Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Manga
Deze pagina opnieuw laden Shugo chara! is afgelopen voor mij!

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Hinamori Amu
Anime Forum Lid

Hinamori Amu's avatar
Cool geplaatst op 02 januari 2015 @ 13:57
Met quote antwoorden

Hallo Shugo chara! fans!
ik heb alle 127 afleveringen van Shugo chara! gezien en ik vond het geweldig! Dus ik wil er iets over kwijt:

Ik ben begonnen doordat iemand op een spelletje het ook keek en er een tekening van een Shugo chara! karakter maakte en er een foto van, naar het spelletje zond. Ze heeft me er eerst wat over vertelt: op welke site ik het kon kijken, op wie van Amu's Charas zij het meest leek, leuke weetjes enz. Ik wil haar dus bedanken: Arigato! (Japans voor dankjewel)

Ik lijk het meest op Miki maar dan vooral hoe ze in het begin was: goed in tekenen enz. maar toch verlegen. En ik heb ook wel iets van Dia: ik ben goed in zingen en hoewel ik het niet heel goed kan houd ik van dansen en i straal wanneer ik het het hardst nodig heb.

Mijn favoriete personage is Hinamori Amu; ze is aardig, mooi, sterk en ik heb wel wat van haar weg: soms worden kleinere kinderen bang van me en ik ben ook vaak te laat , ook heb ik een veranderend karakter en heb echt mezelf dus nooit gezien

Mijn favoriete aflevering waren ze eigenlijk allemaal maar als ik ECHT een moet kiezen, kies ik er 3! Shugo chara! aflevering 51 omdat ik zo lang heb gewacht op het moment dat Dia terug kwam!, Shugo chara!! doki aflevering 51 omdat ik er zo naar uit keek om Amulet fortune te zien! (minpunt Ikuto kuste Amu op haar wang > ) en Shugo chara!!! Party aflevering 25 omdat ik het mooi vond om open heart te zien van Amu en Rikka.

En mijn favoriete Shugo chara! liedje was de 1se title song omdat... geen idee ik vind het gewoon de leukste

ik blijf shugo chara! dingen doen (waaronder fan fictions bedenken)
byebye!

https://www.youtube.com/watch?v=EVBTSL5OT4A

[ Laatst gewijzigd door Hinamori Amu; 19 januari 2015 om 19:03 ]

Its fun to have an changing character... because there is always another one. ;)
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten