Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Manga
Deze pagina opnieuw laden Fairy Tail #3

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Chopstick
(`_´)ゞ

Chopstick's avatar
Standaard geplaatst op 16 juni 2013 @ 22:43
Met quote antwoorden

Vorige Topic.

Lucy is a 17-year-old girl, who wants to be a full-fledged mage. One day when visiting Harujion Town, she meets Natsu, a young man who gets sick easily by any type of transportation. But Natsu isnt just any ordinary kid, he's a member of one of the world's most infamous mage guilds: Fairy Tail.

We zijn er een stuk sneller doorheen gegaan dan de eerste keer. Maargoed, kheb de chapter nog es teruggelezen en ik kwam uit op deze theorie:

Volgens het laatste chapter werkt Last Aegis als volgt: de gebruiker kan de tijd terugdraaien, ten koste van zijn of haar eigen 'tijd' die de persoon te leven heeft.

Als dit het geval is, heeft Ultear dan niet gewoon 1 minuut van de tijd teruggedraait, ten koste van 1 minuut van haar eigen leven? Dus Ultear hoeft niet per se dood te zijn en pas bij het terugdraaien van enkele jaren of decennia zou het gebruik van deze magie pas dodelijk kunnen zijn. En aangezien Fairy Tail nou niet echt bekend staat om de dood van goede personages...

ಠ‿ಠ
Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 21 juni 2013 @ 15:21
Met quote antwoorden

Als ik het goed zag (sommige panels waren voor mij iets te vaag) sloeg Natsu de upper badguy+ de eclipse machine in één keer kapot? LAME..

@Chopstick; alhoewel het goed mogelijk is, hoop en denk ik dat je ongelijk heb. Hij heeft het eens gedurfd met Simon (250 chapters geleden)

Henduluin
た~る!

Henduluin's avatar
Standaard geplaatst op 21 juni 2013 @ 16:28
Met quote antwoorden

Natsu kreeg een boost van vuurdraakje, waardoor hij Rogue + draak KO sloeg, waarna die bovenop de gate viel en em vervolgens sloopt.
Standaard FT dus, maar wat verwacht je dan?

Kitty-Chan
Tinyface Heicho

Kitty-Chan's avatar
Standaard geplaatst op 21 juni 2013 @ 20:50
Met quote antwoorden

Al is/was Fairy Tail een goede manga, het blijft dé shounen manga. Nogal voorspelbaar dus.

Also, I did not get the chapter until now. Thank you, people.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan
Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 28 juni 2013 @ 13:32
Met quote antwoorden

Je kan van de mangaka zeggen wat je wilt, maar hij werkt echt keihard, respect. Volgende week en de week erop 3 chapters (6chapters in 2 weken dus)... Terwijl er goed nieuws aankomt 11 juli.. Het sterkt mij in de gedachten dat dit een nieuwe anime zou zijn, daarom 6 chapters, voorsprong opbouwen(?)

Ik had eigenlijk geen gevoel bij deze chapter.... Ik hoop dat de daadwerkelijke afsluiting van deze arc mooier is dan dit....

Henduluin
た~る!

Henduluin's avatar
Standaard geplaatst op 28 juni 2013 @ 15:55
Met quote antwoorden

6 chapters, elk met kleurenpagina's? Holy shit, iemand is populair. Zelfs OP heeft dat nooit gehad voor zover ik weet.

Iig, nieuwe arc dus. Ben benieuwd.

Kitty-Chan
Tinyface Heicho

Kitty-Chan's avatar
Standaard geplaatst op 28 juni 2013 @ 20:36
Met quote antwoorden

4 juli, toch?

Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 28 juni 2013 @ 21:12
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Kitty-Chan Bekijk bericht
4 juli, toch?
Nee, weekje verplaatst!
http://www.animenewsnetwork.com/news...-until-july-11

helaas waren de laatste tijd de dvd sales , merchandise sales en kijkcijfers erg slecht. Vooral de eerste twee zijn vaak wel belangrijk... Dus ben benieuwd...

Manga sales zijn dan weer wel top... Halen altijd wel (totaal) over de 500k per volume in Japan

[ Laatst gewijzigd door Chef; 28 juni 2013 om 21:18 ]

Kitty-Chan
Tinyface Heicho

Kitty-Chan's avatar
Standaard geplaatst op 30 juni 2013 @ 00:20
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Chef Bekijk bericht
Nee, weekje verplaatst!
http://www.animenewsnetwork.com/news...-until-july-11

helaas waren de laatste tijd de dvd sales , merchandise sales en kijkcijfers erg slecht. Vooral de eerste twee zijn vaak wel belangrijk... Dus ben benieuwd...

Manga sales zijn dan weer wel top... Halen altijd wel (totaal) over de 500k per volume in Japan
Hm. :\
Waarschijnlijk gaat de anime door, denk ik.

Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 05 juli 2013 @ 11:55
Met quote antwoorden

Eerste chapter is uit.... Weer eens een humor chapter! Lang geleden en erg welkom, was wel geinig! Ik wil alleen wel snel duidelijkheid over ultear

Edit: 2e chapter is uit.... Okè, deze was prachtig, eerlijk is eerlijk. Heel mooi...mangaka heeft een Tussenweg genomen, niet dood, maar ook nooit meer de oude...9/10

Edit:3e chapter uit. Niet alleen kwantitatief veel chapters deze week, ook nog eens kwaliteitchapters. Laatste was ook mooi! Nu dan toch echt zeref weer op het toneel.. Final battle? Laatste arc?

[ Laatst gewijzigd door Chef; 05 juli 2013 om 14:24 ]

Wyrin
Homo sapiens

Wyrin's avatar
Standaard geplaatst op 05 juli 2013 @ 22:49
Met quote antwoorden

Het is bij zulke schitterende chapters (ik doel hierbij vooral op de tweede) dat ik het spijtig vind dat Fairy Tail 'slechts' een shounen is, en daardoor jammer genoeg altijd gebonden zal zijn aan nakamapower, overdreven optimisme, fanservice en een heel resem andere cliché's.

Is there - is there balm in Gilead? Tell me truly, I implore!
Kitty-Chan
Tinyface Heicho

Kitty-Chan's avatar
Standaard geplaatst op 07 juli 2013 @ 03:26
Met quote antwoorden

Gewoon awesome. Ik vind de chapters na een grote battle vaak leuk. c:

Ichiro Kazuki
She's Doomed On Valentine

Ichiro Kazuki's avatar
Standaard geplaatst op 08 juli 2013 @ 00:22
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Chef Bekijk bericht
Eerste chapter is uit.... Weer eens een humor chapter! Lang geleden en erg welkom, was wel geinig! Ik wil alleen wel snel duidelijkheid over ultear

Edit: 2e chapter is uit.... Okè, deze was prachtig, eerlijk is eerlijk. Heel mooi...mangaka heeft een Tussenweg genomen, niet dood, maar ook nooit meer de oude...9/10

Edit:3e chapter uit. Niet alleen kwantitatief veel chapters deze week, ook nog eens kwaliteitchapters. Laatste was ook mooi! Nu dan toch echt zeref weer op het toneel.. Final battle? Laatste arc?
Denk niet laaste arc, aangezien Jellal en Doranbolt het nog over Tartaros hadden. De laaste van de 3 grooste dark guilds van de Balam Alliance.

Denk dat Fairy tail nog niet aan de laaste arc gaat begingen.

Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 12 juli 2013 @ 16:06
Met quote antwoorden

Had ik toch nog een beetje gelijk, dat de volgende arc wat meer informatie over de top 4 Wizard saints zou komen.... Nieuwe arc is begonnen.. Na veel boobs (341) en een mooi verhaal van de wizard saint (342).... Ik ben benieuwd! Minerva vond ik altijd al een leuke b*tch, fijn dat ze nu al terug is!

Chopstick
(`_´)ゞ

Chopstick's avatar
Standaard geplaatst op 19 juli 2013 @ 15:12
Met quote antwoorden

Zou men de Eternal Flame kunnen gebruiken om Ultear weer normaal te krijgen?

ಠ‿ಠ
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten