Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Pokemon - Games
Deze pagina opnieuw laden Algemeen Pokémon Event Topic #4

Antwoord

Onderwerptools Weergave
KawaiiLandaa~
Jolanda

KawaiiLandaa~'s avatar
Standaard geplaatst op 06 november 2014 @ 11:32
Met quote antwoorden

Ooooohh, ik was net nog bij de Bart Smit voor een cadeautje, haha. Morgen dan maar weer langs gaan.
Moet je dat trouwens gewoon aan de persoon achter de kassa vragen? Het is me namelijk niet opgevallen...

Ichiro Kazuki
She's Doomed On Valentine

Ichiro Kazuki's avatar
Standaard geplaatst op 06 november 2014 @ 11:49
Met quote antwoorden

Op de intertoy's webpagina staat dit als ik bij ORAS kijk:
Je ontvangt bij aankoop in de voorverkoop:
• Downloadvoucher voor Diancie (op=op)

Bart smit heeft dit op Twitter staan:
De code ontvang je bij aankoop van het pokemon spel x of y en bij een reservering van omega of ruby

N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 06 november 2014 @ 11:59
Met quote antwoorden

Bij de intertoys is het event pas op 10 november.

larss
Anime Forum Lid

Exclamation geplaatst op 06 november 2014 @ 13:47
Met quote antwoorden

Dit slaat nergens op, dus je betaalt gewoon 7,50 voor een diancie code:
OR voor 37,50: http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artikel...ks=0&View=Grid
AS voor 37,50: http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artikel...ks=0&View=Grid

Maar even 3 vragen:
1. Dus als ik bij Intertoys of Bart Smit geen OR of AS heb besteld (heb ik dus bij wehkamp gedaan), kan ik niet de code voor diancie ontvangen?
2. Kan ik de code alsnog ophalen, maar hebben degene die gereserveerd hebben voorrang?
3. Vanaf wanneer gaat de actie bij beide winkels in, want dan kan ik namelijk de code morgen ophalen!

alvast bedankt

Λιοντάρι
Liontari

Λιοντάρι's avatar
Standaard geplaatst op 06 november 2014 @ 14:08
Met quote antwoorden

1) Zou niet mogen. Die codes zijn met de bedoeling om weg te geven. Het zou een vorm van oplichting zijn.
2) Reservering zou niet van toepassing mogen zijn.
3) Vanaf vandaag.

larss
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 06 november 2014 @ 14:10
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Λιοντάρι Bekijk bericht
1) Zou niet mogen. Die codes zijn met de bedoeling om weg te geven. Het zou een vorm van oplichting zijn.
2) Reservering zou niet van toepassing mogen zijn.
3) Vanaf vandaag.
Ik ben morgen al vroeg vrij van school.
Ik zal daarna wel even langs intertoys en bart smit gaan en kijken wat hun mening is.

Ik laat wel weten wat hun ervan zeggen (in Almelo).

N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 06 november 2014 @ 14:29
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door larss Bekijk bericht
Ik ben morgen al vroeg vrij van school.
Ik zal daarna wel even langs intertoys en bart smit gaan en kijken wat hun mening is.

Ik laat wel weten wat hun ervan zeggen (in Almelo).
In iedergeval bij de intertoys is het pas vanaf de 10de heb het bordje gelezen waar het opstond. (dit is ook alleen als je gereserveerd hebt)

Facebook
Fc 3DS:3952 6994 0365
05-12-2005 De dag die geen enkele PSV-er ooit zal vergeten
Ichiro Kazuki
She's Doomed On Valentine

Ichiro Kazuki's avatar
Standaard geplaatst op 06 november 2014 @ 14:46
Met quote antwoorden

Bart smit heeft tegen mij bevestigt dat het alleen bij aankoop(XY)/Reservering(ORAS) is.

prof oak
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 06 november 2014 @ 14:55
Met quote antwoorden

Bart Smit bij mij heeft hetzelfde gezegd.
wel een vreemd verhaal, want als je nu komt voor diancie, heb je Y en/of X al in bezit. En als je oras wilt, heb je die allang ergens gereserveerd.

larss
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 06 november 2014 @ 14:57
Met quote antwoorden

Hier staat het ook: http://www.pokemonunited.nl/acties-r...cie-evenement/

Ik ga het toch proberen, moet toch even langs de Game Mania.
Echt belachelijk dat ze eigenlijk 7,50 voor zo'n code vragen, dan reserveer ik liever bij Wehkamp zonder zo'n code

even snel een andere vraagje:
Is het al bekend dat als je de DEMO van OR/AS hebt, dat het nog iets meer levert voor het spel OR/AS dat je daarna speelt? Bijvoorbeeld de megastone voor glalie?

KawaiiLandaa~
Jolanda

KawaiiLandaa~'s avatar
Standaard geplaatst op 06 november 2014 @ 15:31
Met quote antwoorden

Wat een onzin over dat reserveren. Als ze het zo willen spelen, dan reserveer ik wel 2 games bij intertoys, haal ik mijn codes op en vervolgens de reservering afzeggen. Op de website staat dat je bij een reservering niet hebt betaald. Dan maar zo. :')

prof oak
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 06 november 2014 @ 15:33
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door KawaiiLandaa~ Bekijk bericht
Wat een onzin over dat reserveren. Als ze het zo willen spelen, dan reserveer ik wel 2 games bij intertoys, haal ik mijn codes op en vervolgens de reservering afzeggen. Op de website staat dat je bij een reservering niet hebt betaald. Dan maar zo. :')
Helaas werkt dat ook niet, want je krijgt de code op het moment dat je de game ophaalt en er dus voor hebt betaald

larss
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 06 november 2014 @ 18:36
Met quote antwoorden

Ik ben vanavond even langs geweest en ik kan het volgende vertellen:

Eerst ging ik langs de gamemania. Demo gedownload en had het over de diancie code. De medewerker zij: ik baal dat het hier niet is, je moet pre-orderen bij intertoys of Bart Smit.

Ik dus naar intertoys lopen zegt een medewerker: ja, je kan het pas vanaf 10 november ophalen ... dus ik vraag: en pre-order dan? Zegt een andere werker alleen bij pre order kan je het vanaf 10 november code ophalen.

Ik daarna naar Bart Smit lopen en hij zegt: Ja, code kan pas vanaf 28 november, dus ik vraag zo: volgens mij 6 november tot 28. Hij pakt stapel met allemaal diancie codes en zegt ja in te wisselen tot 28 februari.
Wilde me er bijna 1 geven, komt andere medewerker en zegt: nee mag niet, alleen bij pre-order! Dus hij zei zo: o, mag dus niet. Dus ik zo, maar als je spel niet meer kan pre-orderen dan kan je het na 28 november zo ophalen? Medewerker: nee alleen bij verkoop van x/y of or/as gaat het weg, dus denk ik tot dat het op is (na 28 november) ook nog.

De medewerkers snappen dus zelf ook niks meer van weggeven codes!! Je kan het proberen om het te krijgen, maar officieel krijg je het pas bij betalen van x/y of or/as.

Dit waren bij de intertoys en bartsmit in Almelo.
Morgen intertoys bij mij in het dorpje proberen.

Ik hoop jullie genoeg geďnformeerd te hebben, haha!

iTeruri
Nerdfighter

iTeruri's avatar
Standaard geplaatst op 06 november 2014 @ 18:45
Met quote antwoorden

Heb OR en AS gepreordered bij de Bart Smit en duidelijk gezegd dat hij voor mij en m'n broer is, maar dan heb je blijkbaar alsnog maar recht op één code. Ik koop toch beide spellen, voor twee personen... aan één code hebben we dan niet veel. Zaterdag maar de preorder maar proberen te cancelen en m'n broer meeslepen naar de winkel om allebei een spel te preorderen, hopelijk krijgen we dan wel gewoon twee codes (hoewel ze dan waarschijnlijk gaan klagen als ik in m'n eentje beide spellen op kom halen...).

DFTBA - Don't Forget To Be Awesome!
Maverick
KANSOKU!

Maverick's avatar
Standaard geplaatst op 06 november 2014 @ 19:03
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door iTeruri Bekijk bericht
Heb OR en AS gepreordered bij de Bart Smit en duidelijk gezegd dat hij voor mij en m'n broer is, maar dan heb je blijkbaar alsnog maar recht op één code. Ik koop toch beide spellen, voor twee personen... aan één code hebben we dan niet veel. Zaterdag maar de preorder maar proberen te cancelen en m'n broer meeslepen naar de winkel om allebei een spel te preorderen, hopelijk krijgen we dan wel gewoon twee codes (hoewel ze dan waarschijnlijk gaan klagen als ik in m'n eentje beide spellen op kom halen...).
Dat is natuurlijk je reinste onzin, gewoon een andere medewerker vragen. Wat een bull

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten