Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Pokemon - Algemeen
Deze pagina opnieuw laden pokemon grean leef

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
digifais
The Flaming Flareon

digifais's avatar
Standaard geplaatst op 30 juni 2004 @ 13:38

Digimon Adventure 03 The return of the digidestend!

Episode 1: A strange egg

Yoshi lang languit op de bank naar TV te kijken. Zijn moeder zeurde weer eens over naar buiten gaan, maar Yoshi negeerde haar. Na vijf minuten het gezeur aan te hebben gehoord besloot Yoshi dan toch maar naar buiten te gaan. Hij besloot naar zijn oudere neef Davis te gaan.

Yoshi liep van richting het huis van zijn neef toe, hij had tenslotte toch niks beters te doen. Uit verveling liep hij een extra rondje door het park en ging zitten op een bankje. Hij begon toch maar eens diep na te denken, “waarom wil niemand met me praten? De enigste die af en toe tegen me praat is Davis.
“Wat het ik dan fout gedaan?” “Je wilt altijd je zin hebben “ Zei iemand achter hem. Yoshi sprong over eind, en kijkt achter om. Hij zag een dame in een blauwe jurk die tot op haar enkels kwam, Ze had lang stijl haar en blauwe ogen. “Hallooo” Stotterde Yoshi hij is namelijk niet gewend dat er tegen hem gesproken word al helemaal niet door een meisje van ongeveer zijn leeftijd.

“Hallo , waarom ben je hier nog zo laat?” Vroeg het meisje. Yoshi antwoorden “Ik zat na de denken over me leven, maar zal ik je naam mogen weten?” Het bleef enkele minuten stil. Plots pakte het meisje de hand van Yoshi vast en propte een briefje in zijn hand. En rende hard weg.

Yoshi keek naar het papiertje dat hij in zijn handen kreeg gedrukt. Daar stond haar naam op.
Haar naam was Yukiko, Yoshi kreeg een warm gevoel van binnen. Kon het zijn dat hij verliefd is geworden op haar?

Hij besloot nu maar naar zijn neef Davis te gaan. Maar toen hij richting de uitgang van het park wilde gaan. Zag hij wat onder een struik liggen. “wat is de naam van god kan dat zijn.” Toen hij dichter bij het vreemd kwam begon het langzaam maar zeker te gloeien. Yoshi bleef voor de zekerheid op een veilige afstand staan. “Het lijk wel een beetje op zo gok ding, hoe het heet nu ook el weer? Owja het was roulette!”

Yoshi ging snel naar Davis toe. Eenmaal daar aangekomen en het verhaal uit gelegd. Krijg hij van Davis een groot glas cola. “Dus je vond een vreemd voorwerp onder een struik in het Dong Imi park?” “Dat klopt”zei Yoshi, “Yoshi mag ik je wat vragen? Waar leek het voorwerp naar?.” “Het had de vorm van een ei met allemaal dingen van een roulette tafel er op.”andwoorde Yoshi

Davis liep naar de andere kant van de kamer daar stond zijn tas hij pakte er een raar apparaat uit. En hij begon er op de typen. “Wat ben je aan het doen Davis?” Maar er kwam geen antwoord.
Uit nieuwsgierigheid kijk hij op het scherm van het apparaat van Davis het enigste wat hij kon lezen was “Waarschijnlijk een digi-egg in het Dong Imi park!”

Toen Davis klaar was zei hij “schiet op je moet me laten zien waar je dat ei zag”
Samen gingen ze terug naar het park. Er waren allemaal mensen gekomen, Yoshi kende geen van alle.

Een jongen met een rare haar kwam richting Davis gelopen. “Heey Tai “riep Davis “er is iemand die ik hier totaal niet had verwacht zij Tai” “heb je het over mijn neefje Yosh vroeg hij?” “nee gast ik heb het over Mimi.”

“ Ik vraag me af hoe ze hier is gekomen zo snel. “ Heey Mimi kom een hier heen” riep Tai “Heey Tai lang niet gezien en Mimi gaf Tai een Kus op zijn wang” Tai die werd helemaal rood.
“Stilte allemaal we zijn hier bij een gekomen met een reden en niet om gewoon maar wat bij te kletsen.”
“Je hebt helemaal gelijk Matt”

Davis liep richt het ei toe en bekeek het ei van kop tot teen.

[ Laatst gewijzigd door Ichiro Kazuki; 04 april 2009 om 11:27 ]

Ome Menno
Erelid

Ome Menno's avatar
Standaard geplaatst op 30 juni 2004 @ 13:39

Dat kan. Verder is dit een nutteloos bericht in ook nog eens het verkeerde board.

-Slotje-

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten