Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Bleach
Deze pagina opnieuw laden Bleach manga discussie #13

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
doggyguard
Yagami Light!

doggyguard's avatar
Standaard geplaatst op 04 april 2012 @ 15:49

meh die oude arrancars boeien me niet zoveel alleen de espada. Maar idd bleach krijgt het oude gevoel weer terug! En Aizen wordt nu al genoemd, Ik hoop dat die nazi''s hem bevrijden.

Don't Worry, Be happy.

my animelist b!atchess
Seika no Goud
Diepzinnigheid

Seika no Goud's avatar
Standaard geplaatst op 04 april 2012 @ 16:03

vraag me af of als de anime uitkomt, mensen (naam) finds out that (iets) filmpjes gaan maken =w=

Erodar
POP POP

Erodar's avatar
Standaard geplaatst op 04 april 2012 @ 21:53

Redelijk goede chapter op zich, in ieder geval geen plotholes voorzover ik kon zien dit keer, en 't verhaal vordert redelijk snel.

I'm a miracle, I'm a unicorn, I'm a fucking needle in the haystack! And you're just some fucking dumb hipster who's munching my hay!
Lucario_Rocks!
-

Lucario_Rocks!'s avatar
Standaard geplaatst op 04 april 2012 @ 22:35

awesome chapter
echt fijn dat urahara mee gaat beloofd wat leuks.
dit word leuk al die arrancar

I'm in space!
doggyguard
Yagami Light!

doggyguard's avatar
Standaard geplaatst op 11 april 2012 @ 15:19

Nieuwe chapter is wel vet.
Dat het de quicy's waren wisten wij ook al dus das niet zo'n verassing. Maar deze quincys zijn een stuk sterker dan ishida

Don't Worry, Be happy.

my animelist b!atchess
Erodar
POP POP

Erodar's avatar
Standaard geplaatst op 11 april 2012 @ 15:27

Waarom doet het character design van die captain me zo gigantisch hard aan Hellsing denken?

Bleach is weer beter sinds deze arc tho'.

I'm a miracle, I'm a unicorn, I'm a fucking needle in the haystack! And you're just some fucking dumb hipster who's munching my hay!
kristyyboy
Nobody's perfect

kristyyboy's avatar
Standaard geplaatst op 11 april 2012 @ 15:30

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door doggyguard Bekijk bericht
Nieuwe chapter is wel vet.
Dat het de quicy's waren wisten wij ook al dus das niet zo'n verassing. Maar deze quincys zijn een stuk sterker dan ishida
over Ishida gesproken... waar is die ineens??

Ava by maverick
The most amazing part of the human body are the eyes. They are the mirrors of your very own soul. ~Krist den Dekker
Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 11 april 2012 @ 15:37

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door kristyyboy Bekijk bericht
over Ishida gesproken... waar is die ineens??
Die bleef in Karakura Town.. omdat.. eh.. ಠ_ಠ

Nou ja, het zijn dus Quincy, dat wisten we eigenlijk al. Nu tijd voor eens een ouderwets goede oorlog.

loetjeh
Shichibukai

loetjeh's avatar
Standaard geplaatst op 11 april 2012 @ 15:39

Waar is Kon eigenlijk gebleven. Is die gewoon verdwenen uit de serie ? Was Lola niet al vermoord door Yammy ? De pace ligt in deze arc veels te hoog, net zoals in de vorige arc.

Ben benieuwd of dit nog erg boeiend gaat worden, maar *le random badguy appears* vind ik toch behoorlijk apart. Waarom kende wij deze mensen niet van te voren ? Hoezo kan Soul Society van niets weten ?
-------------
Quincy's moeten hollows doden en niet redden. Alleen is dat niet ook zo voor Shinigami ? Iniedergeval dat was zijn reden dacht ik.

I'm gonna be the Pirate King !! --
Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 11 april 2012 @ 15:46

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door loetjeh Bekijk bericht
Waar is Kon eigenlijk gebleven. Is die gewoon verdwenen uit de serie ? Was Lola niet al vermoord door Yammy ? De pace ligt in deze arc veels te hoog, net zoals in de vorige arc.

Ben benieuwd of dit nog erg boeiend gaat worden, maar *le random badguy appears* vind ik toch behoorlijk apart. Waarom kende wij deze mensen niet van te voren ? Hoezo kan Soul Society van niets weten ?
-------------
Quincy's moeten hollows doden en niet redden. Alleen is dat niet ook zo voor Shinigami ? Iniedergeval dat was zijn reden dacht ik.
Kon is in Soul Society geloof ik, Loly werd door een toren geflikkerd maar werd gered door Ishida.. en dit staat allemaal in omake, ja. Nou ja, we kenden ze niet van te voren en ze weten van niks omdat ze verstopt waren enzo ಠ_ಠ

loetjeh
Shichibukai

loetjeh's avatar
Standaard geplaatst op 11 april 2012 @ 15:49

In One Piece snap ik dat de hoofdpersoon niet tegen de sterkste vecht, want die bevinden zich in een ander gebied. Daar zitten ze al langer, maar door dat de hoofdpersonen reist komen ze die personen tegen.

Met Naruto heb je al wat meer last van die willekeurige slechterikken, maar daar valt het nog wel mee.

Maar Bleach.. daar is alles ongeveer willekeurig. Powerups, schurken, nieuwe wezens.

Van de fullbringers is het me nog niet eens duidelijk geworden hoe het nu zat. Echt doel hadden ze niet, ze kwam ook random in beeld enz. en nu weer met de Vandenreich.

I'm gonna be the Pirate King !! --
Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 11 april 2012 @ 17:16

Chapter was nice!

1. of ishda sterft door een shinigami in de war omdat hij de kant van de quincys koos

2. Ishda vermoord zelf een paar Quincys waaronder familieleden (zeker weten dat die nog leven!)

3. (Lame optie) in het begin kiest hij de kant van de Quincy, maar richting het eindspel loopt hij toch over naar Ichigo (dit zal wel weer gebeuren)

Ik hoop optie 1 =P

deze chapter 7.5/10

Lucario_Rocks!
-

Lucario_Rocks!'s avatar
Standaard geplaatst op 11 april 2012 @ 17:17

^fullbringers is ook nogsteeds veel te gerushed geweest, had veel beter uitgewerkt moeten worden.

deze chapter, ah wel vet opzich, maar niet heel veel nieuws voor ons, kijk uit naar die war, want als vanderreich echt zo sterk is gaan we heel wat nieuwe bankai's zien.

of juist niet omdat ze allemaal gesealed gaan worden..

also ib4 ichigo bankai gezeur tegen die captain.

I'm in space!
Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 18 april 2012 @ 14:13

Chapter is uit.

Mayuri heeft 28.000 ontschuldige inwoners vermoord? ಠ_ಠ
Ik vraag me af wat er 1000 jaar geleden is gebeurd..

Sneakykebab
Meester kebab eter

Sneakykebab's avatar
Standaard geplaatst op 18 april 2012 @ 14:31

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Hawk Bekijk bericht
Chapter is uit.

Mayuri heeft 28.000 ontschuldige inwoners vermoord? ಠ_ಠ
Ik vraag me af wat er 1000 jaar geleden is gebeurd..
Shinigami vs Quincy oorlog denk ik.
edit: nvm dat was 200 jaar geleden

overigens ziet de leider van de quincys er wel uit als een baas

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten