Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > One Piece
Deze pagina opnieuw laden One Piece #3

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
thomieboy10
otaku

Standaard geplaatst op 04 maart 2007 @ 14:14

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Mulderman Bekijk bericht
Het is geen stelen hoor ^^ aangezien ze zelf aangeven de scripts daarvoor op de site te zetten. En natuurlijk submit ik ze dan ook naar Vegapunk
MJah daar kwam ik ook achter nadat ik de site had gezien maar jah onvooruitdenkende ik post snel dat het stelen is . Nu jah van mij mag je xP. *kuch* Om eerlijk te zijn zoek ik ook nog iemand die japans kan om de eerste OP afleveringen te vertalen *kuch*.

Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 04 maart 2007 @ 14:18

En over die film ja. Tja ik denk dat je het niet echt als een film moet zien maar eerder een samenvatting van de arc. Kan natuurlijk nog niet echt een oordeel vellen aangezien ik hem nog niet gezien heb. :S

A man's dream will never die!
My anime list
I'm give up your appellation's technical monkey
fallen
Firefist Ace

Standaard geplaatst op 04 maart 2007 @ 19:55

zolang daz bones vs zoro en crocodile vs luffy hoge animatie kwaliteit hebben ben ik tevreden.

thomieboy10
otaku

Standaard geplaatst op 04 maart 2007 @ 20:05

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door fallen Bekijk bericht
zolang daz bones vs zoro en crocodile vs luffy hoge animatie kwaliteit hebben ben ik tevreden.
In beide reviews die ik gelezen had waren dat nu net de 2 gevechten die wel ownde ^^.

Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 04 maart 2007 @ 20:18

Das IIG goed. Zou ook zwaar pissig zijn als Gomu Gomu no Storm er niet goed uit zou zien.

Maar tja tot nu toe zijn er maar 2-3 mensen die hem gezien hebben. Dus of ie nou zo slecht is weet ik ook weer niet.

My anime list
Het_Papiertje
Pantsu?

Het_Papiertje's avatar
Standaard geplaatst op 06 maart 2007 @ 07:31

Ik vroeg me vreemd genoeg opeens af hoe het met Buggy en Alvida is afgelopen. ň.o
En Smoker en Ace moeten de serie ook weer in. "¬¬

Pantsu misete moratte yoroshii desu ka?
And at the end of the tour there will be free happily ever afters for everyone
Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 06 maart 2007 @ 13:33

Ace komt terug na de enies Lobby arc ^^
Buggy en Alvida zit er ook dik in (al weet ik dit niet zeker) Maar krijg wel het gevoel dat ze steeds minder evil zullen worden. oO Blijf het weird vinden dat ze op de grand line in leven blijven :S

Also 299 gezien In het japans zonder subs.
Spandam die Robin verder mishandelt. Damn dat krakende geluid als hij op haar hoofd stampt... maar nu voor de gate. Franky die zich in het gevecht met Luffy en Lucci mengt. En Zoro die Kaku in de volgende aflevering gaat verslaan. Rob Lucci VS Luffy wordt dus NIET 300 ;_; maar de volgende aflevering wordt erg vet. Lucci komt waarschijnlijk daarna (of ze gaan zich eerst richten op het redden van robin)

[ Laatst gewijzigd door Mulderman; 06 maart 2007 om 13:43 ]

My anime list
Het_Papiertje
Pantsu?

Het_Papiertje's avatar
Standaard geplaatst op 06 maart 2007 @ 16:57

Quote:
Buggy en Alvida zit er ook dik in (al weet ik dit niet zeker) Maar krijg wel het gevoel dat ze steeds minder evil zullen worden. oO Blijf het weird vinden dat ze op de grand line in leven blijven :S

Also 299 gezien In het japans zonder subs.
Spandam die Robin verder mishandelt. Damn dat krakende geluid als hij op haar hoofd stampt... maar nu voor de gate. Franky die zich in het gevecht met Luffy en Lucci mengt. En Zoro die Kaku in de volgende aflevering gaat verslaan. Rob Lucci VS Luffy wordt dus NIET 300 ;_; maar de volgende aflevering wordt erg vet. Lucci komt waarschijnlijk daarna (of ze gaan zich eerst richten op het redden van robin)
Myuu~
Ik word gewoon ziek van Spandam. >.<

LordLoser
Godsamme Stijn tyf op

Standaard geplaatst op 06 maart 2007 @ 17:12

Quote:
Dat wijst uit dat Buggy wss veel sterker is geworden sinds Loguetown.

Quote:
Das IIG goed. Zou ook zwaar pissig zijn als Gomu Gomu no Storm er niet goed uit zou zien.
Het is Cattling Gun, Luffy zegt alleen maar Storm. En gezien Cattling Gun over het algemeen goed geanimeerd is zal het nu ook wel zo goed zijn o.o

[ Laatst gewijzigd door LordLoser; 06 maart 2007 om 17:17 ]

Hurricano
Harde baas.

Standaard geplaatst op 06 maart 2007 @ 17:16

Spandam (Spankdam ó.o) is irritant n.n

Met pensioen.
Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 06 maart 2007 @ 17:51

Tja het staat bekend als Storm. Waarschijnlijk om het extra epic te maken enzo. En in tegenstelling tot gatling gun vliegen hij en crocodile ook door de lucht.

En Buggy is Idd sterker geworden. Al zou het waarschijnlijk ook komen omdat Alvida nu bij zijn crew zit. (dat en ze hebben plot armor omdat Buggy toch eigenlijk een comic relief is)

Oh en wat me de laatste tijd opvalt aan Spandam:
Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Best irritant ja >.>

My anime list
LordLoser
Godsamme Stijn tyf op

Standaard geplaatst op 06 maart 2007 @ 17:54

Quote:
Oh en wat me de laatste tijd opvalt aan Spandam:
Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Baka! Best irritant ja >.>
Of, zoals Miss MerryChrismass het zou zeggen:
Ba-! Ba-! Kono ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Ba-! Baka!

(...)

Mja, plot armor is lame imo. De Grand Line lijkt tegenwoordig wel een vriendelijke plaats zonder enige dodelijke kanten. Als zelfs Buggy zo makkelijk overleeft >_> Plot armor, bleh.

Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 06 maart 2007 @ 18:04

Oh blijkbaar is storm toch anders dan gatling gun. Het is een combinatie van Balloon, gatling gun. Vijand de lucht in gooien, lichaam in balon veranderen en draaien dan uitademen tegen de grond wat hem omhoog schiet. Dan een sterkere variant van gatling gun uitvoeren. Blijft cool vooral omdat die muziek zo fokking epic is ^^
"From the New World, Mvt IV - Allegro con fuoco"
Mocht iemand het willen weten

En tja wat Buggy betreft. We weten niet wat hij de hele tijd uitvreet. Kan best zijn dat hij de hele tijd trained. Waarschijnlijk heeft de Grand Line de gave om mensen die er lang verblijven sterker te maken. Nou ja niet echt een gave, meer een natuurlijk effect. Mooiste voorbeeld hiervan is Nami denk ik. Ook best zwak voor de Grand Line maar de laatste tijd is ze echt veel sterker geworden. (kijk maar naar het begin van de Enies Lobby arc)

My anime list
LordLoser
Godsamme Stijn tyf op

Standaard geplaatst op 06 maart 2007 @ 18:08

Dat van Nami kan ook iets met haar wapen te maken hebben.

Het_Papiertje
Pantsu?

Het_Papiertje's avatar
Standaard geplaatst op 06 maart 2007 @ 18:11

Quote:

En tja wat Buggy betreft. We weten niet wat hij de hele tijd uitvreet. Kan best zijn dat hij de hele tijd trained. Waarschijnlijk heeft de Grand Line de gave om mensen die er lang verblijven sterker te maken. Nou ja niet echt een gave, meer een natuurlijk effect. Mooiste voorbeeld hiervan is Nami denk ik. Ook best zwak voor de Grand Line maar de laatste tijd is ze echt veel sterker geworden. (kijk maar naar het begin van de Enies Lobby arc)
Nami, is slim genoeg om anderen voor haar te laten vechten. n.n

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten