Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Pokemon - Games
Deze pagina opnieuw laden Algemeen Pokémon Omega Ruby & Alpha Sapphire Topic #2 (Spoiler Warning)

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 02 oktober 2014 @ 20:57

Vorig topic

Release date: 28 November 2014

QR-Code Secret-Base

Heb alvast document aangemaakt voor QR-Code van de Secret-Base.
Sta je er nog niet tussen Stuur N3TM@SK een PM

Graag nieuwe info in Spoilers

[ Laatst gewijzigd door N3TM@SK; 22 november 2014 om 17:38 ]

Fc 3DS:3952 6994 0365
05-12-2005 De dag die geen enkele PSV-er ooit zal vergeten
iTeruri
Nerdfighter

iTeruri's avatar
Standaard geplaatst op 02 oktober 2014 @ 21:53

Anhao in vorig topic:

De vier Pokémon die ik er op vooruit vind gaan als ze mega evolven zijn:

Mega Charizard Y. Charizard is altijd een fan favorite geweest, met goede reden, en Gamefreak is zich daar van bewust. Helaas hebben ze wat mij betreft met de X versie de plank compleet mis geslagen. De Y versie daarentegen bevat alles wat Charizard cool maakt, en combineert dat met genoeg nieuwe elementen.

Mega Blastoise. Eigenlijk geldt hier hetzelfde als voor Charizard, maar dan dat ik nooit echt een fan van Blastoise ben geweest. Deze mega heeft me enthousiast gemaakt voor zichzelf, maar ook voor Blastoise als Pokémon.

Mega Kangaskhan. Kangaskhan zelf verandert niet, en dat het kindje mee vecht vind ik thematisch erg sterk (past bij Kangaskhan als moeder). Dit komt ook terug in Parental Bond, wat een voordeel is omdat het één van de weinige Pokémon is waar ik echt van vind dat de ability bij het concept past en andersom. Het kind lijkt op te groeien, wat op zich ook wel weer vragen opwekt over Kangaskhan (waarom heeft ze een kind als ze zelf net uit een ei komt? waarom groeit het kind maar wordt Kangaskhan zelf als een enorme kangoeroe geboren?). Net zoals Blastoise en Zard Y blijft dit bij het originele design, maar accentueert het de juiste details om het te laten werken.

En tot slot Mega Mawile. Ik moet zeggen dat ik geen fan ben van de roze kleur, maar dat Mawile er een tweede bek bij krijgt vind ik eenzelfde stap als de enorme kanon van Blastoise. Het is simpelweg het bestaande overdrijven. De bek ziet er intimiderend uit, wat redelijk past bij Mega Mawile's ability. Ik moet zeggen dat ik de bekken er ook meer uit vind zien als haar, wat beter past bij Mawile's inspiratie. Mega Mawile heeft hetzelfde gedaan als Mega Blastoise, ik ben nu fan van Mawile terwijl ik dat eerst niet was.

De 15 die ik lelijker vind dan de normale vorm zal ik in een spoiler zetten omdat daar wel ORAS mega's bij zitten. De andere bekende mega's (te lui om te tellen), vind ik wel oké, niet per se beter of slechter dan het origineel.

Mega Charizard X. Nooit een fan van geweest, vind ik te veel doorslaan naar de fans tevreden houden ("de fans vinden shiny Charizard mooi, dus deze maken we gewoon zwart"). De vuurbaard vind ik lelijk, net als de vleugels.

Mega Pinsir. Wtf is er mee gebeurd?

Mega Gyarados. Van intimiderende zeemonster naar garnaal.

Mega Mewtwo Y.

Mega Heracross. Ziet er lachwekkend uit, dat wel, maar dit kan ik gewoon niet serieus nemen.

Mega Blaziken.

Mega Manectric. Zie Heracross, dit moet haast wel een grappig bedoeld design zijn wat per ongeluk in het spel terecht is gekomen.

Mega Garchomp. Hoewel ik hier eerlijk bij moet zeggen dat ik deze soms acceptabel vind. Maar soms ook echt niet uit kan staan.

Mega Lucario.

Mega Abomasnow. Maar volgens mij vind echt niemand deze leuk.

Mega Slowbro. Hadden ze van mij weg mogen laten.

Mega Sharpedo. Te veel spikes, te veel gele littekens, gewoon te veel. :/

Mega Camerupt.

Mega Audino.

En nu dan Mega Rayquaza.

Maar ook de twee mega's die in de code van X/Y zijn gevonden maar nog steeds niet bekend zijn gemaakt vind ik erg tegenvallen. Maar die heb ik nu niet meegeteld.

DFTBA - Don't Forget To Be Awesome!
lugia07
Female AWF Member ;D

lugia07's avatar
Standaard geplaatst op 02 oktober 2014 @ 22:00

I don't like it

LELIJK, mijn favo =(

I <3 Shiny's

Trade Station << Update Pokemon Sun*
tzimho
NaruSasu <3

tzimho's avatar
Standaard geplaatst op 02 oktober 2014 @ 23:51

Ben ik dan de enige die hem wel vet vind? Ik vind t design super! Houd wel beetje van de over powered look

Avatar made by the one and only ME
One day I will awaken my sharigan and you will be scared
Crazy™
Λιοντάρι
Liontari

Λιοντάρι's avatar
Standaard geplaatst op 03 oktober 2014 @ 23:59

Mwa, ik vind overall de Mega's overrated.

[SIGPIC]http://i282.photobucket.com/albums/kk252/JordiHuls/Aanvraag-signature.png[/SIGPIC]
fakerick
Topless

fakerick's avatar
Standaard geplaatst op 04 oktober 2014 @ 08:50

Al bekend wanneer de limited edition versies te pre-orderen zijn?

Wuju like a potion? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 05 oktober 2014 @ 22:15

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door fakerick Bekijk bericht
Al bekend wanneer de limited edition versies te pre-orderen zijn?
bedoel je die 2DSen?
Die liggen per 7 november in de winkel (los)
en per 28 november de bundel (2DS + Pokemon OR of AS.)
of bedoel je deze

Die zijn alleen in japan nog te krijgen
of ze hier in nederland/europa komen is niet bekent.

[ Laatst gewijzigd door N3TM@SK; 05 oktober 2014 om 22:48 ]

fakerick
Topless

fakerick's avatar
Standaard geplaatst op 07 oktober 2014 @ 22:05

Ik bedoelde de steelbook edities van de games

N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 07 oktober 2014 @ 22:31

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door fakerick Bekijk bericht
Ik bedoelde de steelbook edities van de games
Die kan/kon je alleen maar krijgen als je voor een bepaalde datum je game had gereserveerd. (in iedergeval bij de GameMania andere winkel weet ik niet)

fakerick
Topless

fakerick's avatar
Standaard geplaatst op 08 oktober 2014 @ 18:26

Heb dit (klik) gevonden, was dus begin september op Nedgame en Bol verkrijgbaar, had ik geen idee van, inderdaad op GameMania ook als je voor ergens in Juni hebt gepreorderd.

edit: Hier (klik) nog gevonden dat ze op Gamedumper.nl als enige nog zijn. Snel gepreorderd!

N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 09 oktober 2014 @ 22:46

Quote:
Secret-base gaat zo te werk (als je, vrienden wil tegen komen in je secret-base)
- Via Streetpass
- Via Wi-Fi (kan je over de hele wereld een secret-base zien, bezoeken is nog niet duidelijk maar denk het wel)
- Via QR-Code

Zodra er iemand in je secret-base is of is geweest kan je ze rekruteren voor je team (bijvoorbeeld als je je secret-base instelt als Gym)
Zet het niet in Spoiler omdat Secret-base niet echt iets nieuw is in het spel

Heb alvast een Document aan gemaakt voor de QR-Codes van de Secret-Base. (Sta je er nog niet tussen meld het bij mij via pm)

[ Laatst gewijzigd door N3TM@SK; 09 oktober 2014 om 23:00 ]

N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 10 oktober 2014 @ 09:16

Pokémon Omega Ruby & Alpha Sapphire- CoroCoro Reveals

The next batch of CoroCoro information has been posted to Japanese forums and this batch showcases more information about the upcoming game Pokémon Omega Ruby & Alpha Sapphire. While pictures have yet to be posted, the information that has come out is set to reveal Mega Latios, Mega Latias as well as two brand new Megas, Mega Pidgeot and Beedrill. Images of these specific parts of CoroCoro are yet to come, so it's technically unconfirmed, but the leakers have shown other parts of CoroCoro giving credence to this. We'll bring more, and pics, as they come so keep checking back.
Edit @ 09:45: Mega Pidgeot is Normal/Flying-type with the ability No Guard and Mega Beedrill is Bug/Poison-type with the ability Adaptability. You can fly on Mega Latios & Latias in the overworld and find Pokémon such as Reshiram, Zekrom, Dialga & Palkia in the sky. Latios is exclusive to Omega Ruby and Latias is exclusive to Alpha Sapphire.
Edit @ 10:00: The Eon Ticket is said to return through a special distribution. This makes Latias available in Omega Ruby and Latios available in Alpha Sapphire. | Edit @ 10:15: This ticket will be distributed via Serial Code in an upcoming issue
Edit @ 10:04: The Legendary Pokémon are found on islands that can only be found through areas on the sky. You access the sky through the Eon Flute item
Edit @ 10:14: You can also encounter various other Pokémon in the wild within the clouds over Hoenn.

[ Laatst gewijzigd door N3TM@SK; 10 oktober 2014 om 11:14 ]

DarkDevil
Kindernet

DarkDevil's avatar
Standaard geplaatst op 10 oktober 2014 @ 09:25

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door N3TM@SK Bekijk bericht
Die kan/kon je alleen maar krijgen als je voor een bepaalde datum je game had gereserveerd. (in iedergeval bij de GameMania andere winkel weet ik niet)
vind het dan best vreemd, want heb pas mijn Alpha Sapphire gereserveerd bij Game Mania en die medewerkster vroeg aan mij of ik de normale of steelbox editie wilde hebben

Respect voor: Maple Town, Star Street, Teddy Ruxpin, Dommel, Boes, Ovide en Alfred J. Kwak
Ichiro Kazuki
She's Doomed On Valentine

Ichiro Kazuki's avatar
Standaard geplaatst op 10 oktober 2014 @ 10:41

@DarkDevil: dat is inderdaad vreemd dan maar ik had op 3 september de informatie er over wel in het vorige topic gezet.

Quote:
Klanten die hun exemplaar van Pokémon Alpha Sapphire vóór 17 juni 2014 gereserveerd hebben ontvangen een exclusieve Pokémon Alpha Sapphire steelcase!

Klanten die hun exemplaar van Pokémon Omega Ruby vóór 9 juni 2014 gereserveerd hebben ontvangen een exclusieve Pokémon Omega Ruby steelcase.
Nu kan het dus zo zijn dat ze of een grotere voorraad hebben gekregen of de voorraad bij jou game mania winkel was nog niet op en je dus alsnog de mogelijkheid had om hem te krijgen. Maar ook kan zijn dat de medewerkster en niet veel van af wist en dat je als nog de normale krijgt.

lugia07
Female AWF Member ;D

lugia07's avatar
Standaard geplaatst op 10 oktober 2014 @ 11:01

Awesome
Die 2 zien er goed uit!!

I <3 Shiny's

Trade Station << Update Pokemon Sun*
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten