Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime Wolken > Feedback
Deze pagina opnieuw laden AWF abonnement

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Southwind
-

Southwind's avatar
Standaard geplaatst op 21 maart 2011 @ 07:47

Als iedereen een gekleurde naam krijgt zal ik dat verwarrend vinden. (Mega)mods moeten goed te onderscheiden zijn vind ik. Een tekentje onder je avatar zal een beter alternatief zijn.

Flying is learning how to throw yourself at the ground and miss
Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 21 maart 2011 @ 08:32

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gođafoss Bekijk bericht
Hmm, ziet er opzich ook niet slecht uit.. hoewel ik wel voor een ander tekentje zou gaan. xD
Dagobert duck imo.

Jewell
The Light of Fire

Jewell's avatar
Standaard geplaatst op 21 maart 2011 @ 09:48

Als ik weer gestort krijg neem ik ook een abbo.
Niet dat die extra's mij veel intresseren. Ik vind bewegende dingen en plaatjes in sigs alleen maar heel irritant.
Meer tekens is de enige voordeelkant voor mij.

The girl on fire.
She has no idea. The effect she can have.
The Silversun
Dennis

The Silversun's avatar
Standaard geplaatst op 21 maart 2011 @ 10:41

Als we nou met zn allen 10x per dag op die advertenties klikken, is het toch ook geregeld? :3 nah ik zit hier ook al een tijdje en wou toch eens helpen (: edit: als je nou het 'gekleurde naampje' links laat liggen (al zou het wel leuk zijn), en eens nadenkt over een want minder irritant alternatief zoals je naam in [i] of italic zo je wilt

Eoin
Hedonist

Eoin's avatar
Standaard geplaatst op 21 maart 2011 @ 12:22

Cause we all wanna feel spechul~~

Laat de namen gewoon met rust. Zo is prima. Een bedankje is leuk zat, ik hoef niet zo graag met mijn e-penis te zwaaien met: "Ik heb een abo!"

Ik vind 10 euro voor een jaar weinig, en ik vind dat je er nu al genoeg voor terugkrijgt.

RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 21 maart 2011 @ 12:39

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Eoin Bekijk bericht
Cause we all wanna feel spechul~~

Laat de namen gewoon met rust. Zo is prima. Een bedankje is leuk zat, ik hoef niet zo graag met mijn e-penis te zwaaien met: "Ik heb een abo!"

Ik vind 10 euro voor een jaar weinig, en ik vind dat je er nu al genoeg voor terugkrijgt.
Correctie: "Ik heb een abbo!"

Pfff, als ik met mijn epenis wil zwaaien. Dan zwaai ik wel met mijn-bijna-decennialidvanawfzijn-penis.

Oh, nu deed ik er net mee zwaaien : (

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
Devian
Dittokin

Devian's avatar
Standaard geplaatst op 21 maart 2011 @ 13:03

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door RobinotX Bekijk bericht
Correctie: "Ik heb een abbo!"
Nee. Het is een verkorting van 'abonnement' welke met 1 'b' wordt geschreven. Zodoende is de enige logische afkorting 'abo'.

RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 21 maart 2011 @ 14:48

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Devian Bekijk bericht
Nee. Het is een verkorting van 'abonnement' welke met 1 'b' wordt geschreven. Zodoende is de enige logische afkorting 'abo'.
Maar op het internet zeggen we 'abbo' =(..

Anders spreek je het uit als Aabo ;-;

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
Devian
Dittokin

Devian's avatar
Standaard geplaatst op 21 maart 2011 @ 14:50

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door RobinotX Bekijk bericht
Maar op het internet zeggen we 'abbo' =(..

Anders spreek je het uit als Aabo ;-;
Niet als je dezelfde manier van uitspreken volgt als die in 'abonnement'. =D

RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 21 maart 2011 @ 15:03

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Devian Bekijk bericht
Niet als je dezelfde manier van uitspreken volgt als die in 'abonnement'. =D
Ik zal het proberen .

Maar goed, nu moet ik weer braaf zijn en niet meer spammen.

Lucario_Rocks!
-

Lucario_Rocks!'s avatar
Standaard geplaatst op 21 maart 2011 @ 15:08

10 euro vind ik niet veel.
en aangezien awf altijd wel speciaal voor me is geweest wil ik best wel eens een abbo nemen, probleem is alleen geen paypal, kijk wel of ik dat eens kan regelen

I'm in space!
Portgas D. Ace
nubcake

Portgas D. Ace's avatar
Standaard geplaatst op 22 maart 2011 @ 20:31

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gijs Bekijk bericht
Een terechte vraag, en daarmee heb ik ook geworsteld. Het gaat om zo'n klein bedrag dat een kind van, zeg 14, dit in Nederland rechtsgeldig kan afsluiten.
Rechtsgeldig afsluiten kan, maar... Een overeenkomst van een handelsonbekwame is met terugwerkende kracht vernietigbaar, tenzij een dergelijke rechtshandeling in het maatschappelijk verkeer als gewoon wordt gezien. Een bedrag overmaken aan een forum, waar slechts enkele nietsomvattende rechten tegenover staan, is nou niet bepaald een handeling die als normaal wordt beschouwd. Om te beginnen moet je mensen er duidelijker op wijzen dat ze toestemming van hun wettelijke vertegenwoordiger nodig hebben, en mensen van <12 uitsluiten om de overeenkomst aan te gaan.

Op deze manier kan iedereen zijn geld terug eisen, en sta je zwak in je schoenen. Als je geen geld terug geeft, en je laat het op een procedure aankomen, dan draai je ook nogeens op voor de proceskosten.

Ik ben tegenwoordig geen moderator meer. Als je een vraag hebt moet je die dus niet via PM aan mij stellen, PM naar een andere Pokémon-Games mod =) Thnx
Maverick
KANSOKU!

Maverick's avatar
Standaard geplaatst op 22 maart 2011 @ 20:37

Zoals Gijs al zei -- hij kan het altijd terugstorten.

Nas'D
Back, back again!

Nas'D's avatar
Standaard geplaatst op 22 maart 2011 @ 21:10

Dopee, gewoon 1 dag voor dat abo afloopt, zeggen dat het van je ouders eigenlijk niet mocht en dat het teruggestort moet worden, haha

Commercial Rap: If you call your woman a bitch, then what's your mother?
Gijs
Administrator

Gijs's avatar
Standaard geplaatst op 23 maart 2011 @ 00:24

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Portgas D. Ace Bekijk bericht
Rechtsgeldig afsluiten kan, maar... Een overeenkomst van een handelsonbekwame is met terugwerkende kracht vernietigbaar, tenzij een dergelijke rechtshandeling in het maatschappelijk verkeer als gewoon wordt gezien.
Ongeveer ja, preciezer: het gaat erom of het gewoon is dat een minderjarige deze rechtshandeling zelfstandig verricht.

Quote:
Een bedrag overmaken aan een forum, waar slechts enkele nietsomvattende rechten tegenover staan, is nou niet bepaald een handeling die als normaal wordt beschouwd.
Dat vind jij, blijkbaar, maar daar valt uiteraard over te twisten. Zoals ik eerder al heb gezegd, het gaat om een dusdanig klein bedrag, dat ik vind dat je kan zeggen dat het normaal is dat een minderjarige zoiets zelf verricht.

Quote:
Op deze manier kan iedereen zijn geld terug eisen, en sta je zwak in je schoenen. Als je geen geld terug geeft, en je laat het op een procedure aankomen, dan draai je ook nogeens op voor de proceskosten.
Dat zien we wel als het zover mocht komen. De procedure is dermate ingewikkeld dat iemand niet zomaar een impulsaankoop zal doen, dus ik verwacht eigenlijk geen problemen. En zoals Maverick al zei, als er echt problemen zijn, ga ik verder niet moelijk lopen doen, en sowieso blijft het mijn risico.

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten