Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Algemeen > PC & Internet
Deze pagina opnieuw laden Advies voor mensen die een pc willt kopen/bouwen

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
hentai-free
De onbekende AWF'er

hentai-free's avatar
Standaard geplaatst op 30 maart 2011 @ 12:40

Ja, verzenden is bij Salland dan wel gratis

~Rick
Jonasje
im so kawaii uguu~

Jonasje's avatar
Standaard geplaatst op 14 mei 2011 @ 12:46

Ik ben van plan om een nieuwe PC te kopen, want de PC die ik momenteel nu heb wordt de laatste tijd maar trager. Maar, ik zou graag hulp willen hebben. Ikzelf heb amper verstand voor computers en de onderdelen die ik zeker nodig heb.

Ik zou het PC gebruiken om grafisch te werken (Photoshop, Sony Vegas, etc) en liefst om te gamen. (CSS, Half-Life 2, TF2, League of Legends, Minecraft) Ik zou dus liefst veel RAM geheugen hebben. Het liefst bouw ik mijn PC hier: http://www.compustar.be/systeem.aspx

Zou er iemand een goed PC kunnen samenstellen, liefst onder de 800-1000EUR.

Bedankt!

hentai-free
De onbekende AWF'er

hentai-free's avatar
Standaard geplaatst op 14 mei 2011 @ 12:58

Dit is wat ik laatst heb aangeschaft:
http://www.salland.eu/fastbasket?pid...72,45376,10479

onder de €750,- en alles werkt goed, er zit alleen geen besturingssysteem bij. Ikzelf speel ook aardig wat games (Call of Duty, GTA IV, enz) En alles loopt geweldig op maximale settings. Ook PhotoShop en Sony Vegas lopen vlekkeloos. Ik was gisteren nog Call of Duty 5 aan het installeren terwijl steam CSS aan het downloaden was, en tegelijkertijd speelde ik MW2 op hoogste settings terwijl Fraps aan stond zonder enige lagg en met zeker ~50FPS

~Rick
Anime is kawaii
Rob

Anime is kawaii's avatar
Standaard geplaatst op 16 mei 2011 @ 10:11

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonasje Bekijk bericht
Ik ben van plan om een nieuwe PC te kopen, want de PC die ik momenteel nu heb wordt de laatste tijd maar trager. Maar, ik zou graag hulp willen hebben. Ikzelf heb amper verstand voor computers en de onderdelen die ik zeker nodig heb.

Ik zou het PC gebruiken om grafisch te werken (Photoshop, Sony Vegas, etc) en liefst om te gamen. (CSS, Half-Life 2, TF2, League of Legends, Minecraft) Ik zou dus liefst veel RAM geheugen hebben. Het liefst bouw ik mijn PC hier: http://www.compustar.be/systeem.aspx

Bedankt!
Ik zal voor je kijken of ik vanavond tijd heb om iets voor je samen stellen.

We are going to have to act, if we want to live in a different world.
Blackthunder
Blaziken

Blackthunder's avatar
Standaard geplaatst op 18 mei 2011 @ 21:32

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonasje Bekijk bericht

Bedankt!
Misschien handig om te weten of je ook nog randapparatuur nodig hebt, zoals een muis, toetsenbord, monitor en geluid. Misschien dat je oude componenten (fans oid) van je oude pc kan overzetten of heb je er andere plannen mee?

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Anime is kawaii Bekijk bericht
Ik zal voor je kijken of ik vanavond tijd heb om iets voor je samen stellen.
Wat Hentai-Free ongeveer heeft, is wel goed. Net wat meer RAM erin douwen, misschien de 2600K of een AMD cpu en wat een sterkere voeding. Dan ben je al een heel eind, want een GTX 560 als gpu is wel redelijk chill.

Anime is kawaii
Rob

Anime is kawaii's avatar
Standaard geplaatst op 18 mei 2011 @ 21:36

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackthunder Bekijk bericht
Misschien handig om te weten of je ook nog randapparatuur nodig hebt, zoals een muis, toetsenbord, monitor en geluid. Misschien dat je oude componenten (fans oid) van je oude pc kan overzetten of heb je er andere plannen mee?

Wat Hentai-Free ongeveer heeft, is wel goed. Net wat meer RAM erin douwen, misschien de 2600K of een AMD cpu en wat een sterkere voeding. Dan ben je al een heel eind, want een GTX 560 als gpu is wel redelijk chill.
Een 570 is ook nog een goed optie.

RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 30 mei 2011 @ 13:11

Hebben jullie nog een tip voor een laptop van rond de 400 500 euro? Iets van ASUS ofzo?

Waar ik ook nog redelijk op kan gamen =)

Desnoods nog in elkaar gezet xD

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
Anime is kawaii
Rob

Anime is kawaii's avatar
Standaard geplaatst op 30 mei 2011 @ 13:55

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door RobinotX Bekijk bericht
Hebben jullie nog een tip voor een laptop van rond de 400 500 euro? Iets van ASUS ofzo?

Waar ik ook nog redelijk op kan gamen =)

Desnoods nog in elkaar gezet xD
Ik weet niet welke games je wilt spelen op de laptop?
Want simpele spellen werken wel op een laptop tussen de 400-500 euro maar games als batlefield bad company 2 en zo. kan je vergeten. Maar als je alleen minecraft speelt en dat soort spelletjes kan je het beste een amd kopen met een geďntegreerde HD4200 video chip. Als ik weet welke game's je speelt kan ik je misschien iets beter/uitgebreider advies geven

Ik denk dat dit wel iets voor je is wel iets meer als je budget maar hier kan je bijv. wel call of duty MW 2 redelijk op spelen nieuwer spellen word all weer wat lastiger.
http://www.computerland.nl/ProductDe...rc=onlinetouch

RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 30 mei 2011 @ 14:01

Nou ik wil er uiteindelijk het liefste Starwars: The Old Republic op kunnen spelen xD... dat is t enige vereiste maar die is nog niet uit ;<

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
Anime is kawaii
Rob

Anime is kawaii's avatar
Standaard geplaatst op 30 mei 2011 @ 17:57

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door RobinotX Bekijk bericht
Nou ik wil er uiteindelijk het liefste Starwars: The Old Republic op kunnen spelen xD... dat is t enige vereiste maar die is nog niet uit ;<
Helaas zijn de vereisten voor dit spel nog niet bekend

Quote van hun site:

Quote:
What are the system requirements for Star Wars: The Old Republic?

While we don’t have the minimum system requirements available just yet, the goal is to make the game playable on most PCs.

RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 30 mei 2011 @ 18:19

True... maar goed deze begint beetje op zijn loodjes te lopen... dus...

helloNL
Anime Forum Lid

helloNL's avatar
Standaard geplaatst op 30 mei 2011 @ 18:29

ik zou deze houden nog even, en wat meer verdienen zodat je een wat betere laptop kunt kopen zodat je er wat meer tijd aan hebt. (je kan dan dus ook zwaardere games spelen)

Anime is kawaii
Rob

Anime is kawaii's avatar
Standaard geplaatst op 01 juni 2011 @ 11:31

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door helloNL Bekijk bericht
ik zou deze houden nog even, en wat meer verdienen zodat je een wat betere laptop kunt kopen zodat je er wat meer tijd aan hebt. (je kan dan dus ook zwaardere games spelen)
Duurder betekent lang niet altijd dat het langer mee gaat vaak wel sneller maar de levens duur is meestal 3-4 jaar bij een laptop.

helloNL
Anime Forum Lid

helloNL's avatar
Standaard geplaatst op 01 juni 2011 @ 12:23

ik bedoelde meer kwa dat het langer mee gaat vanwege wat er nodig is voor performance, als je een goede laptop hebt en hij gaat lang mee dan kan je hem dus langer gebruiken, omdat je dan niet zo snel een betere nodig hebt.

Anime is kawaii
Rob

Anime is kawaii's avatar
Standaard geplaatst op 01 juni 2011 @ 12:39

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door helloNL Bekijk bericht
ik bedoelde meer kwa dat het langer mee gaat vanwege wat er nodig is voor performance, als je een goede laptop hebt en hij gaat lang mee dan kan je hem dus langer gebruiken, omdat je dan niet zo snel een betere nodig hebt.
Meer performance is altijd beter .
Maar het is natuurlijk wat je er voor over hebt.

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten