Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Naruto
Deze pagina opnieuw laden Favoriete alles.

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Airclever
Fire of Kaladesh

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 09 augustus 2014 @ 17:50
Met quote antwoorden

Hipster time:

Favoriete personage(mannelijk): Tie tussen Obito Uchiha en Shikimaru Nara.

Ik vond Shikimaru al heel lang een van de weinige leuke karakters, omdat hij daadwerkelijk taktisch speelt en een goede additude heeft. Zelfs na de Talk no Jutsu virus, was Shikimaru de enige van de Konoha 11 die ipv Hokage Naruto's advisor wou zijn. ZIjn plaats kennen in een Shounen? Amazing.

Obito ben ik sinds Chapter 687 vele meer gaan waarderen. Hij is de verdwaalde jongen die fouten maakt op zoek naar zijn utopia. Hier kan ik mijzelf enorm in herkennen. Ook zijn zijn powers uniek en leuk, zeker omdat hij als enige Uchiha gen Susanoo bs ging gebruiken.

Favoriete personage(vrouwelijk): Hinata/Hanabi Hyuga.

Hoewel meer Hinata dan Hanabi, ben ik gewoon een sucker voor de stille types. In haar geval ook omdat ze na al die tijd puur in haar karakter blijft en net niet Orihime niveau's bereikt van "overdoing your love". Hanabi is gewoon leuk, idk.

Favoriete clan: Hyuga, I guess.

Ik vind de clan zelf alle behalve leuk, zeker gezien hun systeem met branches, maar hun tradities qua Jutsu zijn wel vet. Ik vind voor de rest niet echt ene clan in het bijzonder leuk ofzo, dus I guess this'll do.

Favoriete bloodline limit: Byakugan

Ocular vision, chakra vision EN niet volgegooit met plot bullcrap zoals de Sharigan? Graaaaaaaaaag.

Favoriete hidden village: Geen.

Ik vind nou niet een bepaalde village 'het beste', sorry.

Favoriete soort jutsu: Niet echt, maar Storm.

Wat ik tot nu toe gezien heb van Storm release had wel potentie, dus ik vraag me af hoe divers het element nu uiteindelijk is. Gimme more.

Favoriete aanval: Shakuton: Kōrin Shippū Shikkoku no Ya Zeroshiki

Het is een koele combo, en de naam is hilarisch lang en gecompliceerd. Thanks Minato, thanks.

Favoriete slechterik: Zabuza, die voelde het meest evil, if you ask me.
Favoriete aflevering: Ik kijk de anime niet.
Favoriete arc: Ik kijk de anime niet.
Favoriete manga volume: Ik lees niet per volume.
Favoriete summoning:
Favoriete kage: Tobirama Senju, second Hokage.

Tobirama is voor de verandering intelleigent, geniaal en sarcastisch. Eigenlijk Shikimaru maar dan serieus.

Favoriete outfit: Wut.
Favoriete sannin: Orochimaru.

Gezien ik eigenlijk ze alle drie weinig aan vind, kan ik Orochimaru's zeer brede spectrum van powers wel waarderen. Iig alles bahalve Tsunade, god.

Favoriete wapen(zoals kunai bv.): Of de Kusarigama of Hidan's Scythe variant.

Ik heb een zwak voor bijzondere wapens, en wapens aan een ketting. Zeker deze twee wapens geven die reaper gevoel goed af, en ze zijn zeer koel om in gebruik te zien.

Domste/stomste personage: Sakura.

Moet ik dit uitleggen?

Favoriete koppel: N.v.t.
Favoriete Konoha bewoner: Zie favoriete karakters sectie.
Favoriete openingsong: Ik kijk niet de anime.
Favoriete endingssong: Ik kijk niet de anime.
Favoriete theme: Ik kijk niet de anime.
Favoriete rank: Anbu.

Anbu is een spec ops dat daadwerkelijk als ninja handelt, amazing.

Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 10 augustus 2014 @ 01:31
Met quote antwoorden

^ Zabuza voelt het meest evil aan? Met die ommekeer waarbij hij zich tegen Gato keerde? Zabuza had te veel redeeming qualities. Als er iemand evil aanvoelt in Naruto is het wel Hidan of Orochimaru.

Atsusacon, join our seventh edition on 5-6 August 2017!
Airclever
Fire of Kaladesh

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 10 augustus 2014 @ 12:29
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gurenn Bekijk bericht
^ Zabuza voelt het meest evil aan? Met die ommekeer waarbij hij zich tegen Gato keerde? Zabuza had te veel redeeming qualities. Als er iemand evil aanvoelt in Naruto is het wel Hidan of Orochimaru.
Nee, Hidan kon ik niet serieus nemen en Oro is gewoon amoral. Zeker early Zabuza voelde aan als een vijandelijke ninja. Ik kan dat helaas niet van de andere badguys zeggen.

Ik tel trouwens ook geen Edo Tensei, want dat is op zichzelf al crappy.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten