Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Manga
Deze pagina opnieuw laden Gantz

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 13 februari 2012 @ 02:20
Met quote antwoorden

GANTZ

Gantz tells the story of a teenager named Kei Kurono who dies in a train accident and becomes part of a semi-posthumous "game" in which he and several other recently deceased people are forced to hunt down and kill aliens. The missions in which they embark upon are often dangerous. Many die--again--on each mission, but they are replaced by others in the same manner as Kei Kurono's appearance.

Ik ben een tijdje (2011) geleden begonnen met het lezen en volgen van Gantz. Ik ben zeer onder de indruk van de "sci-fi game of life and dead" manga ook is deze zeker een 16+ manga voor de mensen die wat minder gore en death trekken in hun verhaal... Daarnaast zit er veel fan-service in .

Omdat ik wel benieuwt was of er meerdere deze manga volgen, toch maar even een topic er voor aan gemaakt (kon er namelijk niet een vinden hier). De art en het verhaal vind ik persoonlijk uniek genoeg en zeker goed genoeg doordacht.

Het is zeker een aanrader als je van heavy "sci-fi" actie en gore houdt in een "game" format.

Logia, Zoan, Mecia... I can seal their powers... All the arrogant wretched ability users! My power can't be stopped!
Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 13 februari 2012 @ 15:20
Met quote antwoorden

Hm, deze wil ik lezen nadat ik up-to-date ben met Berserk... is er ook een main antagonist of zoiets, of blijft het in missie-structuur met meerdere hoofdvijanden?

Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 13 februari 2012 @ 15:22
Met quote antwoorden

Zonder teveel te spoilen, het is meerendeel missie-structuur. Er zijn zeker een aantal antagonisten die je als main kunt zien, maar het is niet zoals bij Bleach (of Naruto) dat er één main antagonist is.

Logia, Zoan, Mecia... I can seal their powers... All the arrogant wretched ability users! My power can't be stopped!
Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 13 februari 2012 @ 15:24
Met quote antwoorden

Duidelijk, dank je wel. Hoeveel chapters zijn er tot nu uit? Een stuk of 200?

Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 13 februari 2012 @ 15:30
Met quote antwoorden

357 is 3 dagen geleden getranslate op Mangareader.

Er komt zo'n beetje 1-2x per maand een nieuw chapter bij.

Dragonboy
Anime Forum Lid

Dragonboy's avatar
Standaard geplaatst op 13 februari 2012 @ 22:56
Met quote antwoorden

de laatste chapter omg... -_-

Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 13 februari 2012 @ 23:19
Met quote antwoorden

True story, het verhaal blijft enorm spannend. Voornamelijk de dood van sommige characters kan heel onverwachts uit de hoek komen... wat het gewoon erg realistisch (en dus vet) maakt.

Legato
ざわ…ざわ…ざわ…

Legato's avatar
Standaard geplaatst op 20 februari 2012 @ 17:14
Met quote antwoorden

Heb de afgelopen dagen Phase 3 gelezen, ben nu ook bij.
Ik weet niet helemaal wat ik ervan moet vinden nog, ik vond het in het begin erg tof iig.

Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 20 februari 2012 @ 19:24
Met quote antwoorden

Klopt, ik ben ook heel erg benieuwt wat de volgende stappen zijn in de manga. Ben nogsteeds een enorme fan van het concept en de art van Gantz.

Heb zojuist ook de 2 films (non anime) gezien van Gantz (welke een beetje afwijken van de manga) en deze zijn zeker de moeite waard om te chekken als je van japanse films houdt.

Movie 1 plaatje:

Movie 2 plaatje:

Legato
ざわ…ざわ…ざわ…

Legato's avatar
Standaard geplaatst op 21 februari 2012 @ 03:26
Met quote antwoorden

Art of War doet Gantz:

Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 21 februari 2012 @ 20:41
Met quote antwoorden

Medicom doet ook Gantz:

Dragonboy
Anime Forum Lid

Dragonboy's avatar
Standaard geplaatst op 23 februari 2012 @ 20:44
Met quote antwoorden

Net Perfect Answer gezien, omfg ik wil echt een Gantz MMO
PVP, Co-Op storymode, unlockable weapons,...

Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 23 februari 2012 @ 21:56
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragonboy Bekijk bericht
Net Perfect Answer gezien, omfg ik wil echt een Gantz MMO
PVP, Co-Op storymode, unlockable weapons,...
Ja dat zou enorm gaaf zijn, mits dit natuurlijk gedaan wordt door een.... Konami (preferable MGS team erop).

Legato
ざわ…ざわ…ざわ…

Legato's avatar
Standaard geplaatst op 24 februari 2012 @ 19:11
Met quote antwoorden

Chapter is uit..

Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 25 februari 2012 @ 00:05
Met quote antwoorden

Okee chapter, hoewel er letterlijk bijna niets gezegd wordt. xD

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten