Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > One Piece
Deze pagina opnieuw laden One Piece manga discussie #34

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Lithium
Lone Justice

Lithium's avatar
Standaard geplaatst op 13 juni 2013 @ 20:39

Ik denk dat er absoluut geen verband is tussen die twee personages, wat voor drugs gebruik je Abby? :P

Abbysion
The Card Master

Abbysion's avatar
Standaard geplaatst op 13 juni 2013 @ 21:00

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Lithium Bekijk bericht
Ik denk dat er absoluut geen verband is tussen die twee personages, wat voor drugs gebruik je Abby? :P
The good ones

Ieder zijn mening, en ik denk dat er een verband is tussen die twee

Open up your mind, let your fantasies unwind,
in this darkness which you know you cannot fight;
the darkness of the music of the night
Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 13 juni 2013 @ 21:03

Ja echt. Ze lijken niet op elkaar. Moria ziet er meer demon-achtig uit.

En de enigste reden waarom BB een tweede DF heeft is omdat zijn lichaam een "uitzondering" is.

Bartolomeo is een supernova met zijn eigen crew.
Moria's oude crew is afgemaakt door Kaido en zijn huidige crew zat allemaal bij hem op Thriller Bark.

Hoe deze twee een connectie kunnen hebben is mij dus een raadsel.

A man's dream will never die!
My anime list
I'm give up your appellation's technical monkey
Legato
ざわ…ざわ…ざわ…

Legato's avatar
Standaard geplaatst op 13 juni 2013 @ 22:07

Bartolomeo is een supernova met zijn eigen crew.

De supernova's zijn de "worst generation" nu, meer supernova's zijn er niet... Het is wel een rookie met een bounty boven 100,000,000 als je dat bedoelt

Maar het is duidelijk iemand anders...Moriah, als die nog leeft (vast wel) komen we vast niet snel tegen, ik verwacht eerder dat Buggy ofzo hem tegen zal komen.

En over die DF, volgens de norm mag je maar 1 devilfruit tegelijk gebruiken omdat de spirits elkaar anders kapot maken, maar is slechts een paar keer gebeurd en eigenlijk weten we nog heel weinig daar vanaf behalve dat ze van de Grand Line vandaan komen (waar, hoe, waarom moeten ze nog zeggen), als ze bijvoorbeeld van 1 eiland vandaan komen, waarom zijn er dan geen crews met enkel DF users en waarom zijn die dingen zo wijdversprijd? (omdat het leuk is voor het verhaal sure, maar Oda zou Oda niet zijn als daar niet een hele complexe verklaring achter zat, of een simpele).

Blackbeard lijkt een uitzondering te zijn, maar wie weet, misschien was Roger er ook wel een en Luffy of iemand anders.

[ Laatst gewijzigd door Legato; 13 juni 2013 om 22:12 Reden: Effe lullen over devilfruits ]

Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 13 juni 2013 @ 22:34

Super rookies en super nova's zijn hetzelfde. Die groep waar Luffy en co bij horen noemen ze de worst generation ja. Maar dat is gewoon een subgroep van de super rookies/nova's

Das ook de hele reden waarom Cavendish zo'n hekel aan Luffy heeft. Is hij eindelijk een Supernova geworden. Heb je weer dat kleine groepje van de worst generation die alle aandacht opeist. Betekend het uiteindelijk nog steeds niets.

My anime list
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 13 juni 2013 @ 22:58

Misschien mixen bepaalde devil fruits wel samen. zoals rubber-electric en black-white

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
Lithium
Lone Justice

Lithium's avatar
Standaard geplaatst op 13 juni 2013 @ 23:16

nee .

Rowankov
Heehaw!

Rowankov's avatar
Standaard geplaatst op 14 juni 2013 @ 10:41

Juist, ik zie een luffy-enel samensmelting zo voor me.
Het is beter als er wat mysterie blijft, wat ook een van de dingen is die One Piece zo'n geweldige serie maken.

-Heehaw! I'm not gonna die! Heehaw!
-Oh you got me!
mugiwari
Anime Forum Lid

mugiwari's avatar
Standaard geplaatst op 16 juni 2013 @ 00:29

ik realiseerde me in eens dat wapol misschien wat te maken heeft met die speelgoed mannen. hij had ook een hond in speelgoed omgezet en hij heeft nu een eigen toys factory. wat denken jullie hier van

Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 26 juni 2013 @ 10:52

Retegaaf chapter, Sanji's chick is meer baas als ik dacht. Kan niet wachten hoe de battle tussen Dofla en Law zal gaan.

Ik denk dat dit de tweede keer is dat we DF users tegen elkaar zien vechten met een zeer vergelijkbare power? (Naast Ace vs Akainu) Ik ben benieuwd wie de upper hand heeft.

Logia, Zoan, Mecia... I can seal their powers... All the arrogant wretched ability users! My power can't be stopped!
RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 26 juni 2013 @ 13:35

Shit just got serious.

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
Rowankov
Heehaw!

Rowankov's avatar
Standaard geplaatst op 26 juni 2013 @ 13:44

Woooh goede ontwikkelingen. Ben wel benieuwd naar de rol van fujitora

Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 26 juni 2013 @ 14:36

Zou me niets verbazen als hij Law gaat helpen. Gast heeft eergevoel en kan het vast niet waarderen dat de Celestial Dragons de WG voorgelogen heeft.

My anime list
mugiwari
Anime Forum Lid

mugiwari's avatar
Standaard geplaatst op 26 juni 2013 @ 15:30

wat als df een celestial dragon is D:

sanji krijgt eindelijk een vrouw, lucky bastard XD. vraag me echt af hoe de crew er uit gaat zien na dit arc. blijft law bij hun in sunny, gaat violet echt mee, komen er nog nieuwe crew members?

zo veel vragen, Oda is echt een genie in schrijven

Erodar
POP POP

Erodar's avatar
Standaard geplaatst op 26 juni 2013 @ 15:35

Wel kinda nice dat Oda's Sanji's weakness eens op een andere manier gebruikt dan het hele 'zo'n enorm nadeel!!' wat inmiddels standaard geworden was.

I'm a miracle, I'm a unicorn, I'm a fucking needle in the haystack! And you're just some fucking dumb hipster who's munching my hay!
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten