gezien. Beetje een bummer. De controller lijkt me best groot en lomp. En idd wat Henduluin zei, lijkt het me ook irritant om de focus steeds te moeten verleggen tussen twee schermen.

ಠ‿ಠ
MuffCabbage
Wanna Rhydon my Weedle?

MuffCabbage's avatar
Standaard geplaatst op 08 juni 2011 @ 00:24
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Chopstick Bekijk bericht
Hopelijk geven ze deze console een scherpe prijs mee. Veel First Party beelden heb ik overigens niet gezien. Beetje een bummer. De controller lijkt me best groot en lomp. En idd wat Henduluin zei, lijkt het me ook irritant om de focus steeds te moeten verleggen tussen twee schermen.
dachten ze ook met de ds.. achteraf toch ook een groot succes geworden ik weet nog goed dat iedereen dacht wtf heb je nou aan 2 schermen..

Toch vind ik het princiepe onnodig.. want als het voor de hardcore gamers is. Dan zou dit niet kloppen want een hardcore gamer heeft meestal ze eigen gameplek dus dan maakt het switchen tussen de 2 schermen bullshit.

Maar ik ben wel nieuwschierig want nintendo is en blijft de master.. ik geniet van me playstation en xbox maar toch als ik weer een x vrienden uitnodig om super smash brawl tespelen zijn we 4 uur lang aan het lachen gieren en brullen. Terwijl ik in me cod party alleen maar zit teschelden doordat ik lag heb hahah

[ Laatst gewijzigd door MuffCabbage; 08 juni 2011 om 14:51 ]

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.- ART -
LordAnthony
Let's go out tonight

LordAnthony's avatar
Standaard geplaatst op 08 juni 2011 @ 00:28
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door MuffCabbage Bekijk bericht
dachten ze ook met de ds.. achteraf toch ook een groot succes geworden ik weet nog goed dat iedereen dacht wtf heb je nou aan 2 schermen..

Toch vind ik het princiepe onnodig.. want als het voor de hardcore gamers is. Dan zou dit niet kloppen want een hardcore game heeft/moet ze eigen gameplek hebben dus dan maakt het switchen tussen de 2 schermen bullshit.

Maar ik ben wel nieuwschierig want nintendo is en blijft de master.. ik geniet van me playstation en xbox maar toch als ik weer een x vrienden uitnodig om super smash brawl tespelen zijn we 4 uur lang aan het lachen gieren en brullen. Terwijl ik in me cod party alleen maar zit teschelden doordat ik lag heb hahah
Ten eerste: epic story bro
ten tweede: Wat zeg je nou allemaal?

"they fear is comes from satan"

-MAJINBUU
Chopstick
(`_´)ゞ

Chopstick's avatar
Standaard geplaatst op 08 juni 2011 @ 00:33
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door MuffCabbage Bekijk bericht

Toch vind ik het princiepe onnodig.. want als het voor de hardcore gamers is. Dan zou dit niet kloppen want een hardcore game heeft/moet ze eigen gameplek hebben dus dan maakt het switchen tussen de 2 schermen bullshit.
De DS schermen bevinden zich op niet zo'n heel grote afstand van elkaar. Dat kan niet gezegd worden van een scherm dat je in de hand op de bank houdt en een tv scherm. Wanneer werd er overigens een regel gemaakt dat een hardcore game op een vaste plek afgespeeld hoort te worden?

@Lord Anthony
Niet zo flauw doen. :P Het is nog aardig te lezen, met wat moeite.

ಠ‿ಠ
RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 08 juni 2011 @ 00:59
Met quote antwoorden

Niet zo Grammar Nazi'en tis gewoon fatsoenlijk te lezen..

Prijs zal de doorslag geven en de launch titels that is. Ben benieuwd wat voor nieuwtjes we gaan horen.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten