Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime Wolken > Feedback
Deze pagina opnieuw laden Inhouden Pokemonafleveringen

Antwoord

Onderwerptools Weergave
steffoeke214
Roi du soleil

steffoeke214's avatar
Standaard geplaatst op 30 april 2012 @ 15:10
Met quote antwoorden

Hallo,

Ik zie dat de inhouden van de Pokemonafleveringen hier en daar ontbreken. Als jullie ze willen vervolledigen, wil ik er wel aan meehelpen. Ik beschik over een goede taalvaardigheid- en beheersing. Ik ben trouwens toch zowieso alle afleveringen nog eens aan het herbekijken. Ik zal vooral aan de Hoenn, Sinnoh, en de nieuwe series werken. Maar ik heb de afleveringen van Kanto en Johto ook online staan.

Met Vriendelijke Groet,
Steffoeke214

Het is niet de tornado's die ons in de weg staan, maar wij die in de weg van tornado's staan. Leren leven met de natuur is een must. Gelijk welke gevolgen die voor ons kan hebben.
Maverick
KANSOKU!

Maverick's avatar
Standaard geplaatst op 30 april 2012 @ 15:28
Met quote antwoorden

Je hulp is zeer zeker welkom! Heb je toevallig verstand van HTML & CSS?

steffoeke214
Roi du soleil

steffoeke214's avatar
Standaard geplaatst op 01 mei 2012 @ 10:15
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Maverick Bekijk bericht
Je hulp is zeer zeker welkom! Heb je toevallig verstand van HTML & CSS?
Nee, dat niet echt. Heb wel cursus webmaster gevolgd, maar dat is echt basis, dus dat is niet echt aan mij besteed.

Het is niet de tornado's die ons in de weg staan, maar wij die in de weg van tornado's staan. Leren leven met de natuur is een must. Gelijk welke gevolgen die voor ons kan hebben.
Maverick
KANSOKU!

Maverick's avatar
Standaard geplaatst op 01 mei 2012 @ 23:37
Met quote antwoorden

Je topic is zichtbaar hier, dus het is een kwestie van wachten tot Gijs contact met je opneemt, of in ieder geval je toegang geeft tot het website forum.

DJ_D
Lol? denk ik...

DJ_D's avatar
Standaard geplaatst op 02 mei 2012 @ 12:11
Met quote antwoorden

En als je hulp nodig hebt voor HTML en CSS, Ik heb er voldoende verstand van ^^

Freezee
#rekt

Freezee's avatar
Standaard geplaatst op 04 mei 2012 @ 18:43
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door steffoeke214 Bekijk bericht
Hallo,

Ik zie dat de inhouden van de Pokemonafleveringen hier en daar ontbreken. Als jullie ze willen vervolledigen, wil ik er wel aan meehelpen. Ik beschik over een goede taalvaardigheid- en beheersing. Ik ben trouwens toch zowieso alle afleveringen nog eens aan het herbekijken. Ik zal vooral aan de Hoenn, Sinnoh, en de nieuwe series werken. Maar ik heb de afleveringen van Kanto en Johto ook online staan.

Met Vriendelijke Groet,
Steffoeke214
*Sowieso

steffoeke214
Roi du soleil

steffoeke214's avatar
Standaard geplaatst op 04 mei 2012 @ 19:09
Met quote antwoorden

Oké, dat weet ik dan nu ook. Sowieso is een moeilijk woord om te schrijven, of op z'n minst geen logisch woord.

Ichiro Kazuki
She's Doomed On Valentine

Ichiro Kazuki's avatar
Standaard geplaatst op 04 mei 2012 @ 20:25
Met quote antwoorden

Hey,

had dit topic al eens gelezen, maar zal je mij ook eens als je een pagina af heb het naar mij kunnen mailen of sturen? zal je zo even een pm sturen met mijn msn/mail.

Groet Ichiro

steffoeke214
Roi du soleil

steffoeke214's avatar
Standaard geplaatst op 05 mei 2012 @ 09:59
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door ichiro kazuki Bekijk bericht
hey,

had dit topic al eens gelezen, maar zal je mij ook eens als je een pagina af heb het naar mij kunnen mailen of sturen? Zal je zo even een pm sturen met mijn msn/mail.

Groet ichiro
ok.

steffoeke214
Roi du soleil

steffoeke214's avatar
Standaard geplaatst op 05 mei 2012 @ 12:56
Met quote antwoorden

Als je al even een voorsmaakje wilt van mijn capaciteiten, kun je even surfen naar Bliksemdetectie.nl waar ik (deels) modereer in bepaalde subforums.

http://www.bliksemdetectie.nl/index.php?topic=20054.0

Dit is dus bijvoorbeeld een tekst van mij geschreven over het onderwerp "De start van alles", eigenlijk de geschiedenis van alles waar ik aan bezig ben. Een van mijn projecten op die weersite. Ik ben ook actief geweest op voetbal- en wielerforums. Soms met succes. Ik heb ook al twee sites tijdelijk aan gewerkt, en heb onlangs een aanvraag gekregen die ik nog in overweging neem. Dat is maar een klein beetje van de 'schrijf- en ervaringgeschiedenis.' Ik ga dus zeer binnenkort via e-mail een samenvatting van een pokémonaflevering naar u sturen.

Battosaï
Grammar Nazi

Battosaï's avatar
Standaard geplaatst op 05 mei 2012 @ 21:18
Met quote antwoorden

Quote:
Ik beschik over een goede taalvaardigheid- en beheersing.
Quote:
Sowieso is een moeilijk woord om te schrijven

Bye Bye Miss American Pie
steffoeke214
Roi du soleil

steffoeke214's avatar
Standaard geplaatst op 06 mei 2012 @ 10:40
Met quote antwoorden

Oké, vraag dan aan een persoon die afgestudeert is in Taal-en Letterkunde: Nederlands om jullie inhouden te schrijven. Wedden dat er veel geinteresseerden zijn

Kast
Hiephiep.

Kast's avatar
Standaard geplaatst op 06 mei 2012 @ 13:05
Met quote antwoorden

Niet te veel op letten. Spelling- /grammarnazi's zullen er toch altijd wel zijn.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten