Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Manga
Deze pagina opnieuw laden Fairy Tail #3

Antwoord

Onderwerptools Weergave
rida01
General

rida01's avatar
Standaard geplaatst op 02 november 2014 @ 17:00
Met quote antwoorden

Ik vond deze chapter echt ziek ahaha, dat einde. Gray pakt eindelijk zijn shine

No matter what you say you can't take it back.
Chopstick
(`_´)ゞ

Chopstick's avatar
Standaard geplaatst op 03 november 2014 @ 02:30
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Chef Bekijk bericht
Dit is wel echt de arc van de powerups... Lucy, Gray en Natsu voel je ook aankomen met het openen van het boek....Ik ben geen grote fan van redelijk simpelen en OP powerups, maar als ik er over nadenk heeft FT die amper gekend in 410 chapters en dan heb ik het niet eens over stoere Wendy (character groei)...Dit blijft een hele mooie arc!
Kvind zulke power-ups, zoals die van Gray een stuk leuker dan power-ups door training, de cheesy lightning van Laxus die Natsu kreeg of de second origin. Vind training arcs die in de meeste shounens voorkomen maar boring.

Laatste chapter was leuk though. Eindelijk is Gray on par met de Dragon Slayers en staat ie in de spotlight.

ಠ‿ಠ
Saki
~^~^~

Saki's avatar
Standaard geplaatst op 05 november 2014 @ 23:30
Met quote antwoorden

Random noot voor de mensen die de anime ook volgen: Is deze filler-arc nog een laatste hommage aan Aquarius? of is Mashima ons lekker aan het trollen met feels en zullen we haar later nog wel terug zien?

~Carpe Diem~
Mijn anime lijst & mijn manga lijst
Nil Volentibus Arduum, Voor zij die willen is niets onmogelijk
Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 22 november 2014 @ 18:42
Met quote antwoorden

Weer een zeer goede chapter, ook al weten we allemaal dat gray en natsu gewoon gaan winnen en niet 'verdwenen zijn'. Ik kan alleen maar hopen dat de anime genoeg budget heeft om dit tot zijn recht te laten komen (antwoord:nee). ik wil de volgende!! 8.5/10

Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 22 december 2014 @ 14:01
Met quote antwoorden

Hoewel het einde weer 'spannend' is... Valt de afronding van dit deel weer erg tegen... Draken komen en face verdwijnt daardoor... Wat een anticlimax in een over het algemene mooie (/mooiste) FT arc

Airclever
Fire of Kaladesh

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 05 januari 2015 @ 16:51
Met quote antwoorden

RIP Igneel? Er zat zo weinig emotie in dit chapter, dat het gewoon jammer is.

Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 06 januari 2015 @ 18:21
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Airclever Bekijk bericht
RIP Igneel? Er zat zo weinig emotie in dit chapter, dat het gewoon jammer is.
Over het algemeen betekent dat, dat igneel (nog) niet dood zal zijn. Ook al lijkt het er wel sterk op!

Wel een goede chapter verder

Airclever
Fire of Kaladesh

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 11 januari 2015 @ 14:44
Met quote antwoorden

Whahaha, wat ene kutserie is dit toch.

Serieus, moet dit emotioneel zijn? Hoe de hell kan ik emotioneel worden van side-characters die binnen 10 chapter op en af zijn? Waarom moet alleen Natsu zo'n domme speechmoment krijgen?

Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 12 januari 2015 @ 19:27
Met quote antwoorden

Executie van deze chapter was niet goed inderdaad. Natsu kreeg inderdaad een mooi moment, maar die van de rest was heel erg gehaast en afgezaagd. Niet slecht, maar het had een stuk beter gekund

Airclever
Fire of Kaladesh

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 19 januari 2015 @ 16:56
Met quote antwoorden

Erm... De chapter lukte bijna!

Ik vind het punt dat Wendy weer lang haar heeft zó nagelbijtend slecht, het verneukt haar complete character development van de Tataros arc, waar zo ook at random haar haar afknipte. Serieus, is vast door het gehuil van fanboys, geez.

Zoals altijd weer romance subplots die doen alsof ze verder gaan, maar dat nog steeds niet doen.

Natsu gaat ff een jaartje timeskip trainen... Really? Alweer? De vorige timeskip maakte al letterlijk nul verschil, waarom zou het dat nu al doen?

En END = Evil Natsu Dragneel, alsof de community dat niet al 15 maanden lang wist. Geez.

Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 19 januari 2015 @ 19:27
Met quote antwoorden

Eens over Wendy, haar hele groei wordt even gesloopt, ze was zo goed bezig. Ik zag deze twist niet aankomen en ben eigenlijk wel tevreden met een wat 'triester' eind van een arc.
Maar krijgen we nu een timeskip of een langdurige periode apart van elkaar (ala one piece). Ik zie het niet gebeuren dat de hoofdpersonages lang uit elkaar blijven....

Airclever
Fire of Kaladesh

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 19 januari 2015 @ 19:36
Met quote antwoorden

Laat ik ook maar niet beginnen over Doranbolt's twist, die was zo hilarisch slecht en redenloos dat ik zo ongever non-canon beschouw.

Ik vind dit geen triest einde: Niemand is dood, de Guild is weer of net heel of net gesloopt (seriously), iedereen roept dingen over vriendschap en trainen, zoals altijd, really.

Ik voorzie een (rare) timeskip, waar Natsu en Happy na een jaar oid terugkeren naar FT en óf de guild is echt weg en wtf happens, of de guild staat er weer en Mashima verneukt weer 50% van zijn werk.

Devian
Dittokin

Devian's avatar
Standaard geplaatst op 20 januari 2015 @ 14:59
Met quote antwoorden

Ik stem ervoor om te zeggen dat 416 nooit heeft bestaan en 415 de laatste chapter van Fairy Tail is.

doggyguard
Yagami Light!

doggyguard's avatar
Standaard geplaatst op 20 januari 2015 @ 18:31
Met quote antwoorden

Laten we hopen dat deze timeskip nu wel grote veranderingen heeft. Maar Fairy Tail kennende zal het wel niet en gaan we gewoon weer de standaard weg in.

Don't Worry, Be happy.

my animelist b!atchess
Airclever
Fire of Kaladesh

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 02 maart 2015 @ 12:02
Met quote antwoorden

...What is going on even?

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten