Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Manga
Deze pagina opnieuw laden Wat vind je van je laatst gelezen manga? #5

Antwoord

Onderwerptools Weergave
doggyguard
Yagami Light!

doggyguard's avatar
Standaard geplaatst op 27 maart 2014 @ 14:38
Met quote antwoorden

Oyasumi Punpun

Na het einde weet ik nog niet wat ik ervan moet denken. Maar omdat ik hem uitgelezen heb zal het wel een goede manga zijn Deze manga is niet voor iedereen weggelegd.

Don't Worry, Be happy.

my animelist b!atchess
kenpachi h.
Anime Forum Lid

kenpachi h.'s avatar
Standaard geplaatst op 20 april 2014 @ 20:37
Met quote antwoorden

Toriko 272

In het begin dacht ik dat het geen leuke manga zou worden omdat het om voedsel ging, maar die gedachte ben ik echt kwijt. Er zit genoeg aktie in en het is nu ook een van mijn lievelings manga's.

Try being open to new things.
Ludo Sanders
Anime Forum Lid

Ludo Sanders's avatar
Standaard geplaatst op 21 april 2014 @ 22:53
Met quote antwoorden

Terra Formars, samen met Guyver mijn twee favoriete manga's al jaren lang!!

mugiwari
Anime Forum Lid

mugiwari's avatar
Standaard geplaatst op 06 mei 2014 @ 21:00
Met quote antwoorden

jojo bizarre adventure part 4 diamond is Unbreakable

yoshikage kira, best villian in een manga of anime oooit. het begin was wat minder dan later in het verhaal maar het is misschien wel mijn favoriete part naast part 7 SBR

Airclever
Fire of Kaladesh

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 09 januari 2015 @ 11:05
Met quote antwoorden

Hana to Akuma

So sweet, yet so bitter in the end ;___;

Kurenai Ouji 36

HNNNNNNG

Kamasami Dolls 39

Dus... Mahiru verliest en laat haar Doll beserk gaan, really? Utao is niet zó goed, this is weird.

Attack on Titan 66

I am so confused... Deze serie is zichzelf veel te serieus gaan nemen. Why the fuck is Eren ineens suďcidaal?

[ Laatst gewijzigd door Airclever; 09 januari 2015 om 11:59 ]

Airclever
Fire of Kaladesh

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 11 januari 2015 @ 14:55
Met quote antwoorden

Fairy Tail 415

Whahaha, wat ene kutserie is dit toch.

Serieus, moet dit emotioneel zijn? Hoe de hell kan ik emotioneel worden van side-characters die binnen 10 chapter op en af zijn? Waarom moet alleen Natsu zo'n domme speechmoment krijgen?

Kyou no Yuiko-san 30

Heheh, Kuroki die cultuur in d'r gezicht krijgt.

Beetje een tussendoor chapter, maar wel eentje die een plotpoint opstart: Part-time job? Let's see were it goes.

DICE: The Cube that Changes Everything 76 + 77

BOMBSHELLS.

Dus de flashback is over en we weten nu dat Taebin eigenlijk gewoon en bangeschijterd is, really. Ik vind Eunju nu een stuk boeiender, will she go Dicer mode? Dongtae is ook een papzak, want hij weet dat ie wel gaat moeten vechten met andere A-rankers... Why not play the assassin game?

Ik wacht nog steeds op de nieuwe UQ Holder, Bleach, The Gamer en Assassination Classroom T_T

Airclever
Fire of Kaladesh

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 12 januari 2015 @ 16:23
Met quote antwoorden

Last Game 39

DE REJECTION IS REAL. Dat duurde echt te lang voor wat het waard is, maar de chapter maakte het wel mooi. Kei is verre van een slechte gozer en verdient wel deze closure. Nu nog even de main plot weer kickstarten en alles wordt weer geweldig!

Watari-kun no xx ga Houkai Sunzen 1 + 2

...Geen idee of ik deze ga blijven lezen. De set-up is zo volgestouwd met Archetypes dat het snel iets leuks moet doen om het interessant te houden... Also Yandere, ew.

Fuuka 46

Deze tussen arc duurde net wat te lang, en ik snap nog niet helemaal waarom ze nu alles weggooien voor Yuu, maar nu kunnen we weer het tempo opvoeren! ie pagina met hun gezichten bij elkaar, nice.

[ Laatst gewijzigd door Airclever; 13 januari 2015 om 11:51 ]

Airclever
Fire of Kaladesh

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 13 januari 2015 @ 14:48
Met quote antwoorden

REC 1+2

Dit ziet er wel lollig uit tot nu toe, het verhaal is niet zo standaard en de karakter niet eendimensionaal. Dit lees ik door.

Airclever
Fire of Kaladesh

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 14 januari 2015 @ 12:28
Met quote antwoorden

REC 3 t/m 13

Yep, dit is wel leuk. Hoewel ik de laatste chapters met Takana wel erg irritant vond, is dit wel een romance manga die niet de standaard volgt. Misschien dat het net iets te veel met de tropes speelt, maar enfin. Niks hoeft perfect te zijn om goed te zijn. Deze manga blijf ik doorlezen

New Game! 4

Bijna vergeten dat ik deze 4-koma las! Het is simpel, maar wel schattig. Deze chapter laat wel zien hoe belangrijk NPC design kan zijn, en te zelfverzekerd zijn.

The Gamer 69

Oh baby.

We zien hier even wat 65 chapters aan training met je doen. De complete vernedering van de thugs is geweldig.
Tho, ik vind zijn standhouding naar het leven nu steeds onrealistischer worden... Guess the plot kicked in?

[ Laatst gewijzigd door Airclever; 15 januari 2015 om 04:14 ]

Airclever
Fire of Kaladesh

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 15 januari 2015 @ 12:48
Met quote antwoorden

Shishunki Bitter Change 1 t/m 11 NEW!

Eeyup, een Gender Bender die niet Super Sex Sized is.

Het is een vrij simpel verhaal, really. Echt een verhaal is er niet (slice of life), maar het is wel leuk genoeg om te blijven volgen.

Momo Sora 1 t/m 11 NEW, END

Goshdarnit die is veel schattiger dan ik eerst dacht. En korter.

Als iemand die van het plattelandish vaan de stad is gekomen, is dit een mooi contrast. Het verhaal ging meer om het leven in het platteland dan de karakters zelf, en dat is wel mooi. 7/10

REC 14 t/m19

OMG SHE HAS A BOYFRIEND!?

Ja, nooit gesnapt waarom zulke dingen nou zo'n probleem kunnen zijn. Je begint wel echt te marken dat Aka steeds populairder wordt en Matsumuru moet er mee leren dealen, als ze relatie stand wil houden. Heh.

Toriko 308 NEWEST

HNNG Tension chapter. Gebeurd praktishc niks, maar damn je ziet wel de basis voor meer plot verschijnen. More Nitro! More Midora! More whauw!

[ Laatst gewijzigd door Airclever; 15 januari 2015 om 17:50 ]

Airclever
Fire of Kaladesh

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 16 januari 2015 @ 14:16
Met quote antwoorden

The Gamer 70 NEWEST

RIP Black Guy, may you have enjoyed your 5 panels of screen time.

Serieus, tho, Han Jee Han laat nu even zien hoe sterk hij wel niet even is. Met al die training chapters begin je te vergeten hoe zwaar zijn schema en tegenstanders tot nu toe waren. Nu hij tegen de normale Abyss mensen vecht (die dus niet uniek zijn), zie je ineens hoe OP die gast ondertussen is.

Airclever
Fire of Kaladesh

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 19 januari 2015 @ 16:56
Met quote antwoorden

1 weekend later...

Nisekoi 154 NEWEST

Tachibana chapter. That's all. Serie is nog steeds dood, zelfs in een nieuwe arc.

Assassination Classroom 115 NEWEST

NIEUWE ARC, WEER CLASS A VS E!

Dit zijn altijd leuke arcs, school festival is voor de verandering ook niet het moment van romance (hoewel, misschien dat Korosensei dat in de aftermath van plan is...) en de set-up is aan beide partijen leuk. Can't wait for more!

Fairy Tail 416 NEWEST

Erm... De chapter lukte bijna!

Ik vind het punt dat Wendy weer lang haar heeft zó nagelbijtend slecht, het verneukt haar complete character development van de Tataros arc, waar zo ook at random haar haar afknipte. Serieus, is vast door het gehuil van fanboys, geez.

Zoals altijd weer romance subplots die doen alsof ze verder gaan, maar dat nog steeds niet doen.

Natsu gaat ff een jaartje timeskip trainen... Really? Alweer? De vorige timeskip maakte al letterlijk nul verschil, waarom zou het dat nu al doen?

En END = Evil Natsu Dragneel, alsof de community dat niet al 15 maanden lang wist. Geez.

Fairy Tail - Ice Trail 7 NEWEST

We kill a fish! Niet veel verder gebeurd.

Ik moet zeggen dat de art in dit chapter enorm vooruit is gegaan. Nu moet de artist nog zelf iets verzinnen en hij kan wat mij betreft met een goed begin de mangaka-wereld in.

Fairy Tail Zero 7 NEWEST

Oh god... Punt één: Waarom moet de sidestory zo veel beter zijn dan de main?

Dat Zeref daar was én dat Mavis ons even vertelt wat hij precies mis heeft, bam. Dat hij de Treasure Hunters magic leert? BAM.

Usotsuki Ouji to Nisemono Kanojo 10 NEWEST

Hah, de progidies zijn daadwerkelijk pronkstukken, hoe erg eigenlijk. Luna is zoals elke keer weer misplaatst.

Eidne was koel tho, plot!

[ Laatst gewijzigd door Airclever; 19 januari 2015 om 18:28 ]

Airclever
Fire of Kaladesh

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 02 februari 2015 @ 12:31
Met quote antwoorden

Katakoi ONESHOT

Whoa.

Agni
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 26 februari 2015 @ 22:04
Met quote antwoorden

Re:monster,

Deze manga is best onbekend, maar het is best leuk.
Light novel is al veel verder en is ook heel leuk.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten