Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Manga
Deze pagina opnieuw laden Berserk Manga

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Kellox
Anime Forum Lid

Kellox's avatar
Standaard geplaatst op 20 augustus 2009 @ 12:20
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Henduluin Bekijk bericht
De dreamcast game is niet canon.

Anyhow, ik heb geen idee. Ik wist niet eens dat er een nederlandse release was totdat ik dit topic zag. Je mag echter wel aannemen dat ze de serie gewoon uit blijven geven zolang het mogelijk is. Een licentie is niet echt goedkoop, en om nu halverwege te stoppen lijkt me niet echt een goed idee, marketing-wise.
(Overigens, online bekijken? Wat dacht je van de engelse release kopen? ._.)
Dat gaat niet altijd makkelijk niet iedereen kan via internet kopen -_-
Ik kan wel proberen het te bestellen via stripboek winkels maar die kunnen niet oudere exemplaren voor je bestellen ( tenminste de gene die ik ken niet ) en gezien de Engelse so ver is met Berserk snap je het verhaal helemaal niet.
Ik weel ook wel dat de dreamcast niet canon is dat hoeft nog niet te betekenen dat het slecht is ofzo. Ik heb goede dingen gehoord over Berserk games helaas is er nog een Un-cannon game uitgekomen op de PS2 ( maar niet buiten Japan ) dat had ook volgens mij een laatste gevecht tussen Griffith en Guts plus de soundtrack was gedaan door de zelfde team die de anime deed

[ Laatst gewijzigd door Kellox; 20 augustus 2009 om 12:26 ]

HeavyWeather
Anime Forum Lid

HeavyWeather's avatar
Standaard geplaatst op 13 september 2009 @ 11:00
Met quote antwoorden

JA ik ben een fan

Quote:
3: Wist je dat de manga nog STEEDS doorloopt in Japan
Ja hoor, ik heb 't allemaal gelezen (scanlations, ik ken Japans niet). September 25 is de eind van de hiatus met Chapter 307.

Do you believe in gravity?
» Excuses voor m'n slechte grammatica, ik heb de taal helemaal zelf geleren (ik was in Amerika geboren).
Kamina18
Boxing

Kamina18's avatar
Standaard geplaatst op 16 november 2010 @ 12:28
Met quote antwoorden

Een beetje leven in de brouwerij in het Berserk topic:

Ik moet toegeven dit is de beste fantasie manga wat ik heb gelezen. Op momenten is het gewoon beter wat Eiichiro Oda presenteert in zijn manga. Ook al mag je shounen niet met Seinen vergelijken en dat Kentarou Miura meer tijd heeft dan hem en vaker op breaks gaat.

Moet ik toch toegeven dat ik vind dat Berserk de beste volwassen fantasie manga is. Ik vind het gewoon ongelooflijk hoe mooi de art-style is van Kentaro Miura

Daarnaast zijn de gevechten en het verhaal gewoon spectaculair. Het komt op geweldige punten van wat is goed is en nog hele andere dingen wat misschien voor sommige mensen gevoelig ligt. Ook al is het blood en Gore extreem hoog, als het maar een goed verhaal heeft. Dan lees ik er wel door heen. En voor mij slaagt Berserk met flag en wimpel daarin. Overigens zou ik aanraden om met de manga te beginnen van Berserk en dan maar de anime versie zien (De nieuwe) De eerste anime versie is leuke bijkomstigheid als je de serie al hebt gelezen. Maar ze hebben er heel veel dingen er uit gehaald wat toch erg belangrijk in het verhaal.

Zijn er nog mensen die meer zijn mening algemeen over de serie willen laten of over de nieuwste chapters?

The Crew On Our Ship Is All Misfit, But We're The Best Mistfits Around: One Piece - Family: Funimation dub
Konstant
Anime Forum Lid

Konstant's avatar
Standaard geplaatst op 24 december 2010 @ 22:26
Met quote antwoorden

Eh, ik had een pleidooi van minstens een kantje over waarom deze manga serie zo sterk is maar hij werd steeds langer en ik heb hem maar weg gegooid. Als je niet tegen onderwerpen als verkrachting en pak hem beet duizenden liters bloed kan raad ik je af deze serie te volgen. Kan je maag het aan? Lees dit kreng dan snel 3xx chapters gekke japanse middel eeuwen.

Griffin is btw een van de raarste karakters in de serie.

Right on Berserk

Legato
ざわ…ざわ…ざわ…

Legato's avatar
Standaard geplaatst op 25 juni 2011 @ 23:06
Met quote antwoorden

Enorm heersende serie, mijn favoriet ^^
Heb tot nu toe alle mangas gelezen, de anime 6 keer gezien en een zooi merchandise staan =p

Vandaag of morgen, of in de loop van de week verschijnt er weer een nieuw chapter ^^

Chapter is uit, volgende chapter komt over 2 weken en heeft als het goed is ook nog wat info over de nieuwe anime!!

[ Laatst gewijzigd door Legato; 26 juni 2011 om 07:55 ]

Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 26 juni 2011 @ 22:23
Met quote antwoorden

Het nieuwe chapter is zeker weer okee.

Wat ik persoonlijk zwaar heersend aan de manga vind (naast de art obv.) is dat het verhaal heel sterk is en enorm anders is als de standaard anime, sterker nog, het heeft veel meer westerse trekjes verhaal-wise.

Op het moment is het geheel wel een stuk luchtiger als voorheen, wat ik ergens ook jammer vind omdat dat evil-gritty gedeelte mij enorm in de manga zoog.

Absoluut een must-check die inderdaad nogsteeds doorloopt!

Logia, Zoan, Mecia... I can seal their powers... All the arrogant wretched ability users! My power can't be stopped!
Legato
ざわ…ざわ…ざわ…

Legato's avatar
Standaard geplaatst op 28 juni 2011 @ 17:31
Met quote antwoorden

En weer eentje overgehaald Berserk te lezen B)

Voor de fans van de originele anime die een regiovrije ps2 bezitten, de Berserk game die er is, is wél in canon en bevat scenes die verder gaan dan de anime. Is tevens door dezelfde voice actors ingesproken.

Japan only helaas, maar dat houdt een goede importeur niet tegen.

Kamina18
Boxing

Kamina18's avatar
Standaard geplaatst op 28 juni 2011 @ 19:28
Met quote antwoorden

Als iemand mij een vertaling kan geven voor deze game, dan schaf ik hem gelijk aan.

Daarnaast was het een goede chapter van Berserk. Maar eigenlijk heb ik op dit moment meer zin in Vinland Saga. Hopelijk komt chapter snel uit.

The Crew On Our Ship Is All Misfit, But We're The Best Mistfits Around: One Piece - Family: Funimation dub
Legato
ざわ…ざわ…ざわ…

Legato's avatar
Standaard geplaatst op 28 juni 2011 @ 19:37
Met quote antwoorden

Als je de manga gelezen hebt, kun je de game zonder vertaling gewoon spelen hoor, had er totaal geen problemen mee zelf. Gewoon 100% uitgespeeld en ik lees geen Japans.

Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 29 juni 2011 @ 17:49
Met quote antwoorden

Klopt, ik heb destijds de game eens gespeeld op vakantie in Frankrijk. Het is een vrij simpelle game die gewoon dezelfde verhaallijn volgt.

Logia, Zoan, Mecia... I can seal their powers... All the arrogant wretched ability users! My power can't be stopped!
Kamina18
Boxing

Kamina18's avatar
Standaard geplaatst op 06 juli 2011 @ 06:31
Met quote antwoorden

Even wat ander nieuws XD
Quote:

Berserk Film Slated for Next January

This year's 14th volume of Hakusensha's Young Animal magazine is announcing this week that the Berserk anime film will open throughout Japan next January. It also confirms that Toshiyuki Kubooka (Batman: Gotham Knight episode 5) is directing at Studio 4°C. Warner Brothers Japan is distributing.

The official website for the film will open on July 15. Some theaters will be showing a teaser trailer, and Good Smile Company will make a figure which will be unveiled at this summer's Wonder Festival. A Berserk clear file comes with this week's Young Animal issue.

[Via Earl.box (contains explicit content), Yaraon!]
Schiet op ik wil het nu zien. Voor de mensen die willen beginnen aan Berserk. Lees de manga. En als je lui bent pak de 1997 anime.

Legato
ざわ…ざわ…ざわ…

Legato's avatar
Standaard geplaatst op 06 juli 2011 @ 15:05
Met quote antwoorden

Damn, dan kan ik m dus niet zien in Japan =/

Ga wel naar Wonderfest though, maak ik wel wat foto's =p

Legato
ざわ…ざわ…ざわ…

Legato's avatar
Standaard geplaatst op 08 juli 2011 @ 12:06
Met quote antwoorden

Paar foto's van de Berserk clear file, gemaakt door een vriendin van mij =p

Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 08 juli 2011 @ 17:31
Met quote antwoorden

Erg leuk, erg mooi.

Kan niet wachten op die film, de previews ervan zijn nu al bijna 2 jaar oud XD.

Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 11 juli 2011 @ 20:52
Met quote antwoorden

"Nieuwe" chapter is weer nice, ik hoop alleen wel dat we weer snel van de zee af zijn, zee-monsters doen me bar weinig, demons zijn meer mijn ding.

Daarnaast wel extreem vet dat de overwinning van Griffith zoveel tegewee brengt.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten