Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Manga
Deze pagina opnieuw laden JoJo bizarre adventure

Antwoord

Onderwerptools Weergave
mugiwari
Anime Forum Lid

mugiwari's avatar
Standaard geplaatst op 18 augustus 2014 @ 19:21
Met quote antwoorden

Ik ben een tijdje geleden begonnen aan de jojo manga en ik vraag me af of er hier ook jojo fans zijn. Ik persoonlijk ben er helemaal weg van vanwegen de tekenstijl, powers, en alle over de top dingen wat er gebeurt.
Mijn favoriete part is part 4 diamond is unbreakble(KIRA YOSHIKAGE BEST VILLIAN EVUR) en part 7 steel ball ruN

Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 19 augustus 2014 @ 15:42
Met quote antwoorden

Diamond is Unbreakable meesterras

(alleen met de DUWANG-vertaling)

Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 19 augustus 2014 @ 19:31
Met quote antwoorden

Ik ben fan van de anime. Zodra stardust crusader anime afgelopen is, ga ik beginnen aan de manga !

mugiwari
Anime Forum Lid

mugiwari's avatar
Standaard geplaatst op 25 augustus 2014 @ 01:57
Met quote antwoorden

Wordt stardust crusadee in 2 seizoenen gesplitst? Want ik zie dat hey tot episode 26 gaat en ze hebben nog heel wat stand users te gaan voordat ze bij DIO zijn.

Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 25 augustus 2014 @ 13:55
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door mugiwari Bekijk bericht
Wordt stardust crusadee in 2 seizoenen gesplitst? Want ik zie dat hey tot episode 26 gaat en ze hebben nog heel wat stand users te gaan voordat ze bij DIO zijn.
Het is een 4 cour serie, 2 om 2. Het stopt inderdaad dus voor een aantal maanden halverwege. de andere helft komt vanaf (ik dacht) januari 2015. Totaal heeft SC rond de 50 episodes

Devian
Dittokin

Devian's avatar
Standaard geplaatst op 30 augustus 2014 @ 04:31
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Hawk Bekijk bericht
Diamond is Unbreakable meesterras

(alleen met de DUWANG-vertaling)
...Ik was even bang dat je serieus was. Pfiew.

(Also, Battle Tendency >>> Stardust Crusaders, sorry guise)

Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 30 augustus 2014 @ 12:32
Met quote antwoorden

Sorry, ik bedoelde natuurlijk Diamond is Not Crash

mugiwari
Anime Forum Lid

mugiwari's avatar
Standaard geplaatst op 01 september 2014 @ 00:19
Met quote antwoorden

[QUOTE/](Also, Battle Tendency >>> Stardust Crusaders, sorry guise)[/QUOTE]

Vind battle tendency ook veel leuker dan stardust crusaders, but the last fight tho...
Ik ben nu bezig met part 8 en ik denk dat het echt wat kan worden als het zo door gaat.

Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 02 september 2014 @ 10:35
Met quote antwoorden

Ik heb slechts de eerste 10 episodes van SC gezien (anime), maar ik vind SC dus gewoon veel beter. Meer en betere personages, stands zijn ook wel goed verzonnen en de villain of the week concept, met toch een eindgoal en villain is ook lekker afwisselend. Daarbij verneem ik heel vaak dat deel 2 van de arc (nog) beter is!

Bt was ook wel goed, maar dit ligt me beter. PB vind ik by far de slechtste van de 3 (begon trouwens wel heel goed)

mugiwari
Anime Forum Lid

mugiwari's avatar
Standaard geplaatst op 03 september 2014 @ 18:21
Met quote antwoorden

Phantom blood is idd by far het minste part, dit komt denk ik door johnothan hij was veelst te cliche, maar als jij villian of the week leuk vindt ga je part 4 en 7 leuk vinden.

Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 03 september 2014 @ 18:26
Met quote antwoorden

Quote:
Phantom blood is idd by far het minste part, dit komt denk ik door johnothan hij was veelst te cliche, maar als jij villian of the week leuk vindt ga je part 4 en 7 leuk vinden.
Villain of the week is alleen acceptabel als er wel een eindgoal en 'eindbaas' is xd

mugiwari
Anime Forum Lid

mugiwari's avatar
Standaard geplaatst op 03 september 2014 @ 23:32
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Chef Bekijk bericht
Villain of the week is alleen acceptabel als er wel een eindgoal en 'eindbaas' is xd
Oooh part 4 en 7 hebben denk ik wel de beste eindebaas, voor al die van part 4 (JA ZELFS BETER DAN DIO MOTHERF*CKING BRANDO)

Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 04 september 2014 @ 18:16
Met quote antwoorden

Quote:
Oooh part 4 en 7 hebben denk ik wel de beste eindebaas, voor al die van part 4 (JA ZELFS BETER DAN DIO MOTHERF*CKING BRANDO)
Toevallig vond ik Dio een hele slechte villain. In serie één was hij episode 1-3 echt badass. Maar daarna begon het snel te vervelen 4-9. Nu is hij wel interessant!

Hopelijk wordt alles geanimeerd. Dvd verkoop is wel mooi volgens mij, bluray+dvd op rond de 12.500 (waarvan 9.5k bluray $$)

Part 4 klinkt dan zeker interessant =P!

mugiwari
Anime Forum Lid

mugiwari's avatar
Standaard geplaatst op 07 september 2014 @ 20:31
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Chef Bekijk bericht
Toevallig vond ik Dio een hele slechte villain. In serie één was hij episode 1-3 echt badass. Maar daarna begon het snel te vervelen 4-9. Nu is hij wel interessant!

Hopelijk wordt alles geanimeerd. Dvd verkoop is wel mooi volgens mij, bluray+dvd op rond de 12.500 (waarvan 9.5k bluray $$)

Part 4 klinkt dan zeker interessant =P!
DIO is geweldig in part 3 en zijn stand is geweldig. Wat ik wel jammer van hem vind is dat je weinig over hem weet. Ze zetten hem neer in de manga/anime als the ultimate evil. Gelukkig bestaan er novels van jojo waar bij je het leven van DIO volgt en dat hij zelfs een goed motief heeft. Maar ja dat is een probleem bij jojo er is weinig development bij de villians, the Boss van part 5 was daarom ook een teleurstelling(but he is still awesome)

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten