Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Bleach
Deze pagina opnieuw laden Bleach stopt er mee

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 12 maart 2012 @ 01:55
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Legato
I second that motion
Feestje bij mij als het zo ver is, maar het is nog niet zo ver dus:

Naast dat moet ik zeker zeggen dat ze het einde nog even leuk aanpakken! Geen grap.

Logia, Zoan, Mecia... I can seal their powers... All the arrogant wretched ability users! My power can't be stopped!
Sneakykebab
Meester kebab eter

Sneakykebab's avatar
Standaard geplaatst op 12 maart 2012 @ 13:08
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Cursed_snorlax Bekijk bericht
Renji die aizen verslaat is gewoon helemaal waardeloos. Dat mocht Renji willen.
Renji zei dat hij de afgelopen maanden getraind had om tegen vijanden als Aizen te vechten, dit zegt niet dat hij op dit niveau zit.

Overigens vind ik deze arc verassend meevallen in de anime, aangezien ik hem in de manga helemaal niks vond.

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 12 maart 2012 @ 13:33
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneakykebab Bekijk bericht
Renji zei dat hij de afgelopen maanden getraind had om tegen vijanden als Aizen te vechten, dit zegt niet dat hij op dit niveau zit.

Overigens vind ik deze arc verassend meevallen in de anime, aangezien ik hem in de manga helemaal niks vond.
Dat kan wel zo zijn. maar de Bankai van Renji is voornamelijk kracht en niet echt super bijzonder. Aizen was voornamelijk sterk door de bijzondere Bankai die hij had.

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 12 maart 2012 @ 13:40
Met quote antwoorden

Er is in het interview wat Kubo heeft gegeven over de manga en het einde van Bleach al door Kubo gezegt dat ze zeker niet op Aizen niveau zitten alleen meer trainen en sterker zijn (en dus niet automatisch zouden verliezen van Aizen in human vorm, wat voorheen wel al het geval was).

Maarja, de anime heeft zeker een betere indruk achter gelaten. Good job, well done.

Logia, Zoan, Mecia... I can seal their powers... All the arrogant wretched ability users! My power can't be stopped!
Sneakykebab
Meester kebab eter

Sneakykebab's avatar
Standaard geplaatst op 12 maart 2012 @ 14:05
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Cursed_snorlax Bekijk bericht
Dat kan wel zo zijn. maar de Bankai van Renji is voornamelijk kracht en niet echt super bijzonder. Aizen was voornamelijk sterk door de bijzondere Bankai die hij had.
Klopt, maar kijk eens naar Isshin. Hij ownde Aizen in human form. Aizen gaf toen zelfs toe dat hij op zijn limiet als shinigami zat. Kracht kan dus wel degelijk van Aizen winnen (in shinigami form) .

Patdaddy
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 14 maart 2012 @ 16:14
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneakykebab Bekijk bericht
Klopt, maar kijk eens naar Isshin. Hij ownde Aizen in human form. Aizen gaf toen zelfs toe dat hij op zijn limiet als shinigami zat. Kracht kan dus wel degelijk van Aizen winnen (in shinigami form) .
Aizen was ook zo sterk omdat hij bijzonder slim was, als je ziet hoe hij alles in werking heeft gezet, en alle Arrancar en Espada naar zijn hand heeft gezet.

Wesley92
Anime Forum Lid

Wesley92's avatar
Standaard geplaatst op 07 mei 2013 @ 23:55
Met quote antwoorden

Deze arc wordt volgens Kubo langer dan de arrancar arc. Die duurde uit m'n hoofd al meer dan 5 jaar, dus nog genoeg Bleach voorlopig

No matter how hard it gets along the way
Devian
Dittokin

Devian's avatar
Standaard geplaatst op 08 mei 2013 @ 00:00
Met quote antwoorden

...Really, was het echt nodig om dit oude topic te bumpen?

Endless
w/e

Endless's avatar
Standaard geplaatst op 08 mei 2013 @ 11:18
Met quote antwoorden

^Is dat erg dan? Ga je het beetje initiatief dat mensen nemen om nog wat activiteit in dit forum te brengen veroordelen? Veel actuele discussies zijn er nu niet echt...

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten