Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Pokemon - Games
Deze pagina opnieuw laden Lori's Vragentopic!

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
SalamenceMan
Do the Trapinch Dance!

Standaard geplaatst op 29 januari 2005 @ 12:03

Al gelukt Lori?

thug_brolly
Mystic

thug_brolly's avatar
Standaard geplaatst op 29 januari 2005 @ 12:07

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Lori
Hoe kan ik mijn pa in Petalburg City het beste verslaan? Ik krijg hem maar niet verslagen.. al gelijk bij zijn 1ste pokémon niet! Met welke aanvallen kan ik hem het beste tegengaan? Ik heb geen spookpokémon.
Als het goed is slaat hij je 1 keer en daarna wandelt hij en doetie niks meer
Met een goeie speed kan je hem blocken door fly/dig ofzo te gebruiken

Bram
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 29 januari 2005 @ 16:29

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door destinylord
geefde hem quickclaw
een swablu kun je beter nu goed trainen want die is ook handig Tegen drake
altaria
sing
dragon dance
aerial ace
filler(earthquake?)
Maar dat klopt nie er zit noch een ijs noch een draak aanval in je moveset!

thug_brolly
Mystic

thug_brolly's avatar
Standaard geplaatst op 29 januari 2005 @ 17:30

Leer hem ook nog Rock Smash en geef swablu ook maar een Lucky Punch want dat is nog beter dan DL de team

Onno
Mega Moderator

Onno's avatar
Standaard geplaatst op 29 januari 2005 @ 17:38

Wat moet een Swablu met Lucky Punch?

Domi
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 29 januari 2005 @ 17:46

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Onno
Wat moet een Swablu met Lucky Punch?
dat weet ie zelf volgens mij ook niet egt :sweatdrop: in zijn ogen is een swablu ook een channsy

Deco T. Aoreste
Aleimon Thimble

Deco T. Aoreste's avatar
Standaard geplaatst op 29 januari 2005 @ 19:14

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door thug_brolly
Leer hem ook nog Rock Smash en geef swablu ook maar een Lucky Punch want dat is nog beter dan DL de team
1. Lucky Punch is voor Chansey.
2. Rock Smash is een Fighting aanval.
3. Rock Smash zuigt en heeft 20 base power.
4. Wat bedoel je in hemelsnaam met 'DL de team' ?

thug_brolly
Mystic

thug_brolly's avatar
Standaard geplaatst op 29 januari 2005 @ 19:23

@Onno: Quik Claw heeft bijna geen nut *Je valt bijna nooit als 1ste aan* Dus hij kan net zo goed een andere item doen die ook geen nut heeft
@Domiboy: Lees mn bovenste bericht
@Deco: Srry maar ik bedoelde dat sing een hele slechte Evenwicht heeft dus koos ik gewoon domme aanvallen zoals Rock Smash
Ik bedoelde Destinylord,ik korte het gewoon af

Lori
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 31 januari 2005 @ 09:51

Ja bedankt jongens! Het is gelukt Ik heb een Swablu getraint, laten evalueren naar een Altaria en het is me gelukt om hem te verslaan! Ik zit alleen nu vast in Mosdeep :sweatdrop:

Onno
Mega Moderator

Onno's avatar
Standaard geplaatst op 31 januari 2005 @ 13:30

Ja, das weer opnieuw een gym hè? Maar gelukkig hebben de leiders maar twee pokémon en wel met een heleboel zwaktes.

Lori
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 31 januari 2005 @ 13:39

Ja maar ik heb ze al verslagen hoor! Alleen ik heb nog 2 vraagjes en ik hoop dat jullie die kunnen beanwoorden

1. Wat is het verschil tussen de Root en Claw fossil? Welke kan ik het beste nemen?
2. Ik wil nu naar Sootpolis City, maar ik kan de stad niet vinden? Welke kant moet ik opvaren vanaf Mossdeep city? Of ben ik nu heel erg blond En ik weet dat ik eerst team aqua moet verslaan ten zuiden van MossDeep City ergens in een grot, ik kan alleen die hele grot niet vinden Ik heb wel een grot gevonden waar een schip staat, de 'Submarine Explorer 1' maar Team Aqua is nergens te bekennen!

Wie helpt mij

Onno
Mega Moderator

Onno's avatar
Standaard geplaatst op 31 januari 2005 @ 14:09

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Lori
1. Wat is het verschil tussen de Root en Claw fossil? Welke kan ik het beste nemen?
Uit een Root Fossil kun je een Lileep opwekken in Devon Coroporation (Rustboro City) Voor Claw Fossil geldt hetzelfde, maar dan krijg je een Anorith.
Quote:
2. Ik wil nu naar Sootpolis City, maar ik kan de stad niet vinden? Welke kant moet ik opvaren vanaf Mossdeep city? Of ben ik nu heel erg blond En ik weet dat ik eerst team aqua moet verslaan ten zuiden van MossDeep City ergens in een grot, ik kan alleen die hele grot niet vinden Ik heb wel een grot gevonden waar een schip staat, de 'Submarine Explorer 1' maar Team Aqua is nergens te bekennen!
Die grot die je zoekt (Seafloor Cavern) zit op route 128. Er is daar ergens een rondje met dat lichtblauwe, ondiepe water waarop je kunt lopen. Binnenin dat rondje zit een stukje waar je Dive kan doen.
En over die duikboot, onthoud die plek, want als je daar Dive doet of op B drukt kom je in Sootopolis City!

Deco T. Aoreste
Aleimon Thimble

Deco T. Aoreste's avatar
Standaard geplaatst op 31 januari 2005 @ 14:30

Quote:
@Onno: Quik Claw heeft bijna geen nut *Je valt bijna nooit als 1ste aan* Dus hij kan net zo goed een andere item doen die ook geen nut heeft
@Deco: Srry maar ik bedoelde dat sing een hele slechte Evenwicht heeft dus koos ik gewoon domme aanvallen zoals Rock Smash
O, je bedoelde alles sarcastisch! Hehe... Sorry.

SalamenceMan
Do the Trapinch Dance!

Standaard geplaatst op 31 januari 2005 @ 16:44

Wedden, straks is ze in soothopolis en zegt ze: hoe kan ik kyorge vangen..... en daarna heeft ze problemen met Wallace's Milotic ... maaarja... we helpen je graag

thug_brolly
Mystic

thug_brolly's avatar
Standaard geplaatst op 31 januari 2005 @ 17:06

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Deco
Quote:
O, je bedoelde alles sarcastisch! Hehe... Sorry.
Ja,maar laten we ontopic gaan
Ik weet dat dit gek klinkt maar je zou meer dinge moeten proberen inplaats van zomaar om hulp gaan posten

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten