Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Bleach
Deze pagina opnieuw laden Bleach manga discussie #12

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Henduluin
た~る!

Henduluin's avatar
Standaard geplaatst op 17 december 2011 @ 15:32

Wacht, betekent dit dat deze arc zowaar iets is wat van te voren al gepland was? En ik al die tijd denken dat Kubo aan het DBZ syndroom leidde: Het niet meer willen tekenen, maar het moeten omdat het zo belachelijk veel geld oplevert.

Ik had dus altijd ergens wat medelijden met hem... maar nu? Oh god Kubo, wat doe je?

Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 17 december 2011 @ 15:35

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Henduluin Bekijk bericht
Wacht, betekent dit dat deze arc zowaar iets is wat van te voren al gepland was? En ik al die tijd denken dat Kubo aan het DBZ syndroom leidde: Het niet meer willen tekenen, maar het moeten omdat het zo belachelijk veel geld oplevert.
Daar zit wel een kern van waarheid in, de Arrancar Arc is bijvoorbeeld verlengd, op dwang van zijn editor (het zou eigenlijk eindigen vs. Grimmjow of zoiets) aangezien de Espada zo populair waren in Japan.

Erodar
POP POP

Erodar's avatar
Standaard geplaatst op 17 december 2011 @ 16:06

"sad and heavy" ಠ_ಠ

hend heeft zo hard gelijk overigens

I'm a miracle, I'm a unicorn, I'm a fucking needle in the haystack! And you're just some fucking dumb hipster who's munching my hay!
Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 26 december 2011 @ 09:32

Herpediederp, ik gooi het maar hier. Onbevestigde (maar betrouwbare bron, dus 70% zeker ofzoiets.) info van Jump Festa 2012 van Kubo. Het zou wel dingen verklaren, maar dit zijn wel spoilers voor mensen die niet up-to-date zijn (chapter 477)

*Kubo still plans to continue bleach for [at least] 10 years. He's got the next 2 arcs planned.
*Aizen is going to reappear in the next arc.
*Ginjou's and Tsukishima's past will reveal important information about the shinigami and soul society.
*There's going to be a new nakama.
*Kubo said again that Ulquiorra [turning to ashes] has been the most impactful scene to the fans. Though he wants to apologize to the fans for not drawing Grimmjow's dying scene.
*Urahara's shady nature will unfold.
*He wants to reassure the fans that Yoruichi is fine.

Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 26 december 2011 @ 15:18

Dubbelposttijd.

Chapter is uit, anders dan ik had verwacht. Ginjou, Tsukishima, en Butlerdude zijn allemaal dood schijnbaar, prima. Het is voldoende, maar niet fantastisch. Maar het is hiermee nu gedaan.

De vraag is wel.. wat hierna? De Soul King? De Royal Guard? Vaste Lordes? De personen hangend in Szayel's lab? Isshin's verleden?

[ Laatst gewijzigd door Hawk; 26 december 2011 om 15:42 ]

doggyguard
Yagami Light!

doggyguard's avatar
Standaard geplaatst op 26 december 2011 @ 18:30

meh, was nix an.

Waar bleach nu verder gaat is voor mij ook een raadsel. Misschien dat uruhara nu over de soul king begint.

@above
**Aizen is going to reappear in the next arc

Dat wordt zoiezo epic.

En dat bleach voor 10 jaar door gaat is alleen maar slecht nieuws.

Don't Worry, Be happy.

my animelist b!atchess
rida01
General

rida01's avatar
Standaard geplaatst op 26 december 2011 @ 18:56

Bleach is eigenlijk best wel saai aan het worden..
Ik lees denk ik nog 1 arc en als ik het dan niks meer vind drop ik het denk ik.

Maargoed, nog maar een paar fullbringers leven dus.

Lucario_Rocks!
-

Lucario_Rocks!'s avatar
Standaard geplaatst op 26 december 2011 @ 19:18

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Hawk Bekijk bericht
Herpediederp, ik gooi het maar hier. Onbevestigde (maar betrouwbare bron, dus 70% zeker ofzoiets.) info van Jump Festa 2012 van Kubo. Het zou wel dingen verklaren, maar dit zijn wel spoilers voor mensen die niet up-to-date zijn (chapter 477)

*Kubo still plans to continue bleach for [at least] 10 years. He's got the next 2 arcs planned.
*Aizen is going to reappear in the next arc.
*Ginjou's and Tsukishima's past will reveal important information about the shinigami and soul society.
*There's going to be a new nakama.
*Kubo said again that Ulquiorra [turning to ashes] has been the most impactful scene to the fans. Though he wants to apologize to the fans for not drawing Grimmjow's dying scene.
*Urahara's shady nature will unfold.
*He wants to reassure the fans that Yoruichi is fine.
chille dingen, vraag me af hoelang ie het leuk gaat houden die 10 jaar,
aizen terug tja, hopelijk anders want als badguy is ie gefailed nu
die pastst awesome wil er meer van weten graag.
nieuwe nakama was ook wel aan te zien komen.
grimmjow is dus toch dood, jammer wou hem wel terug zien
en meer urahara DD

chapter gelezen, mweh leuk kwa stoy unfolding alleen verder niet echt veel..

I'm in space!
Erodar
POP POP

Erodar's avatar
Standaard geplaatst op 26 december 2011 @ 19:50

seriously? aizen terug?
ಠ_ಠ

matig chapter verder. "oh kijk nu weet ik tenminste wat er gebeurd is met deze characters waar ik geen fuck om geef!"

hopelijk komt Bleach nu terug op Urahara/Isshin, zij zijn atm (al heel lang, eigenlijk) veruit het interessantste. maar als de volgende 2 arcs goed geplanned zijn is 't misschien weer eens echt goed ŕ la soul society en alles daarvoor!

I'm a miracle, I'm a unicorn, I'm a fucking needle in the haystack! And you're just some fucking dumb hipster who's munching my hay!
Jonasje
im so kawaii uguu~

Jonasje's avatar
Standaard geplaatst op 26 december 2011 @ 21:05

Leuke geruchten, ben benieuwd! Zeker de gerucht van Aizen!
en de nieuwe chapter was.. bwa. :<

Legato
ざわ…ざわ…ざわ…

Legato's avatar
Standaard geplaatst op 26 december 2011 @ 21:14

Grimmjow dood? lame =/

Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 26 december 2011 @ 22:54

Wat een slechte afsluiting. Kubo denkt, we laten iedereen zomaar huilen en dan zit het wel goed.....
Aizen? Ik vind Aizen heel vet, maar of ik een terug keer kan waarderen weet ik nog niet

RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 27 december 2011 @ 11:40

En elke chapter vraag ik me weer af, waarom lees ik dit nog? Deze chapter was hopeloos slecht. Ik denk dat ik maar is ga stoppen met de serie. Het niveau is van een kleuter x_x.

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
Chopstick
(`_´)ゞ

Chopstick's avatar
Standaard geplaatst op 27 december 2011 @ 13:18

Dnno waarom ze een hele chapter verspillen aan Tsukishima. Hij was zo irritant dat ik hem liever gewoon een snelle dood toewenst, zodat we van hem af waren. Hij had gewoon dood moeten zijn na die punch van Byakuya...

Hopelijk meer SS, Urahara/Isshin en de Royal Guard. Anders kunnen ze net zo goed ophouden...

Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 27 december 2011 @ 18:03

Dit chapter spreekt me zeker aan, aangezien je bijna nooit te horen krijgt wat de motivatie van acties zijn van deze zwakkere chars...

Nice capter imho.

Logia, Zoan, Mecia... I can seal their powers... All the arrogant wretched ability users! My power can't be stopped!
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten