Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Bleach
Deze pagina opnieuw laden Bleach manga discussie #13

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Lucario_Rocks!
-

Lucario_Rocks!'s avatar
Standaard geplaatst op 20 juni 2012 @ 18:44

chapter voelde heel erg kort.
nou blij dat de mensen in de manga het ook eens zijn dat deze move een beetje retarded was, oke een offer was nodig, maar niet 4!

shunsie alweer tegen een gunsman, wat een cliché, ookal vind ik guns bij quincies wel passen ergens, met al hun ranged dingen. aan die wond te zien word dit een interesant gevecht. waarschijnlijk degene waar ik het meest naar uit ga kijken.

I'm in space!
Seika no Goud
Diepzinnigheid

Seika no Goud's avatar
Standaard geplaatst op 20 juni 2012 @ 20:23

de sternritter zijn idd een beetje cliche lol. die dikke gast die net als yammi door de vloer zakte lijkt op yammi, die as nodt lijkt op ulquiorra, die gast gebruikt een pistool net als starrk etc. Die move was idd vrij stom XD

''What we tend to forget is that the right amount at the right time will allow a boy to grow up into a man.'' - RIP Pokémon Omega
Patdaddy
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 20 juni 2012 @ 20:44

Jah en volgende episode komt Ichigo eraan die ze weer komt redden.....gaapppp Als het toch de laatste Arc word laat Ichigo dan maar sterven deze Arc

Lucario_Rocks!
-

Lucario_Rocks!'s avatar
Standaard geplaatst op 27 juni 2012 @ 13:21

chapter is uit!
voorspelbaar dit vind ik, ichigo gaat nu weer shit oplossen, ookal denk ik dat er nog wel een twist aankomt.
gelukkig is urahara geweldig en maakt hij deze chapter nog wel geinig.

I'm in space!
Saki
~^~^~

Saki's avatar
Standaard geplaatst op 27 juni 2012 @ 14:14

Ik voel een aanzet tot een opwaarts gaand niveau, hopelijk krijgen we dat ook

~Carpe Diem~
Mijn anime lijst & mijn manga lijst
Nil Volentibus Arduum, Voor zij die willen is niets onmogelijk
Chopstick
(`_´)ゞ

Chopstick's avatar
Standaard geplaatst op 27 juni 2012 @ 14:56

Niks op aan te merken deze chapter. Heb me in ieder geval niet geërgerd zoals in de vorige chapters waar die captains en Renji braindead waren ("kheb al die tijd getraind om Aizen te kunnen verslaan wanneer het moet! -Quincies vallen SS binnen en bankai werkt niet- "Wat moeten we nu doen?! *paniek*" lol)

Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 27 juni 2012 @ 15:26

Soul society is de slechte militaire eenheid ooit. What the fuck man. Dit moeten serieuze en machtige mensen voorstellen die al eeuwen lang de boel achter de schermen in goede banen laten leiden. Hoe is het mogelijk dat dit stelletje idioten al niet veel eerder in de problemen zijn gekomen?

Oh well! Ichigo to the rescue.... again.

A man's dream will never die!
My anime list
I'm give up your appellation's technical monkey
Seika no Goud
Diepzinnigheid

Seika no Goud's avatar
Standaard geplaatst op 27 juni 2012 @ 16:30

Ik ben benieuwd wat voor rol Ishida hier nog in gaat krijgen.

''What we tend to forget is that the right amount at the right time will allow a boy to grow up into a man.'' - RIP Pokémon Omega
Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 27 juni 2012 @ 18:26

Heerlijk chapter.

Maar wie wil nu niet Kenpachi zien vechten nu?

Logia, Zoan, Mecia... I can seal their powers... All the arrogant wretched ability users! My power can't be stopped!
Legato
ざわ…ざわ…ざわ…

Legato's avatar
Standaard geplaatst op 27 juni 2012 @ 20:55

Everybody dies

Seika no Goud
Diepzinnigheid

Seika no Goud's avatar
Standaard geplaatst op 04 juli 2012 @ 13:26

Dus, Ichigo zit vast. Kunnen de captains eerst ff derpen met de sternritters en dan kan Ichigo (die dan natuurlijk vrijkomt) het ff opruimen =w=

Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 04 juli 2012 @ 14:57

Kirge heeft geen medallion meer, dus kan geen Bankai's sealen..

Volgende week Urahara's Bankai?

Seika no Goud
Diepzinnigheid

Seika no Goud's avatar
Standaard geplaatst op 04 juli 2012 @ 15:14

waarom bankai tegen iemand die al half dood is?
Na dat hele gevecht en die techniek om Ichigo te sealen zal hij niet zo veel kracht meer over hebben.

Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 04 juli 2012 @ 15:24

Maar Urahara moet opschieten, Soul Society staat op de rand van de afgrond, hij kan het zich niet veroorloven om het rustig aan te doen, daarbij heeft hij een pijl in zijn rug geschoten gekregen. Het is nu een goed moment voor zijn Bankai, daarbij toch leuke mijlpaal voor chapter 500 (oké, eigenlijk 512 ofzo)

kristyyboy
Nobody's perfect

kristyyboy's avatar
Standaard geplaatst op 04 juli 2012 @ 15:42

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Hawk Bekijk bericht
Maar Urahara moet opschieten, Soul Society staat op de rand van de afgrond, hij kan het zich niet veroorloven om het rustig aan te doen, daarbij heeft hij een pijl in zijn rug geschoten gekregen. Het is nu een goed moment voor zijn Bankai, daarbij toch leuke mijlpaal voor chapter 500 (oké, eigenlijk 512 ofzo)
dit is chapter 499

Ava by maverick
The most amazing part of the human body are the eyes. They are the mirrors of your very own soul. ~Krist den Dekker
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten