Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Bleach
Deze pagina opnieuw laden Bleach manga discussie #13

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
loetjeh
Shichibukai

loetjeh's avatar
Standaard geplaatst op 19 april 2012 @ 15:49

Volgens mij moet Kubo die reden nog bedenken..

I'm gonna be the Pirate King !! --
Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 19 april 2012 @ 16:04

Oké, die Vandenreich-dude is dus 1000 jaar geleden (800 jaar voor het uitroeien v.d Quincy) niet verslagen en ontsnapt. Alleen Yamamoto en Mayuri (plus wat captains misschien) wisten daarvan of dachten misschien al wel dat hij dood was dus laatste Quincy-titel lijkt me tot nu toe wel toepasselijk.

Seika no Goud
Diepzinnigheid

Seika no Goud's avatar
Standaard geplaatst op 20 april 2012 @ 19:18

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Hawk Bekijk bericht
Oké, die Vandenreich-dude is dus 1000 jaar geleden (800 jaar voor het uitroeien v.d Quincy) niet verslagen en ontsnapt. Alleen Yamamoto en Mayuri (plus wat captains misschien) wisten daarvan of dachten misschien al wel dat hij dood was dus laatste Quincy-titel lijkt me tot nu toe wel toepasselijk.
Yup, maar dat is nog steeds zwak geschreven omdat de opzet hiervoor te mager was. Dit noemt men een Deus Ex Machina. Oftewel, een asspull omdat er iets verzonnen moet worden om een probleem op te lossen.

Abbysion
The Card Master

Abbysion's avatar
Standaard geplaatst op 20 april 2012 @ 22:31

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Hawk Bekijk bericht
Dan vraag ik me een ding af. Hoe de Fuck heeft ie zo lang geleefd? naar mijn weten worden Quincy op normale wijze oud, anders konden ze zich toch niet onder de mensen mengen? Kijk maar naar de grootvader en pa van Ishida. Als die Vanderreichdude +1000 jaar is...Hoe oud was de Opa dan? o.o

Open up your mind, let your fantasies unwind,
in this darkness which you know you cannot fight;
the darkness of the music of the night
Seika no Goud
Diepzinnigheid

Seika no Goud's avatar
Standaard geplaatst op 20 april 2012 @ 23:40

vuistregel van shounen: villains hebben altijd wel manieren om zich onsterfelijk te maken.

Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 28 april 2012 @ 13:32

Chapter is uit. Vandenreich zijn in Soul Society, en Opie gaat all out? Er zijn dus 5 'special war potentials', vraag me af wie dat allemaal zijn. Urahara, Yamamoto, Ryuken, Isshin, en Ichigo?

Seika no Goud
Diepzinnigheid

Seika no Goud's avatar
Standaard geplaatst op 28 april 2012 @ 18:59

Chapter leek wat kort voor mijn gevoel, maar was wel leuk XP Duits klinkt alleen niet zo exotisch en stoer als spaans XD

Endless
w/e

Endless's avatar
Standaard geplaatst op 28 april 2012 @ 19:34

^Exotisch niet nee, maar stoer wel ; ). Ik vind Duits toch een taal die perfect past bij een Villain.

Lucario_Rocks!
-

Lucario_Rocks!'s avatar
Standaard geplaatst op 28 april 2012 @ 19:43

god dat duits xD

maar coole chapter,
blijkbaar zijn al de vanderrecih ventjes sterker dan ishida maar zou dat onmogelijk moeten zijn, wedden dat ishida zonder het te weten vreselijk OP is..

kijk wel uit naar de gevechten, nieuwe quincy power ziet er al weird uit dus kan niet wachten op alle nieuwe bankai's

I'm in space!
kristyyboy
Nobody's perfect

kristyyboy's avatar
Standaard geplaatst op 28 april 2012 @ 20:39

Wedden dat Ishida die oude vandenreich dude zijn rechterhand is?

Ava by maverick
The most amazing part of the human body are the eyes. They are the mirrors of your very own soul. ~Krist den Dekker
Laidjon
Autodidact

Laidjon's avatar
Standaard geplaatst op 28 april 2012 @ 21:08

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door kristyyboy Bekijk bericht
Kleinzoon. Of hij is "the one" van de quincys.

Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 28 april 2012 @ 21:09

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door kristyyboy Bekijk bericht
Denk het niet, ik zie Uryu niet zijn vrienden verraden, hij heeft ook nooit ge/care'd over de afslachting van de Quincy oid.

Misschien Ryuken wel, die is altijd bitter enzo en zoals we weten ook geen vriend van de Shinigami (op Isshin na misschien).

kristyyboy
Nobody's perfect

kristyyboy's avatar
Standaard geplaatst op 28 april 2012 @ 21:21

Denk dan eerder dat Laidjon gelijk heeft xD

Ava by maverick
The most amazing part of the human body are the eyes. They are the mirrors of your very own soul. ~Krist den Dekker
Henduluin
た~る!

Henduluin's avatar
Standaard geplaatst op 28 april 2012 @ 21:44

Echt, die Quincy "bankai" of wat het ook mag wezen, is zowaar nog belachelijker dan die vage vormen van Aizen. Dit kan je toch niet meer serieus nemen? @_@

doggyguard
Yagami Light!

doggyguard's avatar
Standaard geplaatst op 29 april 2012 @ 13:18

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Henduluin Bekijk bericht
Echt, die Quincy "bankai" of wat het ook mag wezen, is zowaar nog belachelijker dan die vage vormen van Aizen. Dit kan je toch niet meer serieus nemen? @_@
idd, lijkt helemaal nergens op. Iedereen heeft een ssoort bankai blijkbaar. Alleen die bankai (ressurection ofzo) van de espada waren epic.

Don't Worry, Be happy.

my animelist b!atchess
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten