Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Algemeen > Games
Deze pagina opnieuw laden Megaman Battle Network / Rockman.EXE [GBA/NDS]

Antwoord

Onderwerptools Weergave
rida01
General

rida01's avatar
Standaard geplaatst op 15 februari 2015 @ 17:17
Met quote antwoorden

Zijn er eigenlijk mensen hier die deze spellen spelen/gespeeld hebben?
Wat is jullie favoriet? Komen er denken jullie nog sequels?

-
Ik denk dat deel 2 en 3 mijn favorites zijn. Ik wacht al echt jaren op een sequel, dit waren echt m'n lievelings RPG-games op de GBA. Ik denk alleen niet dat die sequels ooit zullen komen.
Vond Star Force t.o.v Battle Network teleurstellend.

No matter what you say you can't take it back.
Henduluin
た~る!

Henduluin's avatar
Standaard geplaatst op 15 februari 2015 @ 19:34
Met quote antwoorden

2=3>6>5>1>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>4

2 en 3 elk meerdere keren volledig uitgespeeld, dijk van games, al worden ze pas echt uitdagend in de post-game.

Anyway, sequels kan je vergeten. Voor zover ik begrijp waren de verkoopcijfers tegen het eind van de serie zeer teleurstellend. Er zijn wel een aantal fanprojecten aan de gang, maar meestal komen die niet verder dan een demo of twee. Ik denk dat het beste waar we op kunnen hopen een spiritual sequel is door een totaal ongerelateerd bedrijf dat fan is van de formule. Misschien dat de uitgave van de serie op de virtual console zo goed verkoopt dat Capcom zich realiseer dat ze goud in handen hebben, maar dat lijkt me sterk. Bovendien weet ik niet of ik wil zien wat ze nu met de serie zouden doen, gezien de richting die Star Force insloeg. Zou me niets verbazen als ze er een mobile game van maken, vol micro transactions. Want laten we eerlijk zijn, daar is deze serie bijna ideaal voor.

Devian
Dittokin

Devian's avatar
Standaard geplaatst op 23 februari 2015 @ 12:48
Met quote antwoorden

YES. Battle Network 3 heb ik zoveel uren aan verkwist, geweldig spel was dat. <3

rida01
General

rida01's avatar
Standaard geplaatst op 23 februari 2015 @ 13:50
Met quote antwoorden

Zou toch wel tof zijn om een remake te zien of iets in die richting van deze series. Vooral 2 en 3 hadden een goed verhaal

No matter what you say you can't take it back.
Gođafoss
Drowning hero

Gođafoss's avatar
Standaard geplaatst op 24 februari 2015 @ 13:19
Met quote antwoorden

Ik moet ze ooit nog een keer allemaal van begin tot eind uitspelen. 5 heb ik helemaal plat gespeeld, zowel de GBA als de Double Team DS versie (en dan uiteraard zowel met Protoman als met Colonel), 4 heb ik 1x uitgespeeld en 2/3 heb ik deels gespeeld. Wel sowieso een van m'n favoriete gameseries aller tijden.

Star Force vond ik trouwens ook best tof. Niet zo tof als Battle Network, maar ik heb ze toch alledrie uitgespeeld.

Life is a perception of your own reality.
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten