Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Pokemon - Games > Pokemon - Games - Hacks
Deze pagina opnieuw laden HULP GEZOCHT: hoe maak je een pokemon game voor de pc?

Antwoord

Onderwerptools Weergave
sjoerdje
Anime Forum Lid

sjoerdje's avatar
Question geplaatst op 27 augustus 2011 @ 18:23
Met quote antwoorden

zoals als de titel al luid wil ik graag mijn eigen pokemon game maken voor de pc.
maar ik heb geen flauw idee hoe, dus wie kan mij helpen met bijv: site's, tips, ervaringen of alles.

alvast bedankt.

Ik wil je event's graag!
PM: 5113 0817 8647
Ichiro Kazuki
She's Doomed On Valentine

Ichiro Kazuki's avatar
Standaard geplaatst op 27 augustus 2011 @ 19:04
Met quote antwoorden

Hoort niet hier, Weet niet echt goed waar precies dus move het maar even naar Pokémon - Games.

sjoerdje
Anime Forum Lid

sjoerdje's avatar
Standaard geplaatst op 27 augustus 2011 @ 19:10
Met quote antwoorden

srry maar ik weet niet hoe dat moet.

Ik wil je event's graag!
PM: 5113 0817 8647
Λιοντάρι
Liontari

Λιοντάρι's avatar
Standaard geplaatst op 27 augustus 2011 @ 19:48
Met quote antwoorden

Het moet eigenlijk naar hacks subsectie.

Als je naar de Hack sub gaat kunnen ze je daar verder helpen. Daar komen mensen met hack ervaringen.

[SIGPIC]http://i282.photobucket.com/albums/kk252/JordiHuls/Aanvraag-signature.png[/SIGPIC]
Bursterker
(>'o')> <(-_-<) <('o')>

Bursterker's avatar
Standaard geplaatst op 03 september 2011 @ 17:13
Met quote antwoorden

inderdaad het hoort ni hier maar als ge het het wilt weten met programma's van advance map

Gestop met 'Ninja" deck te maken vanwege ze nu bestaan zexal episode 15-16. Als het uitkomt koop ik het derekt number 12: Armored Ninja (en nog wa)
Hardcore Kidd
Allang geen hardcore meer

Hardcore Kidd's avatar
Standaard geplaatst op 04 september 2011 @ 01:38
Met quote antwoorden

^@above: Dude hij wil een game maken, niet een rom hacken.

@sjoerdje: Daarvoor heb je RPG Maker XP nodig om dat te maken. Geloof dat er ook een starterspakket is voor RMXP met de basis voor een pokemonspel. Standaard tiles en OW's. Ik kan je hier echter niet veel meer mee helpen aangezien ik daar geen kaas van heb gegeten. Succes!

Casual as usual
Bursterker
(>'o')> <(-_-<) <('o')>

Bursterker's avatar
Standaard geplaatst op 04 september 2011 @ 12:43
Met quote antwoorden

@Hardcore ge kunt alle maps veranderen en de scripts van plaats veranderen dus dan krijgde een hele nieuwe wereld alleen met het zelfde verhaal maar die scripts kunde dan me een ander programma veranderen. 'twas maar een optie

Gestop met 'Ninja" deck te maken vanwege ze nu bestaan zexal episode 15-16. Als het uitkomt koop ik het derekt number 12: Armored Ninja (en nog wa)
Hardcore Kidd
Allang geen hardcore meer

Hardcore Kidd's avatar
Standaard geplaatst op 09 september 2011 @ 15:30
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Bursterker Bekijk bericht
@Hardcore ge kunt alle maps veranderen en de scripts van plaats veranderen dus dan krijgde een hele nieuwe wereld alleen met het zelfde verhaal maar die scripts kunde dan me een ander programma veranderen. 'twas maar een optie
Iig niet de goede optie xD hij heeft waarschijnlijk de RMXP games gezien hier in het forum, omdat die nog enigszins lopen..

Casual as usual
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten