Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Pokemon - Games > Pokemon - Games - Hacks
Deze pagina opnieuw laden Lunar IPS tutorial

Antwoord

Onderwerptools Weergave
kristyyboy
Nobody's perfect

kristyyboy's avatar
Standaard geplaatst op 27 juli 2011 @ 08:19
Met quote antwoorden

aangezien er veel vragen zijn omstreeks een .ips patch aan te brengen heb ik een kleine tutorial aangemaakt.

Stap 1: Start Lunar IPS

Stap 2: Klik op 'apply IPS patch'. Dan krijg je een venster te zien met 'select IPS file to use'.

Stap 3: Dan ga je naar de map waar je die .ips patch hebt opgeslagen.

Stap 4: Daarna krijg je een venster te zien met 'select file to patch' in dit geval een .gba bestand.

Als je een hack wilt maken patch je .ips patch dan over de SCHONE rom en begin dan pas met het hacken van die rom!!

[ Laatst gewijzigd door kristyyboy; 27 juli 2011 om 18:08 ]

Ava by maverick
The most amazing part of the human body are the eyes. They are the mirrors of your very own soul. ~Krist den Dekker
DJ_D
Lol? denk ik...

DJ_D's avatar
Standaard geplaatst op 27 juli 2011 @ 17:12
Met quote antwoorden

spoilers werken niet?

Hikari-san
Spriter :D

Hikari-san's avatar
Standaard geplaatst op 27 juli 2011 @ 17:18
Met quote antwoorden

Spoilers werken wel de plaatjes doen het alleen niet.

Anders eens even opnieuw uploaden. Moet je eens proberen op http://imageshack.us/

|MAL|

kristyyboy
Nobody's perfect

kristyyboy's avatar
Standaard geplaatst op 27 juli 2011 @ 17:26
Met quote antwoorden

Ik had ze al via imageshack geupload =P ik zal het binnenkort via een ander image upload ding proberen

EDIT: Ik heb de spoilers weggehaald. Aangezien ik de plaatjes niet werkend kon krijgen is het gewoon op de URL klikken. Ik zal nog proberen de plaatjes werkend te krijgen.

[ Laatst gewijzigd door kristyyboy; 27 juli 2011 om 17:40 ]

Ava by maverick
The most amazing part of the human body are the eyes. They are the mirrors of your very own soul. ~Krist den Dekker
DJ_D
Lol? denk ik...

DJ_D's avatar
Standaard geplaatst op 27 juli 2011 @ 17:31
Met quote antwoorden

bij FireFox (5.0) werkt deze spoilers gewoon hellemaal niet, licht niet aan firefox! andere spoilers doen het wel

en imageschak moet gewoon werken :P als je het maar goed doet

kristyyboy
Nobody's perfect

kristyyboy's avatar
Standaard geplaatst op 27 juli 2011 @ 17:46
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door DJ_D Bekijk bericht
bij FireFox (5.0) werkt deze spoilers gewoon hellemaal niet, licht niet aan firefox! andere spoilers doen het wel

en imageschak moet gewoon werken :P als je het maar goed doet
Ok fijn dat ik dat weet ik gebruik namelijk zelf ook firefox 5.0(je hebt gelijk dat dat niet aan firefox ligt, ik had dat probleem ook toen ik deze topic net had geplaatst na een minuut of 5 deden mijn spoilers het wel maar de plaatjes niet) en Lunascape (Lunascape voornamelijk voor cross-browserchecks voor websites).

Ava by maverick
iTeruri
Nerdfighter

iTeruri's avatar
Standaard geplaatst op 27 juli 2011 @ 17:50
Met quote antwoorden

Plaatjes zouden moeten werken als je ze tussen de [img][/img] tags zet. Meestal gebruiken mensen de [url][/url] tags als plaatjes niet werken. Zou kunnen dat daardoor de spoilers ook niet werken.

Anyway, ik zal deze tutorial aan de lijst van tutorials toevoegen.

DFTBA - Don't Forget To Be Awesome!
kristyyboy
Nobody's perfect

kristyyboy's avatar
Standaard geplaatst op 27 juli 2011 @ 18:09
Met quote antwoorden

De plaatjes doen het nu met dank aan iterruri voor het neerzetten hoe de plaatjes nou eigenlijk geplaatst moeten worden =P

Ava by maverick
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten