Trololol. De ene week lijkt het er sterk op dat de fairies (en co) er echt niet ongeschonden uitkomen, de volgende keer lijkt het weer mee te vallen allemaal. Vorige week leek de 2e variant weer in beeld te komen en nu weer de eerste. Anyway Zeer mooie chapter, ik ben benieuwd! 8.5/10
Hoppa 1 chapter verder, en ft heeft ineens de overhand LAME. Die kaarttruc vond ik nog wel leuk/goed verzonnen. Maar mira, erza, natsu en lisanna zo makkelijk in een paar blz de overhand hebben is zo zonde.
Die kaarttruc vond ik juist slecht bedacht. Een random manier om uit die benarde situatie te ontsnappen die Cana 'toevallig' net geleerd had. Mira's ontsnapping was juist wel logisch, aangezien ze een Demon Form heeft en Natsu is gwn Natsu.
Als ik het goed heb, heeft Cana dat trucje al eens eerder gebruikt..
Of wacht nee, dat was van Sho in Tower of Heaven. Blijkbaar heeft hij het haar geleerd dus.
Nieuwgierig wiens gezicht hij aanneemt. Een vermoord council lid, igneel of andere draak, gildarts, veel mogelijkheden...
Ik denk iig iemand die niet echt dood is, maar dat het er (even) wel op moet lijken.
Over die transformatie, Delioria? Oude guildmaster, de zwarte draak voor extra drama; Gildarts lijkt me ook een leuke keuze maar iets minder geloofwaardig.
Ik heb vaak hele goede theorieen gelezen, meestal komen ze niet uit. Ik moet echter zeggen dat ALLES wel klopt. Dus het kan wel!
Het lijkt me wel materiaal voor een final arc achtige conclusie, zou dit dan de laatste zijn? Of wordt er een (slechte) oplossing gevonden en we gaan weer verder... Als het al uitkomt natuurlijk
Iniedergeval vermakelijk om te lezen, zou best uit mogen komen!